مرکز عرضه تخت کاشت مو

امروزه تخت های زیادی برای بخش کاشت مو طراحی شده است که تمامی آن ها از جنس فلزات سخت و مقاوم تهیه و تولید شده است، تخت های کاشت مو نه تنها برای بخش کاشت موها بلکه برای کاشت مژه و ابرو و موارد دیگری همچون ماساژ نیز قابل استفاده هستند که امروزه کارایی آن ها به اثبات رسیده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز عرضه تخت کاشت مو با هدف رضایت مصرف کننده این نوع سازه ها را با قیمت کمی در اختیار آن ها قرار می دهد.

مرکز عرضه تخت کاشت مو

مدلهای مختلف تخت کاشت مو

مدلهای مختلف تخت کاشت مو

فروش تخت کاشت مو در برندهای داخلی و خارجی انجام گرفته و شما برای تهیه آن ها گزینه هایی را در اختیار دارید که به انتخاب خود می توانید از تخت های باکیفیت ایرانی با قیمت پایین تهیه کرده و یا اگر می خواهید آن ها را از یک برند خاصی تهیه کنید نیز می توانید حساب ویژه ای بر روی تخت های وارداتی باز کنید.

اگر سری به بازارهای فروش تخت های آرایشگاه زده باشید مدل‌های متنوعی از این نوع سازه ها را مشاهده کرده که هر کدام از آن ها در ارتفاع و طول و عرض متفاوتی تولید شده اند، شاید برخی از تخت ها از مدل های ثابت و ساده باشند اما در این بین برخی از این نوع تجهیزات در مدل های متحرک تولید شده به نحوی که ارتفاع آن به صورت برقی یا مکانیکی قابل تنظیم می باشد، نه تنها بخش ارتفاع بلکه بخش پشتی این نوع تخت ها به راحتی قابل تنظیم می باشد.

کاشت مو معمولا زمان زیادی برده و برای راحتی افرادی که قصد کاشت مو دارند می بایست از تخت های نرم و راحتی استفاده شود، تخت هایی با جنس فوم و پنبه بسیار نرم بوده و در صورت استراحت طولانی مدت بر روی آن ها دچار هيچگونه مشکل یا عارضه ای نمی شوید.

قیمت تخت کاشت مو

قیمت تخت کاشت مو

قیمت خرید تخت کاشت مو وابسته به نوع تولید آن ها دارد، از مواد موثر در قیمت کلی تخت کاشت مو می توان به جنس اسکلت و بدنه آن اشاره کرد، این نوع تخت ها اغلب از جنس استیل های ضخیم تولید شده اند، اگرچه نمونه هایی با آلیاژهای دیگر نیز در بازار وجود داشته و به تولید انبوه رسیده است اما مدل های آلومینیومی جزو سبک وزن ترین تخت ها و نمونه های چدنی و استیل جزو مقاوم ترین تخت های کاشت مو شناخته می شوند.

از بخش های مهم دیگر که در قیمت تخت های آرایشگاهی تأثیرگذار است می توان به جنس فوم یا پارچه استفاده شده برای ساخت آن ها اشاره کرد، این بخش باید از محصولات قابل شستشو طراحی شده تا ما بتوانیم در صورت کثیفی آن را شستشو دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما