مراکز توزیع تخت سالن زیبایی عمده

مراکز توزیع تخت سالن زیبایی عمده این تخت را که به عنوان اصلی ترین تجهیزات یک سالن زیبایی در نظر گرفته می شود به صورت عمده و به صورت مستقیم در معرض فروش قرار داده اند. تولید تخت آرایشگاهی عمده با عالی‌ترین ویژگیهای کیفی و ظاهری در مرکز تولیدی ما انجام می‌شود و سپس به صورت کاملا مستقیم از تولید و مصرف در معرض فروش قرار می‌گیرد از جمله ویژگی ها و خصوصیات این تخت را به تفصیل در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

مراکز توزیع تخت سالن زیبایی عمده

آشنایی با انواع تخت سالن زیبایی درجه یک

آشنایی با انواع تخت سالن زیبایی درجه یک

در سالن‌های آرایشی اصلی‌ترین وسیله‌ای که بسیار کاربرد دارد تخت برقی مخصوص سالن آرایشی میباشد انتخاب کنه طراحی شده اند که بهترین کارآیی را هم برای آرایشگر و هم برای مشتری داشته باشند. غالباً تخت های جدید تمام برقی هستند و تخت های مکانیکی دیگر در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار نمی گیرند. تختهای برقی به سهولت به وسیله یک دکمه یا به وسیله ی کنترل از راه دور از ناحیه سر و یا پا جابجا می شوند و بالا و پایین می روند‌.

انواع مختلف دفترهای سالن زیبایی از جنبه های متفاوتی با یکدیگر به عنوان مثال برخی از آنها دارای روکش چرمی می باشند و قابلیت تنفس برای پوست مشتری موجود می باشد مشتری اگر مدت طولانی قرار است روی تخت بنشیند به هیچ عنوان بدن و عرق نمی کند و دچار کمردرد نیز نمی‌شود این خاصیت فوم استفاده شده برای تخت و همچنین روکش چرمی آن می‌باشد.

همچنین در برخی از مدل های تخت های مخصوص سالن آرایشگاه های متحرک موجود هستند که به راحتی جابه جا می شود و از یک طرف به طرف دیگر می رود اما در برخی از مدل ها وجود ندارد و جابجایی تخت کمی با مشکل مواجه می‌شود البته لازم به ذکر است که برخی از تخت هایی که در زیر آنها چرخ وجود ندارد حالت تاشو دارند و آرایشگر می تواند در مواقع لزوم تخت را تا کرده و در یک متراژ کوچک جای دهد‌.

همچنین قابلیت حمل و نقل و جابجایی این درختان بسیار آسان می باشد چراکه از نوع تاشو می باشند و به صورت یک انسان که دستی در آمده و قابل حمل و نقل می باشد علاوه بر آن متراژ این تخت ها و ارتفاع آنها نیز قابل تنظیم است آرایشگر می‌تواند نسبت به کاری که می‌خواهد انجام دهد ارتفاع تخت را تنظیم کند به عنوان مثال کارهای اپیلاسیون با کارهای میکرودرم صورت و یا اصلاح صورت نیازمند ارتفاع های مختلفی می باشند.

بررسی ویژگی های تخت سالن زیبایی

بررسی ویژگی های تخت سالن زیبایی

از جمله ویژگی ها و مشخصه های تخت های مخصوص سالن زیبایی را می توان به جنس بدنه آن ها اشاره نمود به عنوان مثال اینکه اگر از نوع اسکلت فلزی بسیار مقاوم باشد توان تحمل وزن های بالا را نیز به سهولت دارا می باشد به عنوان مثال تخت های جدید که به بازار آمده‌اند تحمل وزن ۱۵۰ کیلوگرم را نیز دارند و تمامی افراد بدون نگرانی می توانند از این تخت استفاده کنند.

همچنین از جمله ویژگی‌های بسیار بارز این تخت دوام طولانی مدت آن می باشد غالباً جنس روکش این تخت ها به گونه ای ساخته شده است که به سهولت تمیز می شود و انواع لکه ها و مواد آرایشی روی آن را می توان با صرف مدت زمان کوتاه و همچنین بدون مواد شوینده قوی از روی آن پاک کرد.

یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصه های این تخت وجود طراحی بسیار منحصر به فرد متناسب با آناتومی بدن افراد می باشد به گونه‌ای که مشتری به سهولت می تواند روی این تخت بنشیند و یا دراز بکشد پشتی زیر سر و همچنین قسمت زیر پای مشتری به صورت کاملا کارشناسی شده و تخصصی تولید شده اند و مشتری راحتی بسیار بالایی روی این تخت خواهد داشت‌.

یکی دیگر از مشخصه های بسیار مهم این محصول نیز افزایش سرعت کار و همچنین بازدهی بیشتر آرایشگر می باشد بدین صورت که آرایشگر کنترل کاملاً ویژه و عالی روی مشتری دارد و بدون خستگی بدون هیچگونه کمردرد و یا درد گردن و دست کار خود را تا انتها به پیش می‌برد. وجود دسته های کنترل کننده که آرایشگر دست خود را روی آنها قرار بدهد نیز از جمله ویژگی‌های بسیار کاربردی این تخت می باشد.

تولید کننده بهترین تخت سالن زیبایی عمده

تولید کننده بهترین تخت سالن زیبایی عمده تولید تخت آرایشگاهی جدید توسط بسیاری از کارگاه‌ها و همچنین مراکز تولیدکننده این محصول در کشور خودمان انجام می شود امروزه با توجه به رونق گرفتن آرایشگاههای کشور و همچنین رونق گرفتن خدمات آرایشی از جمله انواع مختلف اپیلاسیون کاری خدمات روی صورت انواع تتو ها و همچنین کاشت مژه و ابرو نیاز به این تخت ها بیش از پیش حس میشود.

علاوه بر آن کیفیت این تخت ها نیز باید به مراتب بهتر از قبل باشد تا توانایی رقابت در بازار را داشته باشند و همین منظور مراکز تولیدکننده این محصول از بهترین متریال و مواد اولیه به منظور تولید این تخت ها استفاده کرده و آنها را به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای جهانی تولید نموده و به بازار فروش عرضه کرده‌اند.

تولید تخت آرایشگاهی سفارشی نیز با توجه به درخواست مشتری انجام می شود این تخت ها دارای جنس بدنه و همچنین روکش خاص و منحصر به فردی می باشند و دارای دوام و عمر بسیار طولانی هستند البته لازم به ذکر است هرچقدر که کیفیت این محصول بیشتر باشد به طبع قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. البته کاملا منطقی است که با پرداخت هزینه کمی بالاتر یک خط بسیار با کیفیت و بادوام برای سالن‌آرایشی خود تهیه نمایید این تخت سالیان مداوم بدون هیچ گونه ایراد و بدون هیچ گونه خرابی برای شما کار خواهد کرد.

سفارش کلی تخت سالن زیبایی عمده

سفارش کلی تخت سالن زیبایی عمده در این وبسایت ما اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود نموده و انواع تخت برقی سالن آرایشی را با تنوع کیفی و تنوع ظاهری بسیار بالایی در معرض فروش برای مشتری قرار داده ایم همچنین این محصول را به صورت عمده نیز در معرض فروش قرار داده و آن را با قیمت‌های بسیار استثنایی برای مشتری عرضه نموده ایم.

امروزه محصولات ما جزو محصولات بسیار با کیفیت در سطح منطقه هستند و در بازارهای جهانی نیز با انواع تولیدات خارجی برابری می‌کند به همین جهت به شما توصیه می کنیم که به جای پرداخت هزینه های گزاف برای خرید تخت های خارجی نوع داخلی این محصول را با قیمت بسیار عالی تر و کیفیت مشابه و حتی بالاتر خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما