قیمت فروش تخت زیبایی کاشت مو

قیمت فروش تخت زیبایی کاشت مو با توجه به نوع و مدل آن که شامل 2 موتوره تا 5 موتوره با برندهای مختلف ایرانی و خارجی می شود متفاوت است. همچنین علاوه بر این نیز درجه کیفیت این تخت ها و مرغوبیت فوم و روکش بکار رفته برای رویه آن ها نیز تاثیر زیادی در قیمتشان دارند. متقاضیان می توانند خرید انواع تخت زیبایی کاشت مو را از مرکز فروش اصلی آن، که همین مرکز می باشد؛ انجام نمایند. توجه داشته باشید برای خرید ارزان و مقرون به صرفه می توانید این تخت ها را بصورت مستقیم و بدون واسطه تهیه نمایید.

قیمت فروش تخت زیبایی کاشت مو

دانستنی هایی درباره تخت زیبایی کاشت مو

دانستنی هایی درباره تخت زیبایی کاشت مو

امروزه استفاده از تخت زیبایی کاشت مو برای انجا کلیه امور پوست و زیبایی، مخصوصا برای کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای تزریق فیلر و بوتاکس، لیفت و نخ و … نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از مشخصات مهم انواع بهترین تخت کاشت مو می توان موارد زیر را نام برد که عبارتند از:

  1. قابلیت تنظیم ارتفاع کل سطح مقطع تخت کاشت مو با موتوهای قدرتمند و بسیار قوی.
  2. تنظیم شیب زیر پای بیمار به صورتی که تخت در کاملا صاف می شود که این قالیت برای کسانی که کار کاشت انجام می دهند بسیار مناسب و کاربردی می باشد.
  3. تنظیم شیب زیر سر بیمار در زاویه های مختلف و دلخواه برای تعادل و تمرکز بیشتر پزشک.
  4. دارای رویه فوم سرد قالبی برای رفاه و راحتی بیمار و مراجعه کننده بدون فرورفتگی و نشست در حین استفاده در طولانی مدت.
  5. دارای موتور با توان بالا برای طول عمر بیشتر محصول مخصوصا برای استفاده در شهرستان ها که راحت استفاده کنند و مطمئن باشند که هیچ اتفاقی برای کالا نمی افتد.
  6. دارای زیر سری ساده و بدون سوراخ جهت انجام فعالیت های فشیال مثل تزریق فیلر، بوتاکس و …
  7. دارای ۵ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش که در صورتی ایجاد هر گونه خرابی، ایراد و اشکالی تا ۵ سال در محصول یک عدد تخت جدبد تحویل داده می شود.

معرفی انواع تخت زیبایی کاشت مو در بازار

معرفی انواع تخت زیبایی کاشت مو در بازار

امروزه انواع تخت های زیبایی کاشت مو در کلینیک های زیبایی، سالن های آرایشگاهی، مراکز پوست و مو و حتی دندانپزشکی ها نیز کاربرد های زیادی دارند و برای راحتی و آسایش مراجعین استفاده می شوند. از انواع تخت های زیبایی کاشت مو که محبوبیت بالایی در بازار دارند می توان موارد زیر را نام برد:

  • دوموتور (دوشکن)
  • سه موتور (سه شکن)
  • چهار موتور (چهار شکن)

لازم به ذکر است بدانید در خرید تخت های زیبایی، بیشتر از ظاهر و زیبایی تخت ها باید به این نکته توجه شود که تخت متناسب با نیاز مورد نظر انتخاب شود. چون طرح های خاصی برای هر نیاز طراحی شده است. به عنوان مثال برخی از تخت ها دارای ویژگی های زیر هستند:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی
  • قابلیت نصب زیرصورتی یا زیرسری
  • قابلیت نصب چراغ و دسته

برخی دیگر از تخت ها این قابلیت ها را ندارند و ثابت می باشند. پس اگر قصد خرید تجهیزات زیبایی را دارید، دقت لازم را به عمل بیاورید.

توزیع تخت زیبایی کاشت مو صادراتی

توزیع تخت زیبایی کاشت مو صادراتی در توزیع انواع تخت کاشت مو صادراتی، نمایندگی ها، شرکت های تولید کننده، سایت های فروش معتبر و توزیع کننده اصلی آن نقش اساسی دارند. توجه داشته باشید سایت های توزیع کننده متفرقه و نامعتبر گزینه مناسبی برای خرید این محصولات نیستند. اگرچه این مراکز با فروش محصولات ارزان قیمت سعی در جلب رضایت مشتری دارند ولی توجه به کیفیت محصولات اولویت دارد.

توزیع تخت زیبایی کاشت مو به صورت کلی توسط مراکز توزیع کننده اصلی آن ها که در نقاط مختلف کشور فعالیت دارند، صورت می گیرد. این مراکز توزیع در تلاش هستند تا رابطه بین کارخانه های تولیدی و خریداران به کوتاه ترین شکل ممکن برسد. با این روش، خریدار اطمینان دارد که محصول اصل و با کیفیتی را از مرکز توزیع عمده آن با قیمت مناسب تهیه کرده است و گرفتار دلالان و واسطه گران بازار این محصولات نگردیده است.

وجود نمایندگی های معرفی شده از سوی کارخانجات بزرگ، امکان خریدی مطمئن و به قیمت ارزان را برای خریداران فراهم کرده است. شما نیز اگر قصد خرید عمده این تخت ها را دارید، می توانید به صورت اینترنتی سفارشات خود را از راه های ارتباطی موجود در سایت و یا تماس تلفنی با بخش فروش و کارشناسان متخصص ما ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما