قیمت فروش تخت برقی کاشت مو

انواع بسیار مختلفی از تخت برقی برای امور درمانی و بیمارستانی وجود دارند که یکی از آنها تخت برقی کاشت مو است و همان طور که از نام آن مشخص است به گونه ای طراحی ساخته شده که به کمک آن می توان کار کاشت مو را سریع‌تر و راحت‌تر انجام داد؛ قیمت فروش این تخت بسیار مناسب است و کلینیک های کاشت مو می توانند برای اطلاع از قیمت روز این تخت با تامین کننده آن تماس داشته باشند و بر اساس قیمت تخت تعداد مورد نظر خود را اعلام کنند تا تخت به صورت گارانتی دار برای آنها را ارسال شود.

قیمت فروش تخت برقی کاشت مو

بررسی انواع تخت برقی کاشت مو

بررسی انواع تخت برقی کاشت مو

انواع بسیار متفاوتی از تخت برقی کاشت مو جدید وجود دارد که از نظر کارایی و عملکرد بین آنها تفاوت زیادی دیده می‌شود؛ از جمله انواع این تخت می توان به نوع ثابت آنها اشاره کرد که امکان حرکت بخش های مختلف تخت در آن وجود ندارد و کار مداوم با آن خسته کننده است.

در سال های اخیر نوع برقی این تخت تولید شده است که به دلیل داشتن موتور الکتریکی امکان حرکت قسمت های مختلف تخت به راحتی ممکن می باشد و به این ترتیب پزشک و تکنسین کاشت مو کمترین خستگی را می تواند در انجام کار با آن در خود احساس کند زیرا تخت به گونه‌ای طراحی شده که جابجایی بخش‌های مختلف بیمار و به ویژه سر وی فراهم می باشد و به این ترتیب نیازی به جابجایی مکرر بیمار نیست.

امکان تغییر ارتفاع تخت در همه یا بخش خاصی از تخت همانند قسمت سر به راحتی وجود دارد و به این شکل سرعت انجام کار بسیار بالاتر از تخت های معمولی می باشد در کمترین زمان می‌توان بیشترین پیاز مو را کاشت.

راه های تشخیص تخت برقی کاشت مو باکیفیت

راه های تشخیص تخت برقی کاشت مو باکیفیت

انواع تخت کاشت مو صادراتی کاشت مو با کیفیت در بازار این محصول وجود دارد که از نظر ظاهر، کارکرد، استحکام و قیمت با هم تفاوت بسیار زیادی دارند و البته راه های تشخیص بسیار مختلفی نیز برای کیفیت تحت برقی وجود دارد و کسانی که آشنایی کمتری با این تخت دارند می‌توانند از طریق این روش ها نسبت به خرید بهترین آن اقدام کنند.

یکی از این راه‌ها توجه به جنس شاسی و پایه های تخت است که از استیل باشد یا از آهن با روکش رنگ کوره ای استفاده شده باشد که شاسی آن استحکام فوق العاده ای خواهد داشت و می‌تواند بیشترین فشار و وزن را تحمل کند.

کیفیت روکش مورد استفاده روی این تخت نیز بسیار مهم است و بهترین آنها دارای روکش چرمی بوده و فوم مورد استفاده در آن نیز از نوع فوم سرد با فشردگی بالا می باشد که دراز کشیدن بر روی آن کمترین میزان خستگی را در فرد ایجاد خواهد نمود.

توجه به قدرت موتور تعبیه شده در این تخت اهمیت بسیار زیادی دارد و باید از موتورهای با قدرت بالا در آن استفاده شود تا بدون وارد آمدن فشار به موتور امکان جابجایی بخش های سنگین فرد دراز کشیده بر روی تخت وجود داشته باشد و به این ترتیب دوام و ماندگاری تخت نیز بسیار بیشتر از آنهایی است که موتور الکتریکی ضعیفی دارند.

توزیع تخت برقی کاشت مو در بازار

توزیع تخت برقی کاشت مو  در بازار بهترین انواع تخت برقی که برای کاشت مو در بازار موجود است توسط عامل توزیع آن می تواند در اختیار مشتریان قرار بگیرد و کسانی که به این تخت در تعداد نیاز دارند می‌توانند از این توزیع تخت مذکور استفاده کرده و بهترین های آن را برای خود سفارش می دهند.

توزیع تخت برقی ارزان به صورت اینترنتی از سایت فروشگاهی به راحتی ممکن است و مشتریان می‌توانند مشخصات هر یک از این تخت ها را از نظر قیمت و مشخصات فنی به راحتی به دست آورند و در کمترین زمان نسبت به خرید و دریافت این محصول اقدام نمایند.

توزیع تخت در سراسر کشور انجام شده و نرخ ارز نیز بسیار مناسب است و به همین دلیل فروشگاه های عرضه کننده انواع کالا پزشکی می‌توانند از این تخت برای ارائه به کلینیک های کاشت مو استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما