قیمت انواع تخت اپیلاسیون تاشو

تخت اپیلاسیون تاشو یکی از تخت های بسیار کاربردی در کلینیک های زیبایی و بسیاری از آرایشگاه‌ها می‌باشد که از ویژگی های زیادی برای ارائه خدمات اپیلاسیون برخوردار است.

این تخت انواع مدل و ابعاد متفاوتی دارد و شما برای اطلاع از قیمت تخت اپیلاسیون تاشو می توانید با فروشنده این محصول به طور مستقیم تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز در مورد قیمت خرید تخت تاشو انواع آن را به دست آورید و در نهایت در کمترین زمان ممکن سفارش خرید آن را نهایی سازید.

قیمت انواع تخت اپیلاسیون تاشو

ویژگی های تخت اپیلاسیون تاشو

ویژگی های تخت اپیلاسیون تاشو

تخت اپیلاسیون تاشو وسیله ای بسیار کاربردی در مراکزی است که خدمات مربوط به زیبایی پوست و مو و اپیلاسیون را انجام می‌دهند آنچه که در این تخت می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد توجه به سایز تخت است همچنین عرض و طول تخت می تواند بسیار حائز اهمیت باشد زیرا در راحتی افراد با قد و متفاوت می‌تواند تاثیرگذار باشد.

این تخت دارای عرض ثابتی نیست و چون جثه افراد می تواند متفاوت باشد در دو عرض متفاوت ارائه شده است ولی از نظر طول تقریبا ثابت است و به طور معمول در طول بالا تولید شده است تا برای همه افراد قابل استفاده باشد و روی آن راحت باشند.

از ویژگی های این تخت این می باشد که می تواند بلندی ارتفاع آن رابه دلخواه تغییر داد همچنین این تخت ها به راحتی و در حجم کوچکی قابلیت حمل دارند و به اصطلاح پرتابل می باشند؛ وزن این تخت به طور معمول ۲۰ کیلوگرم است و جنس آن ها سبک و اغلب از نوع آلومینیومی می باشد همچنین پایه های آنها نیز می تواند آلومینیومی باشد که از نوع آلومینیوم فشرده هستند و استحکام بسیار بالا با تحمل وزن فراوان هستند به گونه ای که در این تخت ها امکان تحمل وزن تا 10 برابر وزن کل تخت وجود دارد همچنین فوم مورد استفاده در تشک این تخت معمولاً ضخامت ۵ سانتی متر دارد.

عرضه تخت اپیلاسیون تاشو

عرضه تخت اپیلاسیون تاشو

انواع مختلف تخت اپیلاسیون تاشو با قیمت مناسب توسط فروشنده این محصول به خریداران ارائه می شود و کسانی که قصد خرید این تخت را دارند می‌توانند در فروش تخت اپیلاسیون که توسط فروشنده این محصول انجام می‌شود شرکت کنند و به این ترتیب قیمت بسیار پایین و مناسبی را برای تهیه این تخت به دست آورند.

عرضه تخت اپیلاسیون از طریق شبکه‌های اجتماعی و همین سایت برای همه خریداران و صادرکنندگان فراهم شده است و آنها به این شکل از خرید می توانند کمترین قیمت ممکن را برای تهیه این تخت پرداخت کنند و برای تجهیز مراکز زیبایی و آرایشگاه های خود از آن استفاده نمایند.

2

    • سلام وقتتون بخیر برای راهنمایی بیشتر با کارشناس ما در ارتباط باشید۰۹۱۹۶۸۴۶۹۰۳

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما