مرکز خرید تخت مخصوص لیزر

یکی از‌ وسایل مورد نیاز برای سالن های آرایشی تخت مخصوص لیزر است‌که در مطب های شخصی و دولتی نیز برای عمل های سرپایی کاربرد دارد. مرکز خرید تخت مخصوص لیزر مدل های متفاوت در رنگ های مختلفی دارد که مشتری متناسب با سلیقه ای که دارد می‌تواند انتخاب کند. این مرکز به صورت تضمینی و گارانتی دار محصول خود را به فروش می رساند تا مشتری با خاطری آسوده این‌ کالا را خریداری کند.

مرکز خرید تخت مخصوص لیزر

مشخصات بهترین تخت مخصوص لیزر

مشخصات بهترین تخت مخصوص لیزر

تخت مخصوص لیزر با مشخصات مختلفی به فروش می رسد. این تخت دارای صفحه تخت است که از شصت سانت الی صد متر متغیر است. دارای پایه های محکمی است که وزن بالای ۱۰۰ کیلو را هم متحمل می شود. برای اینکه بتوان این تخت را جابه جا کرد چند چرخ در زیر تخت به کار رفته است که به سادگی حمل می شود.

دارای ترمز برقی و پدالی است که در صورت نبود برق بتوان به صورت دستی نیز آن را تنظیم نمود. در رنگ‌بندی های مختلفی تولید می شود که در زیبایی سالن آرایشگاه تاثیر دارد. دارای یک تکیه گاه و یک بالشتک است که سر بر روی آن قرار می‌گیرد. در این صورت فرد خسته یا دچار درد گردن نمی‌شود. تخت های که به صورت های مختلف جمع می شوند و از حالت نیم‌متری به یک متری متغیر هستند.

با تغیر ارتفاع این‌تخت فردی که عمل لیزر را انجام می دهد راحت تر است و با توجه به قدی که دارد می‌تواند ارتفاع را مشخص کند. هر کدام‌ از مشخصات ذکر شده می‌تواند قابل تغیر باشد زیرا هر مدل ساختار و کاربری خود را دارد. با راندمان و ساختاری متفاوت تولید می شوند و برای کارایی های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند در مطب ها برای عمل های سرپایی و در سالن های زیبایی برای لیزر کردن و برداشتن خال صورت و.. مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فروش مستقیم تخت مخصوص لیزر

فروش مستقیم تخت مخصوص لیزر

سالن داران محترم برای سفارش تخت لیزر نی‌توانند از طریق راه های مربوطه همچون سایت اقدام کنید و این ‌محصول را با قیمتی متفاوت از همه جا بخرید. قیمت تخت لیزر با خرید مستقیم ارزان و مناسب برای هر مشتری می باشد.

فروش مستقیم مزیت های خرید فوق العاده ای دارد که خرید با قیمت ارزان از مزیت های عمده آن محسوب می شود. در نظر داشته باشید که با فروش مستقیم از سوی نمایندگی فروش محصولی اورجینال و اصلی را خواهید خرید که دارای اصالت و تضمین در سلامت محصول است.

تخت مخصوص لیزر را با برندی معتبر بخرید و از سلامت ان اطمینان خاطر داشته باشید. از محصولاتی که در این سایت به نمایش گذاشته شده دیدن کنید و در صورت تمایل آن را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما