قیمت تخت اپیلاسیون تاشو کمددار

یکی از ملزوماتی که در سالن های آرایشی وجود دارد برای تمیزی و پاکسازی تخت می باشد که انواع مختلفی دارد. تخت اپیلاسیون در مدل ها و اندازه های گوناگونی است که نمونه کمد دار آن مورد توجه افراد زیادی خواهد بود. این تخت به صورت تاشو است و جای کمتری را اشغال می کند. قیمت تخت اپیلاسیون تاشو کمددار به عوامل زیادی از جمله: جنس، رنگ، اندازه و غیره بستگی دارد که بیشتر افراد آن را به روش های مختلفی به فروش می رسانند.

قیمت تخت اپیلاسیون تاشو کمددار

جنس های مختلف تخت اپیلاسیون

جنس های مختلف تخت اپیلاسیون

همانطور که می دانید تمیزی و از بین بردن موهای زائد امروزه بخشی از زندگی افراد را تشکیل می دهد و افراد برای راحتی این کار به وسایل مختلفی از جمله تخت اپیلاسیون احتیاج دارد که انواع متعددی دارد در ادامه به جنس های مختلف تخت اپیلاسون می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد.

یکی از بهترین جنس های تخت اپیلاسیون فلزی است که مدل های مختلفی از آن را می توانید بدست آورید. تخت اپیلاسیون کمددار یکی از مدل های رایجی است که بیشتر آرایشگران از آن استفاده می کنند تا دیگران وسایل را در ان قرار دهند و همچنین جای کمتری را اشغال می کند.

تخت اپیلاسون مدلی همچون تاشو نیز دارد که بعد از اینکه کار با آن به اتمام رسید می توانید تخت را کاملا ببندید و یا شبیه صندلی نمایید. این تخت با فوم و جنس درجه یکی که دارد برای سلامتی افراد بسیار حائز اهمیت است. تخت اپلاسیون در اندازه و ابعاد مختلفی است وبی این تخت جزء بهترین نوع تخت می باشد.

تخت اپیلاسیون با جنس چوبی یکی از ملزوماتی است که کلاسیک و خاص می باشد و افراد با توجه به ظاهر و دیگر وسایل چوب آرایشگاه ست نمایید و مورد استفاده قرار دهید این تخت سبک است و به راحتی قابل جابجایی است.

پخش تخت اپیلاسیون تاشو

پخش تخت اپیلاسیون تاشو

تخت اپیلاسیون در جنس های مختلف یکی از الزاماتی است که بیشتر افراد خواهان مصرف آن هستند و برای صادرات کارایی دارد برای خرید تخت اپیلاسیون می توانید به روش های مختلف تجاری اقدام کنید. برای خرید می توانید از طریق پخش اقدام کنید و این تخت زیبا را تهیه و خریداری نمایید

توزیع تخت تاشو اپیلاسیون به صورت اینترنتی اقدام پذیر می باشد افراد می توانند با توجه به نیاز خود انواع جنس های تخت تاشو، کمددار را تهیه و خریداری کنند و پس از بررسی های لازم کیفی و قیمتی نسبت به خرید آن اقدام نمایید. پخش تخت اپیلاسیون تاشو این وسیله پر کاربرد را با قیمتی باور نکردنی به سراسر ایران توزیع و پخش می کند.

  • تبلیغات: 
    1. خرید بدون واسطه چست لید یکبار مصرف
    2. خرید بدون واسطه بهترین کیسه کلستومی
    3. تیغ جراحی حرفه ای کوچک تیز
    4. مرکز خرید و فروش انواع سرنگ ده سی سی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما