قیمت نهایی تخت مطب لیزر

استفاده از تجهیزات مدرن و به روز در حوزه پزشکی می تواند سرعت و دقت کار را تا حد زیادی بالا برد‌. تخت مطب لیزر نیز با قابلیت های مختلفی که دارد گزینه مناسبی برای تخت معاینه و تخت مخصوص لیزر در کلینیک های زیبایی است. این نمونه تخت با قیمت های متنوعی به بازار فروش تجهیزات پزشکی ارائه می شود. قیمت این محصول به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده، برند تولید کننده این محصول و نحوه عرضه تخت لیزر بستگی دارد. در صورتی که تخت لیزر به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه شود، قیمت نهایی این محصول کاهش پیدا خواهد کرد. خریداران عمده برای خرید ارزان قیمت این محصول بهتر است، تخت لیزر را از عرضه‌کنندگان مستقیم آن خریداری کنند.

قیمت نهایی تخت مطب لیزر

راهنمایی برای خرید انواع تخت مطب لیزر

راهنمایی برای خرید انواع تخت مطب لیزر

هنگام خرید انواع تخت مطب لیزر باید به نکات مهمی توجه نمود. تخت مخصوص لیزر را باید از بین برندهای معتبر و شناخته شده انتخاب کرد. مطمئن شوید که این تخت جدیدترین و به روزترین تخت های ارائه شده به بازار است. این تخت را همچنین از مراکز معتبر خریداری نمایید. نمونه های بی کیفیت و تقلبی آن نیز وارد بازار فروش شده است.

قابلیت ها و کارایی های تخت لیزری را مورد بررسی قرار دهید. زاویه حرکت و چرخش این تخت باید متناسب با کار شما باشد. مطمئن شوید که موتورهای تنظیم تخت برقی لیزری از بین بهترین ها انتخاب شده است. به جنس رویه تخت نیز توجه نمایید. رویه تخت باید از متریالی انتخاب شده باشد که در مقابل مواد شوینده و ضد عفونی کننده کیفیت و رنگ خود را از دست ندهد.

اطلاعاتی درباره تخت مطب لیزر

اطلاعاتی درباره تخت مطب لیزر

همانطور که می دانید لیزر پوست و مو نیاز به زمان زیادی دارد. در صورتی که مراجعه کننده و پزشک در مکان مناسبی قرار نگیرند، هم مراجعه کننده خسته خواهد شد و هم سرعت و دقت کار پزشک معالج پایین خواهد آمد. تخت مطب لیزر می تواند به تختی دو منظوره تبدیل شود. در واقع این تخت در قالب تخت معاینه و صندلی قابل تنظیم برای عملیات لیزر پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد.

این نمونه تخت به صورت دو موتوره، سه و چهار موتوره تولید شده است. تنظیم ارتفاع، تنظیم تکیه گاه و تنظیم پا به کمک این موتورها صورت می گیرد. در واقع پزشک هر زمان که لازم باشد زاویه کار خود را تغییر دهد، با فشار دادن دکمه ریموت تنظیمات لازم را انجام می دهد. تخت های لیزری چهار موتوره علاوه بر تنظیم تکیه گاه، پا و ارتفاع قابلیت تنظیم شیب تخت را نیز دارند. تخت لیزر علاوه بر زیبایی مناسب، دارای استحکام بالایی بوده و می تواند وزن تا حدود ۱۳۰ کیلو را تحمل کند.

قیمت فروش تخت مطب لیزر عمده

قیمت فروش تخت مطب لیزر عمده همانطور که اشاره شد تخت مطب لیزر دارای قابلیت های مختلفی است. برخی نمونه ها دارای دو موتور و برخی دیگر سه یا چهار موتور دارند. هر چه قابلیت و عملکردهای این تخت بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. نحوه عرضه این محصول به بازار فروش نیز تاثیر بسزایی در تعیین قیمت نهایی تخت لیزر دارد. همچنین قیمت خرید عمده تخت مطب لیزر با قیمت خرید جزئی این محصول تفاوت فاحشی دارد. عرضه کنندگان مستقیم تخت مطب لیزر، این محصول را با حداقل قیمت در اختیار خریداران عمده قرار می دهند. برخی از مراکز نیز برای فروش بیشتر این محصول، به خریداران عمده تسهیلاتی مانند فروش شرایطی و تخفیفات قابل توجه ارائه می دهند.

خریداران عمده با خرید تخت لیزر باکیفیت و ارزان قیمت، تجارتی پرسود را برای خود رقم می زنند. فروش انواع تخت لیزر توسط فروشگاه های اینترنتی نیز با قیمتی ارزان تر از سایر بازارهای فروش صورت می گیرد. خریداران عمده با ثبت سفارش تخت مطب لیزر از طریق این سایت فروش این فروشگاه ها می توانند تخت سفارشی را در اسرع وقت تحویل بگیرند. بهتر است خریدی آسان، مطمئن و مقرون به صرفه را ار طریق خرید آنلاین تخت لیزر تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما