پخش کننده تخت معاینه پایه ثابت درجه یک

کاربرد تخت معاینه برقی بیشتر در مراکز درمانی و خدمات بهداشتی و گاهی در آرایشگاهها و سالن های ماساژ می باشد .این نوع از تختها متحرک و قابل کنترل در زمینه ارتفاع و شیب بوده و دارای دکمه های الکترونیک و ریموت جهت بکارگیری امکانات تخت می باشد.شرکت آروینیا با پخش مستقیم و تامین و فروش تخت معاینه درجه یک ، در خدمت رفاه و جلب رضایت مشتریان می باشد.

تخت معاینه پایه ثابت مدل زیادی دارد این محصول کارایی زیادی دارد رد ادامه به راهنمای ساخت تخت معاینه پایه ثابت استاندارد و مزایای استفاده از تخت معاینه پایه ثابت و فروش مستقیم تخت معاینه پایه ثابت درجه یک می پردازیم. تولید تخت معاینه بسیار راحت است عرضه تخت معاینه راحت است این محصول کارایی زیادی دارد و در مدل مختلفی وجود دارد

پخش کننده تخت معاینه پایه ثابت درجه یک

راهنمای ساخت تخت معاینه پایه ثابت استاندارد

راهنمای ساخت تخت معاینه پایه ثابت استاندارد

عوامل متعددی بر کیفیت تخت معاینه در مدل های متنوع موثر هستند، با ذکر چند نمونه از این عوامل مهم و موثر قصد داریم تا شما را بیشتر با این محصول آشنا سازیم تا در نهایت بتوانید به هنگام خرید این تخت انتخاب بهتری را داشته باشید و از تخت معاینه ای که خریداری می‌ کنید کاملا رضایتمند باشید. یکی از عوامل موثر بر کیفیت تخت های معاینه جنس رویه آنها می‌ باشد، تخت های باکیفیت معمولا دارای دارای رویه چرم باکیفیت می باشند

این امر باعث می شود تا رویه تخت دوام بیشتری داشته باشد و به سادگی آسیب نبیند بعلاوه مناسب بودن جنس رویه باعث می‌ شود تا فرد بیمار به‌ هنگام معاینه کاملا راحت باشد.

متحرک بودن قسمت سری تخت نیز در کیفیت آن اثر گذار است، تخت‌ های معاینه ای که دارای قسمت سری متحرک هستند کیفیت بالایی دارند و استفاده از آنها نیز راحت تر می باشد. معمولا بدنه تخت های معاینه از فلز می باشد، تخت های معاینه باکیفیت از فلزی ساخته شده اند که ضدزنگ می باشد و مقاومت و استحکام لازم را نیز دارا است، در عین حال تخت معاینه باید به گونه‌ ای باشد

که وزن آن کم بوده و جابجا نمودن آن نیز آسان باشد. تخت معاینه دارای رنگ مخصوصی می باشد، رنگ مورد استفاده در این تخت باید کیفیت لازم را داشته باشد، یکی از باکیفیت ترین رنگ های مورد استفاده در این تخت ها رنگ الکترواستاتیک است. تخت هایی که دارای کشو نیز می باشند قطعا کیفیت بیشتری دارند و کاربردی تر هستند، در برخی از تخت های معاینه یک یا دو و یا حتی تعداد کشو بیشتری مورد استفاده قرار می‌ گیرد. عامل موثر دیگر بر کیفیت تخت معاینه نوع پایه آن است، پایه به کار رفته در این تخت ها باید مقاومت لازم را داشته باشد تا بتواند به خوبی فشار وارده را تحمل کند.

مزایای استفاده از تخت معاینه پایه ثابت

مزایای استفاده از تخت معاینه پایه ثابت

قبل از استفاده از تخت معاینه پایه تاشو نکات مهم در خصوص آن وجود دارد که باید حتما با آن ها آشنا شوید تا هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوید. تخت معاینه باکیفیت قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد که از مهم ترین قابلیت هایی است که تخت های بیمارستانی می توانند داشته باشند. این قابلیت برای راحتی پزشکان و همچنین قرار گیری ساده بیمار و در نهایت تسریع امر معاینه یا جابجایی در نظر گرفته شده است

که تولید کنندگان با توجه به نیاز مصرف کنندگان این نوع تخت را طراحی و تولید کرده اند. در مراکز درمانی مواقعی لازم است که زیر سر بیمار متحرک باشد تا با پزشکان برای معاینه راحت تر باشند که این تخت ها دارای این قابلیت نیز می باشند. از دیگر نکاتی که در خصوص استفاده از این نوع تخت باید به آن توجه کنید این است که حتماً دقت کنید که آب بر پایه‌ های آن نفوذ نکند تا فلز هایی که در ساخت پایه از آن ها استفاده شده اند دچار زنگ زدگی نشوند و استحکام آنها کاهش پیدا نکند. هم چنین بهتر است که این تخت ها را به دور از نور مستقیم آفتاب قرار دهید تا چرم روی آن پوسیده نشود و رنگ آن از بین نرود.

فروش مستقیم تخت معاینه پایه ثابت درجه یک

فروش مستقیم تخت معاینه پایه ثابت درجه یک تولید کنندگان انواع تخت معاینه برقی درجه یک همواره گوش بزنگ هستند تا بر حسب نیاز یک محیط ، یکسری ملزومات و امکانات رفاهی به محصول اضافه کنند تابا جلب رضایت مشتریان عزیز، به فراخور حالشان و بسته به نوع نیازشان در محل مورد نظر، یک نوع از این محصولات را انتخاب کنند.مثلا در بعضی مدلها کشوهایی در زیر تخت تعبیه شده اند؛ یا اینکه پریزی جهت اتصال دستگاههای برقی یا شارژر موبایل دارند.

همچنین ممکن است دکمه هایی از قبیل اعلام وضعیت اورژانسی بیمار و نیاز به رسیدگی فوری داشته باشند.یا اینکه قسمتی برای نگه داشتن رول یا جای ملافه و بخشی برای اتصال دستگاهها و تجهیزات پزشکی و پایه سرم. یا از پوشش های مختلفی مثل چرم یا پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده نمایند.

بهتر است از موتورهایی با قدرت بالا و ولتاژ پایینتر استفاده کنند.در نهایت هدف اصلی تولید محصول با کیفیت تر با قیمت مناسبتر وبا گارانتی و قابل رقابت با محصولات مشابه در بازار جهانی می باشد.پر واضح است که دسترسی سریع به خدمات پس از فروش و قطعات اصلی دستگاه ، در صورت خرابی و نیاز به تعمیر، اولویت خرید از تولیدکنندگان داخلی را شفاف می سازد.

تولید کنندگان بهترین تخت معاینه پایه ثابت درجه یک

تولید کنندگان بهترین تخت معاینه پایه ثابت درجه یک تولید کنندگان انواع تخت معاینه برقی درجه یک همواره گوش بزنگ هستند تا بر حسب نیاز یک محیط ، یکسری ملزومات و امکانات رفاهی به محصول اضافه کنند تابا جلب رضایت مشتریان عزیز، به فراخور حالشان و بسته به نوع نیازشان در محل مورد نظر، یک نوع از این محصولات را انتخاب کنند.مثلا در بعضی مدلها کشوهایی در زیر تخت تعبیه شده اند؛ یا اینکه پریزی جهت اتصال دستگاههای برقی یا شارژر موبایل دارند.

همچنین ممکن است دکمه هایی از قبیل اعلام وضعیت اورژانسی بیمار و نیاز به رسیدگی فوری داشته باشند.یا اینکه قسمتی برای نگه داشتن رول یا جای ملافه و بخشی برای اتصال دستگاهها و تجهیزات پزشکی و پایه سرم.

یا از پوشش های مختلفی مثل چرم یا پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده نمایند.بهتر است از موتورهایی با قدرت بالا و ولتاژ پایینتر استفاده کنند.در نهایت هدف اصلی تولید محصول با کیفیت تر با قیمت مناسبتر وبا گارانتی و قابل رقابت با محصولات مشابه در بازار جهانی می باشد.پر واضح است که دسترسی سریع به خدمات پس از فروش و قطعات اصلی دستگاه ، در صورت خرابی و نیاز به تعمیر، اولویت خرید از تولیدکنندگان داخلی را شفاف می سازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما