قیمت تخت اپیلاسیون تاشو سوراخ دار

باید خاطر نشان کرد که قیمت تخت اپیلاسیون تاشو سوراخ دار نسبت به کیفیت و ابعاد آن با تخت های دیگر متفاوت می باشد و قیمت آن نسبت به تخت های دیگر بیشتر است همچنین می توانید از طریق سایت های اینترنتی به صورت غیر مستقیم و غیر حضوری با هزینه حمل و نقل رایگان از قیمت این تخت ها آگاهی کافی را به دست آورید و تخت مورد نیاز خود را خریداری نمود.

قیمت تخت اپیلاسیون تاشو سوراخ دار

ویژگی های تخت اپیلاسیون تاشو

ویژگی های تخت اپیلاسیون تاشو

باید متذکر شد برای اپیلاسیون بدن باید از تختی استفاده شود که مشتری در روی آن راحت بتواند دراز بکشد و استرس نداشته باشد و همچنین فردی که اپلاسیون را انجام می دهد بتواند بر کار خود مسلط باشد هنگام خرید انواع تخت ایپلاسیون باید به مدل ابعاد و طول تخت دقت زیادی داشته باشیم.

مثلا اگر طول تخت کوتاه باشد برای افرادی که قد بلند هستند بسیار دشوار می شود و در روی آنها راحت نیستند و اگر زیادی از حد طول تخت بلند باشد باز حمل و نقل آن مشکل می‌شود همچنین ارتفاع تخت از زمین نباید زیاد باشد باید مطابق با قد فرد اپلاسیون کار باشد اگر می‌خواهید.

تخت اپیلاسیون خود را جابجا کنید باید وزن آن طوری باشد که حمل و نقل آن برای شما مشکل نباشد تخت های اپیلاسیون آلومینیومی نسبت به تخته های چوبی سبک تر است ولی قیمت آنها بیشتر خواهد بود و جنس تخت باید طوری باشد که بتواند استحکام و مقاومت بالایی داشته باشد که وزن بالا را تحمل کند .

بیشتر تخت‌های اپلاسیون جابجا نمی شوند و مکانی ثابت دارند باید قاب و پایه تخت طوری باشد هنگامی که مشتری روی تخت حرکت کرده پایه ها برای خود تکان نخورند و ثابت باشد و همچنین ضخامت فوم تخت بسیار مهم می باشد چون باعث راحتی مشتری و همچنین کیفیت ظاهر تخت می باشد و ضخامت فوم تخت باید طوری باشد.

که هنگام دراز کشیدن مشتری روی آن احساس راحتی کرده و سریعتر به حالت طبیعی خود برگردد و جنس روی تخت چرم می باشد که زودتر تمیز شده و روغن را به خود جذب نمی کند.

فروشنده مستقیم تخت اپیلاسیون تاشو

فروشنده مستقیم تخت اپیلاسیون تاشو

باید اظهار داشت که عرضه تخت تاشو به صورت مستقیم از شرکت ها که سازنده این تخت ها هستند در سایز های متفاوت و انواع گوناگون صورت می‌گیرد انواع تخت اپیلاسیون به صورت ساده و تاشو در شهرهای بزرگ ایران دیده می‌شود.

که نسبت به کیفیت و جنس و ابعادشان قیمت آن ها متفاوت می باشد و مغازه هایی هستند که فروشندگی انواع تخت ها و همچنین صندلی های آرایشی را به عهده دارند و می توان برای خرید تخت مورد نیاز خود از این مغازه ها تهیه نمود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما