مرکز توزیع تخت تاشو آرایشگاه

در ارایشگاه ها وسایل زیادی وجود دارند که وجود آنها برای هر آرایشگر و آرایشگاهی لازم و ضروری است و بدون آنها کیفیت کار پایین آمده و یا باید وقت بیشتری صرف کرد. یکی از انواع این وسیله ها، تخت آرایشگاهی تاشو می باشد که برای انواع خدمات از قبیل ماساژ، انواع تراپی ها، میکاپ و غیره مناسب می باشد.مرکز توزیع تخت تاشو آرایشگاه، این تخت ها را در انواع مدل ها و طراحی های مختلف و با بهترین کیفیت ها به خریداران عزیز عرضه می کند

مرکز توزیع تخت تاشو آرایشگاه

راهنمای خرید تخت آرایشگاه

راهنمای خرید تخت آرایشگاه

در ارایشگاه ها وسایل کاربردی زیادی وجود دارند که وجود آنها لازم و ضروری می باشد که یکی از این لوازم ها تخت های آرایشگاه می باشند. این تخت کاربردهای زیادی داشته و برای انجام خدماتی مثل پوست و مو، اپیلاسیون، میکاپ و خدمات ماساژ مناسب می باشند.این تخت ها باید طراحی استانداردی داشته باشد و به گونه ای باشد که مشتری بتواند به راحتی روی آن قرار گرفته واحساس راحتی داشته باشد و همچنین آرایشگر نیز بتواند خدمات لازم را به راحتی و آسانی برای مشتری انجام دهد.

یک تخت آرایشگاهی با کیفیت و استاندارد باعث می شود که آرایشگر با تمرکز و تسلط بیشتری به ارائه خدمات به مشتری بپردازد. تخت های ارایشگاهی، انواع متفاوتی دارند یکی از انواع تختهای آرایشگاهی تختهای آرایشگاهی تاشو می باشد که به راحتی می توان آنها را جمع کرد و یا در حین کار، روی زاویه مناسب تنظیم کرد تا هم آرایشگر و هم خدمت گیرنده در بهترین و راحت ترین حالت باشند.تخت های تاشو یا پرتابل همچنین قابلیت استفاده در سالن های ماساژ ،کلینیک ها و مراکز فیزیوتراپی را دارند. این تختها دارای پایه و پشتی قابل تنظیم بوده و تشک مناسب و استاندارد دارند و دارای متعلقات جداگانه‌ای برای قسمت های سر و دست می باشند.

تخت های تاشو در دو نوع برقی و دستی وجود دارند. این تخت ها به راحتی قابلیت جابجایی داشته و به هنگام عدم استفاده از آنها می‌توان با تا کردن آنها از حجم فضای اشغال شده کم کرد. این تخت ها همچنین دارای پهنای مناسبی بوده و برای همه افراد با سایز های مختلف مناسب می باشد.طول این تخت ها نیز استاندارد و مناسب با انواع قد افراد طراحی شده است، وزن این تخت ها به جنس آنها و ملزوماتی که در کنار تخت طراحی شده است بستگی دارد.

فروش تخت تاشو آرایشگاه

فروش تخت تاشو آرایشگاه

تخت های تاشو آرایشگاه،بی شک یکی از اصلی ترین لوازم در سالن های آرایشی می باشد، این تخت ها به دلیل استفاده مکرر باید دارای کیفیت و جنس خوبی بوده و نیز استاندارد باشند.در این مجموعه پخش تخت تاشو با عالی ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، انجام می گیرد. قیمت تخت آرایشگاه به عوامل زیادی از جمله کیفیت، جنس، ابعاد، برقی یا دستی بودن، ثابت یا پرتابل بودن و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد.

  • تبلیغات: 
    1. سایت انلاین فروش آنژیوکت برای پیرسینگ
    2. مرکز فروش اسپکلوم بهبود برتر بالین
    3. ویلچر برقی دیوار شیراز
    4. خرید بدون واسطه تیغ جراحی دندانپزشکی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما