قیمت عمده تخت لیزر استاندارد

تخت لیزر یکی از تجهیزات اصلی در کلینیک های زیبایی و مراکز پزشکی می باشد. بسیار کاربردی بوده و راندمان موثری از خود به نمایش خواهد گذاشت. قیمت عمده تخت لیزر استاندارد در کنار کیفیت ساختاری فوق العاده ای که دارد، سبب شده تا مخاطبین فراوانی را از داخل و خارج از مرز های ایران اسلامی به سمت خود جلب نموده باشد. این محصول تهیه شده از متریال ممتاز بوده تا کالایی که در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد از همه نظر راهبردی بوده باشد.

قیمت عمده تخت لیزر استاندارد

عوامل موثر در خرید تخت لیزر استاندارد

عوامل موثر در خرید تخت لیزر استاندارد

پیش از خرید انواع تخت لیزر ارزان شایسته است تا مشتری به کلیه جزئیات محصول آگاهی پیدا نموده تا درگیر سخنان فریبنده فروشنده نشود. این موضوع را با استنباط کامل رقم زده تا بالاترین بازدهی را برای وی صورت دهد.

  • نوع استفاده: هر شخصی با توجه به نیازمندی خود بر اساس ابعاد مطب، دکوراسیون محیط و سلیقه ای که دارد، بهترین گزینه را مورد شناسایی قرار می دهد. تنوع در رنگ بندی، پاسخ مثبتی به کلیه خریداران داده تا کارایی درخشانی را ثبت نماید.
  • مانایی: باتری های تایوانی 24 ولت چهار گانه تعبیه شده در سیستم، عملکرد مطلوبی را به دستگاه القا می نماید. در نتیجه به مرور زمان شاهد نوسان کیفی و کمی در کالا نخواهیم بود. خریدی مقرون به صرفه شکل گرفته و درجه یک خواهد بود.
  • سهولت در استفاده: پدال های متعدد نصب شده در کنار پای پزشک، این امکان را فراهم ساخته تا با کمترین میزان فشار بتوان پشتی سر و زیرپا را به زاویه دلخواه بین 0 تا 90 درجه تنظیم نمود. در نتیجه بهترین وضعیت به منظور اجرای عمل در اختیار متخصص قرار خواهد گرفت.
  • گارانتی: دارای ضمانت نامه معتبر 3 ساله بوده تا در هنگام بروز هر ایرادی بتوان با پشتیبانی شرکت ارتباط برقرار نمود. کلیه قطعات یدکی در بازار موجود بوده تا از این بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود نداشته باشد.

کیفیت انواع تخت لیزر استاندارد

کیفیت انواع تخت لیزر استاندارد

کیفیت انواع تخت لیزر جدید وابسته به گزینه های زیادی خواهد بود که در ادامه به صورت جامع به آنها پرداخته می شود تا مخاطب به اطلاعات کاملی در خصوص کالای درخواستی خود آگاهی پیدا نماید.

  1. ارگونومیک بودن: بار ها پیش آمده که در کلینیک های مختلف، شاهد بکارگیری تخت های معمولی و غیر استاندارد بوده ایم. اما نشیمن های نرمی و مخملی که تخت لیزر عرضه شده دارد، منجر شده تا در طول ساعت های طولانی نشستن نیز، هیچ گونه آسیبی به قسمت های حساس بدن نظیر مهره های کمر وارد نشود.
  2. کیفیت ساختاری: با توجه به بافت فلزی که دارد، توانایی تحمل اوزان سنگین را نیز خواهد داشت. در نتیجه افراد تا 200 کیلوگرم را به سادگی تحمل می نماید. از رنگ های پوششی استفاده شده که در برابر رطوبت و جریان هوا دچار زنگ زدگی نشود. ضد خش بوده تا اجسام تیز اجازه ای برای خسارت پیدا نکنند.
  3. دسته قابل تنظیم: در حین اجرای لیزر، با توجه به درخواست مراجعه کننده، می توان دسته های کمکی را برای او فعال یا غیر فعال کرد. در نتیجه آرامش را در تک تک لحظه عمل احساس نموده تا ساعات خوشی را تجربه کند.

قیمت فروش تخت لیزر استاندارد

قیمت فروش تخت لیزر استاندارد به منظور دسترسی به آخرین قیمت تخت لیزر صادراتی می توانید به سهولت تلفن هوشمند خود را به یکی از شماره های ذکر شده در سایت ارتباط داده تا پاسخ کلیه پرسش های مطرح شده در ذهن خود را بدست آورید. همکاران بنده به صورت 24 ساعته در تیم های مختلف به شکل آنلاین آمده پاسخ دهی می باشند.

خرید محصولات به صورت غیر حضوری انجام امورات را ساده کرده تا در زندگی پر سرعت امروزی، دیگر نیازی به قرار گیری فیزیکی در بازار نبوده باشد. مخاطب به سایت شرکت مراجعه نموده تا نوع و مقدار درخواستی خود را تعیین نماید. ارسال محصولات در بسته بندی های زیبا و استاندارد صورت گرفته تا در حین حمل و نقل هیچ ایرادی در کالا پیش نیاید.

  • تبلیغات: 
    1. خرید آنژیوکت پلاستیکی با قیمت ارزان
    2. فروش رول ملحفه یکبار مصرف
    3. قیمت ویلچر برقی ارزان
    4. مراکز خرید و فروش انواع اسپکلوم بکر
6

  1. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و ادمین گرامی سایت
    جا داره تشکر کنم از سایت و تیم پشتیبانی و مشاوره خوبتون من از سایتتون خوبتون خرید کردم و از کیفیت محصول خریداری شده و پاسخگویی شما بسیار راضی و خوشنودم و مجموعه بی نظیر شما رو به چند تا از دوستانمم معرفی کردم و انشالله دوستانم از این سایت خرید کنند و مشتری خوب این مجموعه شوند.

  2. در مورد ارسال کالا هم توضیح بفرمایید . من برای شهرستان خرید دارم . چطور میتوانم از شما خرید کنم؟ نحوه تسویه و فروش شما چگونه است؟نمایندگی شهرهای دیگر هم دارید؟

  3. با سلام و درود فراوان خدمت شما اغلب کلینک های لیزر تخصصی تخت های خیلی سفت و سختی دارند که بیمار واقعا روی اونها راحت نیست و کمی ازاردهنده هستند امیدوارم این سایت ببینن و حتما خرید کنند

  4. سلام خسته نباشید من مدت هاست که از سایت شما خرید می کنم و رضایت کامل دارم خواستم تشکر کنم از بخش پشتیبانی و فروش تون و اینکه آیا شما امکان خرید اقساط هم دارید؟

  5. با عرض سلام و وقت بخیر.
    تخت لیزر یکی از مهمترین وسایل مورد استفاده در مراکز زیبایی هست.
    تشکر از مجموعه آروینیا جهت تولید و فروش عمده تخت لیزر استاندارد و با کیفیت.
    خرید از این سایت رو به همه عزیزان این حرفه توصیه میکنم.

  6. با سلام و احترام

    واقعا از تنوع و کیفیت تولیدات تخت لیزر داخلی و قیمت مناسبی که سعی در ایجادش دارید خوشنود شدم.

    موفق باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما