قیمت فروش تخت برقی جراحی مو

تجهیزات پزشکی و زیبایی جز مهم‌ترین محصولات در کلینیک های زیبایی محسوب می شود یکی از این محصولات تخت برقی جراحی مو است که با استفاده از استانداردهای لازم و کیفیت بالا تولید می‌ شود. قیمت فروش تخت جراحی بر اساس برند تولید کننده، نوع عملکرد تخت و نحوه خرید آن تعیین می‌ شود که امروزه خریدمستقیم یکی از بهترین شکل های فروش این محصولات بوده که می توان با کمترین هزینه آن را تهیه نمود.

قیمت فروش تخت برقی جراحی مو

انواع تخت برقی جراحی مو

انواع تخت برقی جراحی مو

تخت پزشکی از جمله تاسیسات و تجهیزات بسیار مهم در هنگام عمل های جراحی و معاینه پزشکی است که قطعاً بدون این ابزارآلات به خصوص تخت ها نمی‌توان دنیا پزشکی را در نظر گرفت. این محصول انواع مختلفی دارد و یکی از نمونه‌های بسیار پر کاربرد آن در جراحی‌های زیبایی، تختهای برقی است. این تخت ها به گونه ای طراحی شده که راحتی بیمار و پزشک را فراهم آورده و به دلیل کاربرد بسیار راحت، پزشک با فشردن یک دکمه یا ریموت، این صندلی‌ها را این تخت ها را تنظیم می‌ کند و طراحی و تنظیم دقیق تخت ها به پزشک اجازه را می‌ دهد که با تمرکز و دقت بیشتر جراحی خود را انجام دهد.

اگر بخواهیم به انواع مختلف این تخت ها اشاره کنیم باید به تخت های برقی دو موتور، سه موتوره و چهار موتوره اشاره کرد. تخت های دو موتوره همزمان با دو موتور قسمت پشتی و قسمت پا را تنظیم می کند که تخت در هر زاویه قابل تنظیم می باشد. تخت سه موتوره علاوه بر قسمت پشتی و زیر پا در قسمت دیگر وظیفه تنظیم ارتفاع تخت را داشته که به راحتی می‌ توان از این طریق تخت برای کاشت مو در حالت مناسب قرارداد.

تخت های چهار موتوره کاملترین صندلی ها است که تمام قسمت های آن قابل تنظیم می باشد این تخت از قطعات مختلفی تشکیل شده که بر اساس جنس تشک و رویه چرمی که دارد هم تقسیم بندی می شود. تمامی این تخت ها قابلیت تنظیم داشته و با ضد عفونی و استفاده راحتی که دارد، محصول کاملاً بهداشتی برای فضای بیمارستان و کلینیک های زیبایی است.

خصوصیات تخت برقی جراحی مو

خصوصیات تخت برقی جراحی مو

تخت های جراحی مو علاوه بر اینکه برای مراجعین استفاده راحتی دارد برای پزشکان هم مناسب بوده در واقع بیمار با قرار گرفتن روی این تخت حس بسیار خوب و راحتی دارد که پزشک با تنظیم قسمت تکیه گاه، پشتی قسمت پا و حتی از ارتفاع به راحتی می‌تواند بیمار را در راستای خود قرار داده و عمل جراحی را با دقت و تسلط بیشتری انجام دهد.

از مهمترین خصوصیات که این تخت ها دارند، به کارگیری از بهترین و با کیفیت ترین موتور ها است که تحمل وزن بالا حتی ۲۰۰ کیلوگرم را هم داشته طراحی این موتورها باعث شده محصول کاملاً حرفه‌ای به بازار ارائه شود. از دیگر خصوصیات آن می‌توان به استانداردهای لازم در موتورهای به کار برده آن اشاره کرد که در حین حرکت صدای اضافی نداشته و هیچ مزاحمتی برای پزشک بیمار ایجاد نمی کند.

این تخت ها ملایم و به تدریج حرکت کرده و هیچ نوع ضربه ناگهانی را به بیمار وارد نمی کند. جنس رویه این تخت ها از چرم با کیفیت و درجه یک است که امکان ضدعفونی با مواد شوینده استاندارد داشته که ثبات رنگ دارد. نوع فومی که در این تخت ها به کار رفته بسیار راحت‌تر بود که مراجعین هنگام نشستن احساس راحتی داشته و بر اثر استفاده مکرر دچار فرورفتگی نمی شود.

توزیع تخت برقی جراحی مو صادراتی

توزیع تخت برقی جراحی مو صادراتی مرکز خرید تخت های جراحی در نظر دارد، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این محصولات به قدری با کیفیت است که جزو محصولات صادراتی به شمار رفته و یک فرصت عالی و استثنایی برای شما عزیزان فراهم آورد تا بتوانید از بهترین توزیع کنندگان تخت برقی ساده انواع مختلف آن را تهیه کنید. همچنین، امکان مقایسه و مشاهده انواع مدل تخت در این مرکز وجود داشته که می توان محصولات را با استانداردهای لازم همراه با تاییدیه اداره تجهیزات پزشکی، با قیمتی عالی و مناسب و همراه با گارانتی و خدمات مادام‌العمر خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما