کارخانه تولید تخت طبی پزشکی استاندارد

تخت طبی پزشکی در همه بیمارستان ها و مطب پزشکان متخصص زیبایی موجود است این تخت ها برای رفاه و آسایش مشتریان تعبیه می شوند. در فروشگاه ما بهترین تخت کلینیک زیبایی به صورت عمده برای ارائه به مشتریان عزیز، عرضه می شوند و شما می توانید برای خرید آن به صورت حضوری فروشگاه مرکزی ما مراجعه کنید و یا به وب سایت ما سربرنید و این محصول با کیفیت بالا را با قیمت مناسب تهیه نمایید.تخت پزشکی سفارشی مدل زیادی دارد تخت پزشکی استاندارد کارایی زیادی دارد تخت پزشکی عمده کارایی زیادی دارد فروش تخت پزشکی بسیار راحت است

کارخانه تولید تخت طبی پزشکی استاندارد

عوامل موثر بر کیفیت تخت طبی پزشکی

عوامل موثر بر کیفیت تخت طبی پزشکی

انواع تخت کلینیک زیبایی برای مشتریان تولید شده اند که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود دارند از این تخت ها بیشتر در حوزه کلینیک پوست و زیبایی و لیزر و سالنهای زیبایی استفاده می شود حتی برخی پزشکان به عنوان صندلی معاینه برقی، از آن سود می برند. ویژگی مهم این تخت ها این است که پزشک به راحتی با زدن دگمه ریموت ، صندلی برقی را به دلخواه تنظیم می کند .

به طور کلی انواع تخت زیبایی به چهار نوع یک موتوره، نوع دوموتوره، سه موتوره و چهار موتوره در بازار موجودند در تخت های یک نفره ، تنها یکی از قابلیت های تنظیمات ارتفاع یا تنظیم زاویه تکیه گاه را دارا هستند. در تخت های دو موتوره ، یک موتور برای تنظیم شیب تکیه گاه و پا به صورت همزمان استفاده می شود از موتور دیگر برای تنظیم ارتفاع بهره گرفته می شود. در تخت های سه موتوره ، یک موتور تنظیم شیب پشتی ، موتور بعدی شیب قسمت پا و موتور سوم ارتفاع تخت را تنظیم می نماید و از دو نوع قبلی کاربردی تر می باشد.

در تخت های چهار موتوره علاوه بر تنظیمات فوق ، موتور چهارم برای تغییر درشیب مورد استفاده می باشد و قابلیت شیب دار شدن پیدا می کند . شایان ذکر است که کامل ترین تخت کلینیک زیبایی ، تخت های چهار موتوره می باشند که هم متخصص و هم بیمار آزادی عمل بیشتری دارند. اصلی ترین قطعه مورد استفاده در تخت کلینیک زیبایی، موتور آنها می باشد و متخصصان از انواع تخت ها برای استفاده مشتریان در وزن های مختلف، نگرانی ندارند چون این تخت ها تا وزن های ۲۰۰ کیلوگرم را نیز تحمل می کنند موضوع مهم دیگر حرکت اولیه تخت ها می باشد

که باید آرام و تدریجی باشد و حرکت موتور ها بدون نوسان و یکنواخت می باشد. یکی دیگر از موضوعات مهم رویه ABS است که از مواد با کیفیت تولید می شود تا هم به زیبایی صندلی بیفزاید و هم عمل تمیزکاری و ضدعفونی راحت تر انجام بگیرد. فوم تشک هم بهتر است از فوم سرد باشد تا علاوه بر استحکام ، بعد از استفاده مشتری، فرورفتگی ایجاد نشود. جنس چرم به کار رفته در آن نیز از بهترین کیفیت باشد تا بعد از استفاده مشتری تغییر رنگ یا کشیدگی یا شل شدگی دیده نشود و در اثر استفاده از مواد ضدعفونی ، خراب نشود.

مزایای استفاده از تخت طبی پزشکی استاندارد

مزایای استفاده از تخت طبی پزشکی استاندارد

یکی از نمونه ‌های بسیار کاربردی لوازم آرایشگاه ها، تخت سالن های زیبایی است. این تخت با طراحی بی نظیر خود در رنگ بندی های متنوع، رضایت خاطر همراهان مراجعه کننده را به دست آورده است. از آنجایی که این تخت ها به صورت تاشو طراحی می شوند؛ در زمان استفاده از آن ها به عنوان سالن باید فضای مورد نیاز برای قرارگیری این تخت ها در نظر گرفته شود. با این حال این تخت ها به دو صورت برای مشتری قابل استفاده هستند

و از این طریق راحتی و رفاه بسیاری را برای این افراد به همراه خواهند داشت. تخت سالن های زیبایی ابر یا فوم بسیار نرم و باکیفیتی دارند که روی آن ها را با استفاده از چرم پوشانده‌ اند که به راحتی قابل شستشو باشند. زیرا چرم این قابلیت را دارد که از نفوذ آب، میکروب و لک به ابر یا فوم تخت جلوگیری کند و همچنین با رنگ بندی متنوع خود محیطی آرامش بخش را برای مراجعه کنندهان به وجود می آورد. بدنه این تخت های سالن پوست را با رنگ الکترواستاتیک می پوشانند

که در زمان شستشو و ضدعفونی این تخت ها صدمه ‌ای به آن ها وارد نشود. همچنین این پوشش تخت قابلیت ضدزنگ دارد و در شرایط متفاوت جوی از فلز استفاده شده در بدنه این تخت ها محافظت خواهد کرد. این تخت ها به گونه ای طراحی شده اند که تحمل وزن ۳۰۰ کیلوگرم را دارند و هیچ گونه تغییری در فرم ابر یا فوم آن ها ایجاد نخواهد شد. این تخت ها علاوه بر استفاده در مراکز درمانی و بهداشتی در مکان های دیگر مانند هتل ها، مسافرخانه ها و محیط هایی که فضای کمی دارند نیز کاربرد خواهند داشت. بنابراین تنها در سالن های زیبایی ها از این تخت ها استفاده نمی شود.

عمده فروشی تخت طبی پزشکی استاندارد

عمده فروشی تخت طبی پزشکی استاندارد خرید تخت کلینیک باکیفیت از تولیدکنندگان معتبر، بهترین کزینه برای خریدی مطمئن و مقرون به صرفه است. توزیع تخت زیبایی باتوجه به نوع کارایی آن متفاوت خواهد بود. تخت اتاق پوست، تخت اتاق لیزر، تخت اکستنشن، تخت آرایشگاه، تخت برای کار پوست، تخت پاکسازی پوست همگی از انواع مختلف تخت کلینیک زیبایی هستند. انتخاب تخت کلینیک بصورت آنلاین و از طریق سایت های اینترنتی بسیار راحت شده است.

مشتری می تواند با انتخاب هر محصول، از مشخصات فنی و قیمت آن مطلع شود. مشاوران واحد فروش آمادگی دارند بصورت حضوری و یا غیرحضوری راهنمایی های لازم را به فروشندگان ارائه دهند. فروش تخت کلینیک یکی از تخت‌های بسیار زیبا و در عین حال کاربردی برای مراکز زیبایی و آرایشگاه ها می باشد که مشخصات ویژه و خاصی دارد از جمله این که این میز برخلاف انواع قدیمی که ثابت بودند با موتورهای مختلفی که دارد می‌تواند امکان حرکت بخش های مختلف فردی را که بر روی آن دراز کشیده است فراهم آورده و به این ترتیب به پزشکان امکان بیشتری می‌دهد تا تسلط بر روی بیمار داشته باشد.

سفارش عمده تخت طبی پزشکی استاندارد

سفارش عمده تخت طبی پزشکی استاندارد پخش تخت صادراتی در سراسر کشور با قیمت‌های متفاوت و مقرون به صرفه موجب شده تا مشتریان و خریداران بتوانند به راحتی با توجه به نیاز خود بهترین نوع محصول را خریداری و از آن نیز استفاده کنند. آن چه که در نگاه اول موجب جذب مشتری می‌ شود کیفیت کالا است بنابراین اگر کالایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد قطعاً می‌ تواند افراد زیادی را برای خرید تشویق کند. فروش تخت زیبایی توسط وبسایت رسمی و معتبر مصوب سهولت در خرید شده است یکی از نکاتی که شما باید در هنگام خرید این کالا به آن دقت و توجه زیادی داشته باشید موضوع گارانتی و خدمات پس از فروش کالا بوده و بنابراین باید سعی کنید پیش از خرید از اصالت کالا و ضمانت نامه ای که دارد مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید کالا نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما