قیمت عمده صندلی آرایشگاهی مدرن دستی

یکی از مهم ترین وسیله ها و تقریبا ابزار کار در حرفه ی آرایشگری و داشتن انواع صندلی راحت و مناسب برای مشتریان میباشد. صندلی آرایشگاهی مدرن دستی از انواع این صندلی های مهم و مناسب برای تمامی افراد میباشد این صندلی ها با داشتن ویژگی های خاصی برای راحتی مراجعین تعبیه شده است و استفاده از آن برای راحتی کار آرایشگر و مشتری بسیار مهم و ضروری میباشد.

صندلی های ارایشگاهی انواع مختلفی داشته و این تنوع عبارتند از صندلی مدرن اتومات، صندلی مدرن دستی، صندلی های گرد پشتی دارد، صندلی میکاپ، صندلی تابوره و کپ هرکدام از این صندلی ها با داشتن ظاهری خاص و کارایی خاص تر برای یک آرایشگر حرفه ای لازم و ضروری است. در این مطلب ما به بررسی کلی و اجمالی صندلی مدرن دستی میپردازیم و شما را در انجام یک خرید راحت تر راهنمایی و هدايت خواهیم کرد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت عمده صندلی آرایشگاهی مدرن دستی

مشخصات کلی صندلی آرایشگاهی مدرن دستی

مشخصات کلی صندلی آرایشگاهی مدرن دستی

صندلی آرایشگاهی مدرن دستی دارای مشخصات‌ کلی زیر میباشد :این صندلی ها دارای پشتی و کفی از جنس آهن یا فولاد داشته و استحکام بالایی دارد و انواع باکیفیت آن قادر آن وزن بالای سیصد کیلو را نیز تحمل کند، شما نیز برای داشتن یک صندلی با کیفیت تهیه‌ی یک صندلی با تحمل وزن بالا را در دستور کار خود قرار دهید.

در صندلی های مدرن آرایشگاهی یک تکیه گاه سر در بالای قسمت پشتی صندلی برای راحتی سر و گردن مشتری تعبیه شده است که این تکیه گاه تسلط کار آرایشگر را نیز بیشتر و کیفیت نهایی کار را بالا تر می‌برد.

صندلی های مدرن با داشتن یک رویی از جنس خود صندلی برای دراز کردم پا یا داشتن جا پایی های فلزی برای قرار دادن پا می‌تواند احساس راحتی را برای مشتری به ارمغان آورد.

صندلی های مدرن از جنس چرم هم باعث راحتی مشتری و هم برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن خود صندلی یک گزینه مناسب می‌باشند و پیشنهادی می‌باشند. این صندلی های دستی قابلیت تنظیم سری پشت گردن، زاویه پشتی و ارتفاع را داشته و ازین نظر آرایشگر می‌تواند تسلط بهتری به کار داشته باشد.

انواع مختلف صندلی آرایشگاهی مدرن دستی

انواع مختلف صندلی آرایشگاهی مدرن دستی

صندلی آرایشگاهی مدرن دستی انواع متخلفی دارد، معروف ترین و محبوب ترین این نوع صندلی بین آرایش گران صندلی های میکاپ یا اصلاح میباشد که شباهت زیادی به یونیت دندانپزشکي نیز دارند.

صندلی های تابوره نیز از صندلی های مهم برای انجام کارهای کوتاهی مو و رنگ بوده و صندلی های کوپ نیز برای شست و شوی مو نیز گزینه ی مناسبی هستند.

صندلی های دایره ای برای انتظار مشتریان و یا انجام کارهایی مانند مانیکور و پدیکور و براشینگ مناسب است و صندلی فاپکو نیز یک صندلی راحت و مدرن برای اصلاح میباشد.

صادر کننده صندلی آرایشگاهی مدرن دستی

صادر کننده صندلی آرایشگاهی مدرن دستی فروش انواع صندلی آرایشگاهی مدرن در گروه های تولیدی و مجموعه های بازرگانی این محصولات با تضمین قیمت و کیفیت متریال اولیه به همراه مشاوره و راهنمایی کامل برای خرید بهتر و امن تر توسط کارشناسان فروش این مجموعه ها انجام می‌شود و شما میتوانید با تماس با مشاورین فروش این گروه های تولیدی با کسب اطلاعات لازم در خصوص انواع صندلی ها مدرن آرایشگاهی، سایز و اندازه و مدل مد نظر خود اقدام به خرید صندلی کرده و از آن نهايت بهره را ببرید.

در هنگام خرید از آنلاین شاپ های اینترنتی یا وب‌گاه های نتی از داشتن نماد اعتماد الکترونیک اطمينان حاصل فرمایید تا دچار مشکلاتی مانند گران بودن و نا مرغوب بودن کالا نشوید، این گروه های تولیدی و مجموعه های بازرگانی با هدف ارتقا هرچه بیشتر کیفیت محصولات داخلی و آماده سازی آن برای امر صادرات به کشورهای خارج از ایران تشکیل شده و همه روزه اماده ارائه خدمات فروش به شما سروران گرامی هستند. مرکز خرید صندلی آرایشگاهی باکیفیت را با یک سرچ ساده در اینترنت پیدا کرده و از کیفیت صادراتي این محصولات نهایت لذت را ببرید. با تشکر از همراهی شما عزیزان گرامی موفق باشید.

1

  1. سلام. وقتتون بخیر. سایتتون عالیه. من کل سایت رو دیدم. تنوع خیلی بالایی دارید. چطور باید سفارش بدم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما