قیمت تخت اپیلاسیون ساده

تخت اپیلاسیون ساده باید به گونه ای طراحی شده باشد تا اپیلاسیون کار به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن فرآیند کار خود روی بدن مراجعه کننده را انجام دهد.

توجه به ویژگی های فنی این محصولات و قابلیت های کیفی آن اهمیت زیادی در داشتن یک تخت خوب و حرفه ای دارد. در این مقاله به معرفی چند نمونه از تخت های اپیلاسیون حرفه ای و چگونیگ خرید آنها با قیمت رقابتی از تولیدکنندگان معتبر می پردازیم.

قیمت تخت اپیلاسیون ساده

معرفی انواع تخت اپیلاسیون

معرفی انواع تخت اپیلاسیون

در سالن های آرایشی و کلینیک های زیبایی شاهد رواج اپیلاسیون بدن خانم ها هستیم که برای این امر نیاز به تجهیزات حرفه ای جهت انجام هر چه بهتر فرآیند اپیلاسیون خواهند بود. یکی از این تجهیزات تخت اپیلاسیون نام دارد که جهت خوابید مراجعه کنندگان روی آنها مورد استفده قرار می گیرد.

این نوع تخت ها باید به گونه ای طراحی شده باشند که ارتفاع مناسبی داشته و آرایشگر به راحتی بتواند فرآیند اپیلاسیون را انجام دهد. یکی از معیارهای کیفی این محصولات قابلیت تنظیم ارتفاع آنها است. در این صورت اپیلاسیون کار می تواند با ایستادن یا نشستن در صورت خستگی کار خود را پیش ببرد.

انواع تخت اپیلاسیون از نظر جنس بدنه به مدل های فلزی، آلومینیومی و چوبی دسته بندی می شوند. در این بین داشتن یک تخت آلومینیومی با قبل حمل آسان به مراتب بهتر بوده چرا که در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند. چند مورد از فاکتورهایی که در حین خرید بهترین تخت اپیلاسیون باید مدنظر قرار دهید عبارتند از:

  • وزن تخت باید سبک و قابل حمل و انتقال باشد.
  • عرضه تخت اپیلاسیون نباید بیش از اندازه باریک باشد.
  • وجود فوم های ضخیم و در عین حال راحت برای شکل ظاهری تخت اهمیت زیادی دارد.
  • حتی المقدور تخت هایی را انتخاب کنید که جنس رویه آنها چرمی و ضد آب هستند.

فروش تخت اپیلاسیون ساده

فروش تخت اپیلاسیون ساده

قیمت خرید تخت اپیلاسیون ساده متناسب با ویژگی های فنی و همچنین نوع طراحی آن می تواند با تغییرات زیادی همراه باشد. نرخ روز المان های بکار رفته در تولید آن مانند چوب، چرم، فوم و … اثر قابل توجه ای در تعیین قیمت ها می گذارند.

همچنین چگونگی خرید و سفارش تخت به صورت تکی یا عمده از نمایندگان و مراکز تولیدی روند قیمت گذاری ها را با نوسان همراه می کند. با توجه به افزایش تقاضا برای این محصولات امکان بهره مندی از خدمات فروش نمایندگان معتبر راهکار مطمئنی برای سفارش آنها به شمار می آیند.

نمایندگان فروش این مرکز به عنوان بزرگترین بازار آنلاین انواع تجهیزات کلینیک های زیبایی و آرایشی برای تامین جدیدترین تخت اپیلاسیون ساده با قیمت تولیدی آماده همکاری با خریداران عمده و فروشندگان فعال در استان های مختلف کشور هستند.

  • تبلیغات: 
    1. خرید آبسلانگ پلاستیکی باکیفیت منحصر به فرد
    2. دستگاه اسپیرومتری حرفه ای دست دوم جدید
    3. قیمت تیغ جراحی موریس
    4. اجزای دستگاه آندوسکوپی چیست

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما