قیمت انواع تخت برقی آرایشگاهی

امروزه با گسترش صنعت مد و زیبایی، میزان فروش تخت برقی آرایشگاهی به شدت افزایش یافته است و این محصول با قیمت های متنوعی بسته به کیفیت و قابلیت های موجود در ساختارش عرضه می شود.به خصوص تاتو کردن ظریف کاری های زیادی دارد به همین علت باید یک تخت امن و راحت جهت انجام این کار در دسترس باشد تا آرایشگر، با خیال راحت تر به کار خود بپردازد.

قیمت انواع تخت برقی آرایشگاهی

کیفیت انواع تخت برقی آرایشگاهی در بازار

کیفیت انواع تخت برقی آرایشگاهی در بازار

اولین ویژگی که تخت آرایشگاهی ساده باید داشته باشند قابلیت تنظیم کردن در ابعاد و ارتفاع های مختلف است تا آرایشگر بتواند به سادگی بر روی کار خود تمرکز کند. ویژگی بعدی، استحکام و دوام بالا می باشد به گونه ای که بعد از سالیان سال هم به همان صورت اولیه باقی بماند زیرا این تخت ها قیمت نسبتا بالایی دارند و در صورت ماندگار بودن آن ها می توان تا حدود زیادی از لحاظ اقتصادی صرفه جویی به خرج داد.

دقت کنید که حتما باید دارای باتری قابل تعویض و یا قابل شارژ باشند تا در صورت خالی شدن بتوان دوباره آن ها را به فرم قابل مصرف باز گرداند. از دیگر مشخصه های لازم برای این کالا، داشتن دسته های قابل انعطاف با بدنه ی فلزی می باشد که حتما باید به این مورد دقت کنید. بهتر است که تخت های تاتو کردن دارای جا های خالی برای گذاشتن دستمال و لیوان باشند تا سرعت کار آرایشگر افزایش پیدا کند.

همچنین از نظر بهداشتی هم این شیوه، اصولی تر است. این موارد را حتما مد نظر قرار دهید تا اقدام به خرید بهترین انواع تخت های فوق الذکر نمایید.اکثر تخت های ماساژ از رویه ی با جنس چرم طبیعی و مصنوعی تولید میشوند.زیر این لایه ی چرم چند لایه فوم با کیفیت وجود دارد که سبب نرم شدن و راحت تر شدن رویه تخت می شود.بدنه تخت ماساژ معمولا از جنس چوب و فلز آلومینیوم ساخته میشود.

بدنه تخت های چوبی از مقاومت بالاتری برخوردار هستند و وزن بیشتری را تحمل میکنند و نسبت به مدل های آلومینیومی گرانقیمت تر هستند.

این در حالی است که تخت های آلومینیومی سبکتر بوده و ظاهر براق و زیبایی دارند و برای اماکن مرطوب مناسب ترند.برای افرادی که قصد خرید تخت های پرتابل را دارند مدل های آلومینیومی مناسب تر است

بروزترین مدل تخت برقی آرایشگاهی

بروزترین مدل تخت برقی آرایشگاهی

پایه ها جزو بدنه تخت محسوب میشوند و معمولا از جنس چوب و فلز طراحی میشوند که در مدل های ثابت و تاشو متفاوت هستند.

پایه های فلزی معمولا آلومینیوم و آهن تولید میشوند که آلومینیوم بهتر و گرانقیمت تر از مدل آهنی آن است.

پایه های تخت نقش مهمی در تحمل وزن ماساژ گیرنده دارند و میبایست با توجه به میزان مراجعات مشتریان تخت مناسب با شرایطتان را انتخاب نمایید.

از آنجایی که پایه ها در مدل های تاشو ساختار ظریفتری دارند نسبت به مدل های ثابت تحمل وزن کمتری دارند.

تخت آرایشگاهی مانند تخت اپیلاسیون، تخت ماساژ و تخت چند منظوره یکی از کلیدی ترین و مهمترین ابزار آرایشگاه میباشند. و تاثیر به سزایی در کیفیت و کارایی هر سالنی دارد که امروزه در هر سالنی حداقل یکی از آنها یافت میشود. در هنگام خرید تخت آرایشگاهی باید به مواردی چون ابعاد، اندازه، جنس و شکل اهمیت داده شود زیرا تخت مناسب لازمه ی داشتن یک سالن مناسب میباشد که تاثیر زیادی بر روند بهبود ارائه خدمات دارد.

تولیدی معتبر تخت برقی آرایشگاهی

تولیدی معتبر تخت برقی آرایشگاهی فروشگاه تخت آرایشگاهی برقی آروینا تجهیز ، در این سایت با عرضه و فروش بهترین و بادوام ترین نوع این کالا، همه ی افراد متقاضی را برای خرید و بازدید فرا می خواند. چنانچه قصد دریافت و سفارش این تخت ها به صورت کاملا مستقیم و بدون نیاز به واسطه را داشتید، می توانید به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته با همکاران فعال ما در واحد فروش یا پشتیبانی از طریق شماره تلفن های درج شده در صفحه تماس حاصل فرمایید. این فروشگاه تولیدی معتبر انواع مدل تخت میباشد که با خیالی آسوده میتوانید سفارش خود را ثبت کنید .

  • تبلیغات: 
    1. مرکز خرید و فروش انواع آنژیوکت در شیراز
    2. قیمت دستگاه بخور آنی ساز در بازار
    3. کارخانه تیغ جراحی حرفه ای + تولید پخش عرضه
    4. فروش تیغ جراحی موریس اصل به صورت عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما