مراکز توزیع تخت پزشکی تزریقات مرغوب

یکی از مهم ترین محصولات جهت معاینه بیماران و تزریقات در بیمارستان ها و مراکز درمانی، انواع تخت پزشکی مرغوب می باشد. مراکز توزیع تخت پزشکی تزریقات مرغوب جز بزرگترین ارائه دهندگان این محصول در کشور بوده که بیمارستان‌ها و سایر مرکز درمانی به راحتی می توانند این محصول را با قیمتی مناسب تر از بازار خریداری کنند. در حال حاضر که بیماری کرونا بسیار زیاد شده و تخت‌های بیمارستان ها پر شده است، به راحتی می توانید جهت خرید تخت های تزریقات پزشکی اقدام کنید و با کیفیت ترین محصولات با دوام و طول عمر بالا را با قیمتی مناسب در این شرایط سخت تهیه کنید.

مراکز توزیع تخت پزشکی تزریقات مرغوب

مشخصات بهترین نوع تخت پزشکی تزریقات

مشخصات بهترین نوع تخت پزشکی تزریقات

بیمارستان جز مکان هایی است که انواع مختلفی از تخت ها در آنجا استفاده می شود و یکی از مهم ترین نمونه‌های آن، تخت تزریقات یا معاینه است که در اکثر درمانگاه ها و کلینیک ها جهت تزریقات مورد استفاده قرار می گیرد. این تخت ها باعث می شود که پزشک کار خود را راحت‌ تر انجام دهد و تزریقات در بهترین شکل خود انجام شود.

در واقع این تخت های تزریقات مشخصات مختلفی دارد و اگر شما هم قصد خرید این محصولات را دارید، با مطالعه این ویژگی ها به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.

  • معمولاً تختها ارتفاع ۶۰ و ۷۰ سال دارند و قد آنها تا ۲ متر هم می‌ رسد که برای تمام افراد با هر قدی مناسب است.
  • بدنه تخت های تزریقات از جنس فلز ضد زنگ است که معمولاً پایه ثابت می باشد.
  • این تخت از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و همه افراد با هر وزنی براحتی می توانند جهت معاینه روی آن دراز بکشند.
  • تشکی که روی این تخت استفاده شده متریال فوم با کیفیتی دارد که در طولانی مدت دچار فرورفتگی یا نشست نمی شود.
  • تشک های معاینه ضخامت مناسبی دارد و راحتی خوبی برای بیمار به ارمغان آورده که همین باعث شده، پزشک تسلط بیشتری برای تزریقات داشته باشد.
  • معمولاً جنس رویه تشک ها چرم مصنوعی یا پارچه ای است که هم قابلیت شستشو دارد و هم از انتقال آلودگی ها جلوگیری می کند.
  • بدنه تخت همان طور که گفتیم از جنس فلز است که با پوشش رنگ الکترواستاتیک رنگ شده و در برابر حرارت، شستشو و رطوبت آن را مقاوم گردانده است.
  • این تخت ها پایه ثابت داشته و با pvc های نگهدارنده آن ها را نگهداشته که معمولاً بدون چرخ و ثابت است و در عین سبکی، یک تخت بسیار مقاوم بوده و تحمل وزن ۱۲۰ کیلوگرم را هم دارد.

بررسی ابعاد مناسب برای تخت پزشکی تزریقات

بررسی ابعاد مناسب برای تخت پزشکی تزریقات

از جمله تخت های بسیار پرکاربرد، تخت های تزریقات بوده که در اکثر مطب های پزشکی و سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. این تخت ها به گونه ای ساخته شده، زمانی که فرد روی آن دراز می کشد، احساس راحتی داشته و کمترین فشار به بدن او وارد می شود. همچنین جنس مواد اولیه آنها بسیار با کیفیت و مرغوب است. اما مهمترین موضوع ابعاد تخت تزریقات و اندازه استاندارد آنها می باشد که در اینجا می خواهیم به بررسی این ابعاد بپردازیم.

معمولاً ارتفاع این تخت‌های پزشکی ۶۰ و ۷۰ سانتیمتر از سطح زمین بوده و عرض آنها حدود ۶۰ تا ۸۰ سانتیمتر می باشد. طول تخت معمولاً بین ۱۷۰ تا ۲ متر است تا هر فردی با هر قد و وزنی به راحتی روی تخت دراز بکشد و پزشک تسلط بیشتری جهت تزریقات داشته باشد. لازم به ذکر است تخت ها تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را ساپورت می کند.

با توجه به اینکه تزریقات در مدت زمان کوتاهی انجام می شود، این تخت ها هم در همین مدت راحتی بسیار زیادی دارد و با ابعاد و اندازه خوبی که دارد، آن را برای مرکز درمانی مناسب گردیده و یک محصول پایه ثابت در مراکز درمانی برای پزشکان و بیماران است. توجه داشته باشید که ابعاد مناسب این تخت ها باعث شده در مراکز مختلفی استفاده شود که از دیگر کاربرد های آن می‌ توان به آرایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی، مطب بسیاری از پزشکان و مراکز درمانی دیگر اشاره کرد.

عمده فروشی تخت پزشکی تزریقات مرغوب

عمده فروشی تخت پزشکی تزریقات مرغوب تخت های پزشکی و بیمارستانی از جمله تخت هایی است که برای تزریقات بیماران مورد استفاده قرار می‌ گیرد که این تخت ها اجزای ساده‌ای دارد و هم به صورت تاشو، به صورت کشو دار، پایه ثابت، برقی و به هم معمولی است که البته با توجه به نوعی که دارد، در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

این تخت ها به گونه ای طراحی شده که می توانید حتی روی آن ها کشو و کمد و نصب کنید و لوازم تزریقات خود را در آن قرار دهید در طراحی این محصول قابلیت های مختلفی برای مصرف کنندگان در نظر شده گرفته شده تا بتوان بهترین عملکرد را از این محصولات به دست آورد.

در حال حاضر تخت پزشکی عمده توسط بهترین عمده فروشی ها به فروش در اختیار خریداران قرار می گیرد با توجه به اینکه مراکز درمانی به این محصولات مورد نیاز بالایی خواهند داشت، می توانند این محصول را در تعداد بالاتر سفارش دهند و این گونه در هزینه‌ های خود صرفه‌جویی نمایند.

در واقع خرید از این عمده فروشی ها با قیمتی بسیار مناسب انجام می گردد و این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم آورده که تعداد بالایی از محصولات را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت سفارش دهند و اینگونه خریدی مقرون به صرفه با میزان رضایت بخشی بالایی داشته باشند.

تولید کننده انواع تخت پزشکی تزریقات مرغوب

تولید کننده انواع تخت پزشکی تزریقات مرغوب تولید تخت پزشکی در کشور توسط مهندسین و متخصصان خبره انجام شده که با طراحی و ساختار ویژه این محصولات را تولید نموده و در ابعاد و اندازه های مختلف در اختیار بازار مصرفی قرار می‌ دهد تا مرکز درمانی، بیمارستان‌ها و سایر مرکزی که به این محصول نیاز دارند، به راحتی بتوانند آن را طبق نیاز خود تهیه کنند.

در واقع این مرکز، امکان خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده برایتان به وجود آورده تا بتوانید محصولات مرغوب با ساختاری استاندارد را خریداری کرده و در خرید خود صرفه جویی های لازم را داشته باشید و این گونه بتوانید محصولی بهینه از بهترین برند های معتبر را خریداری کنید.

در حال حاضر این مجموعه بهترین فرصتی است که تولیدکنندگان در اختیار شما قرار داده تا بتوانید بهترین محصولات را با تمام قابلیت های ذکر شده در بالا را سفارش دهید و از خدمات بی نظیر آن ها بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما