مراکز خرید تخت برقی جراحی مو

قیمت خرید تخت برقی جراحی مو با توجه به مدل آن و برندی که دارد متفاوت است. همچنین تعداد موتور آن نیز تاثیر بسزایی در قیمت نهایی محصول دارد. از این رو برای خرید تخت برقی ارزان از مراکز خرید اصلی آن می توانید از این سایت با قیمت مناسب و کیفیت بالا این محصول را تهیه نمایند. این محصول که یکی از کاربردی ترین تخت ها برای جراحی پوست و کاشت مو در کلینیک های زیبایی می باشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. برای خرید با کارشناسان ما تماس گرفته و پس از استعلام قیمت تخت جراجی مو جدید، متناسب با نیاز خود سفارش خرید خود را ثبت کنید.

مراکز خرید تخت برقی جراحی مو

آشنایی با تخت برقی جراحی مو

آشنایی با تخت برقی جراحی مو

تخت برقی جراحی مو دارای خاصیت الاستیک بالایی است و معمولا روکش این تخت ها از بهترین جنس چرم مصنوعی تهیه شده است. فومی که داخل صندلی کاشت مو و یا صندلی جراحی پوست استفاده شده از فوم سری است که در دراز مدت حالت خود را از دست نخواهد داد.

قسمت زیرین تخت که پایه آن است با رنگ هایی پوشانده شده اند که دارای پوششی از الکترواستاتیک می باشند که در نتیجه می توان اظهار داشت ثبات رنگ بالایی دارند. وزن تخت در حدود ۱۱۰ کیلوگرم و وزن قابل تحمل آن در حدود ۲۰۰ کیلو می باشد. همچنین یکی از مهمترین ویژگی هایی که دارد، اندازه عرض است که این تخت با عرض ۹۰ سانتی متر تولید می شود.

لازم به ذکر است بداین این تخت ها با توجه به سلیقه شما و یا کاربردی که دارید ( سالن آرایشگاه، کلینیک دندانپزشکی، کاینیک های زیبایی برای کاشت مو، جراحی پوست و…) بصورت سفارشی قابل ساخت هستند. بخش های مختلف این تخت ها قابل تنظیم بوده و طبق استاندارد تولید شده اند و دارای ریموت کنترل نیز می باشند.

انواع تخت برقی جراحی مو در بازار

انواع تخت برقی جراحی مو در بازار

از انواع تخت برقی جراحی مو می توان موارد زیادی را نام برد که در برند های مختلف به صورت ۲ موتوره تا ۵ موتوره موجود هستند. این تخت ها قابلیت تنظیم پشتی، زیر پایی، زیر دستی و… دارند که در رنگ های مختلف با ابعاد مورد نظر قابل ساخت هستند. برخی از این تخت ها ساخت ایران و برخی دیگر نیز ساخت سایر کشورها می باشند. از انواع تخت برقی جراحی مو که محبوبیت بالایی در بازار دارند می توان موارد زیر را نام برد:

  • سه شکن الکتریکی ۲ موتوره
  • سه شکن الکتریکی ۳ موتوره
  • چهار شکن الکتریکی ۴ موتوره
  • سه شکن الکتریکی ۲ موتوره
  • و…

انواع تخت برقی علاوه بر جراحی مو برای جراحی پوست و زیبایی، چشم پزشکی، یورودینامیک، ارولوژی، ژنیکولوژی، زایمان، فیزیوتراپی، معاینات گوش و حلق و بینی و دندانپزشکی و … نیز کاربرد دارند.

فروش عمده تخت برقی جراحی مو

فروش عمده تخت برقی جراحی مو امروزه فروش عمده تخت برقی جراحی مو در کلینیک های تخصصی پوست و مو کاربرد ویژه ای دارد و خریداران زیادی را مجذوب خود کرده است. یکی از دلایل فروش عمده این محصولات تقاضای سایر کشورها برای صادرات آن می باشد. جالب است که همه افرادی که در این کشورها زندگی می کنند از انواع تخت برقی ۲ موتوره، ۳ موتوره، ۴ موتوره و ۵ موتوره که در ایران تولید می شود استقبال می کنند.

قیمت این تخت های جراحی مو در کشور ما با عوامل مختلفی تعیین می شود. تمام این فاکتورها با دقت مورد بررسی قرار گرفته و قیمت های این موارد در پایان مشخص می شود و سپس کلیه فروشندگان در هر محیط عملیاتی محصولات خود را با قیمت مشخص به فروش می رسانند. توزیع کنندگان تلاش می کنند تا بهترین نوع این تخت ها را با بالاترین کیفیت ممکن به بازار عرضه کنند تا رضایت کلی مشتریان خود را حفظ کنند و همچنین بتوانند برای گسترش فروش خود افراد بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

به این ترتیب می توانید با جستجوی در اینترنت اطلاعات مورد نیاز خود را از شرکت های با کیفیت در این زمینه دریافت کنید. این شرکت محصولات خود را به صورت آنلاین و حضوری به بازار عرضه می کند. فرقی نمی کند که خریداران کالاهای مورد نیاز خود را چگونه انتخاب کنند. نکته اصلی در جستجوی مرکز فروش تخت جراحی مو، ارائه محصولی اصل و درجه ۱ است. لازم به ذکر است که قیمت فروش عمده این تخت ها در این مجموعه بسیار مناسب تر از سایر مراکز می باشد چرا که تضمین کیفیت و قیمت ارزان الویت کارماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما