قیمت تخت اپیلاسیون کمد دار ارزان

قیمت تخت اپیلاسیون کمد دار ارزان با توجه به عوامل مختلفی تعیین شده اند. این تخت ها از کیفیت های بسیار بالایی برخوردار بوده و جزء عناصر مهم تشکیل دهنده چیدمان فضایی آرایشگاهی می باشد. این محصول به صورت کاملاً استاندارد طراحی و تولید شده و تولیدکنندگان برای تولید این کالاها از دستگاه‌ های مجهز و مدرن استفاده کرده و با استفاده از این دستگاه ها توانسته بهترین نوع محصول را در کمترین زمان ممکن به دست مصرف کنندگان برساند.

قیمت تخت اپیلاسیون کمد دار ارزان

مشخصات تخت اپیلاسیون کمد دار

مشخصات تخت اپیلاسیون کمد دار

با اطلاع از مشخصات انواع تخت ایپلاسیون قطعا شما هم یکی از طرفداران خاص این محصول خواهد شد این تخت ها دارای بدنه ام دی اف یا هایگلاس می باشد و این محصول دارای چهار درب متحرک برای قرار دادن لوازم اپیلاسیون بوده و پشتی و زیر سریع این تخته کاملا متحرک می باشد و قابلیت تنظیم داشته و به همین دلیل است که دارای طرفداران مشتریان بسیار زیادی بوده و افراد زیادی متقاضی خرید این محصول به صورت عمده و کلی هستند.

این تخت ها دارای تنوع رنگی بسیار متنوع بوده که مشتریان و خریداران می‌ توانند با توجه به سلیقه و سبک چیدمان فضای آرایشگاه خود بهترین رنگ و خریداری نمایند. همچنین جنس فوم صندلی آن بسیار بادوام بوده و همچنین قابلیت شستشو و ضد عفونی کردن را دارد و شما می توانید به راحتی تمامی آلودگی‌های موجود بر روی سطح آن را با استفاده از مواد شوینده مخصوص پاک و تمیز کنید بدون آنکه تغییری در کیفیت و مرغوبیت اولیه محصول ایجاد شود.این کالا در ابعاد و اندازه های مختلفی تهیه و تولید شده است که افراد می‌ توانند با توجه به سلیقه و نیاز خو بهترین ابعاد این کالا را خریداری نمایند و این کالا قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته و شما میتوانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید.

خرید تخت اپیلاسیون کمد دار

خرید تخت اپیلاسیون کمد دار

فروش تخت کمد دار با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه سبب شده تا افراد زیادی تمایل به خرید این محصول داشته باشند. قیمت این محصول بسته به کیفیت ساخت و مدل تخت متغیر بوده و معمولاً مدل های تاشو دارای قیمت کمتری نسبت به انواع مدل های موجود در بازار بوده و همچنین مدل های ثابت و برقی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند و شما می توانید برای استعلام قیمت هر روز این محصول به مجموعه فروش معتبر ما مراجعه نمایید و کالاهایی را که مد نظر دارید با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید.

بسیاری از تخت هایی که با قیمت‌های پایین به فروش می‌رسند ساخت ایران بوده و معمولاً دارای کیفیت های مناسبی هستند و امروزه بیشتر افراد تمایل به خرید کالاهای ایرانی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما