فروش ویژه تخت سالن پوست باکیفیت

در سالن های زیبایی ها تجهیزات بسیاری وجود دارد که جهت رفاه و آسایش مراجعه کنندگان و همراهان آن ها تدارک دیده شده است که یکی از پرکاربردترین آن ها تخت سالن های زیبایی نامیده می شود. این تخت ها در انواع متنوع تولید می‌ شوند و با ویژگی های منحصر به فرد خود رضایت مشتری را جلب می کنند. بنابراین جهت آشنایی بیشتر با تخت سالن پوست در ادامه چند نوع از این تجهیزات را عنوان می‌کنیم و در مورد ویژگی های آن ها توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. شما نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

فروش ویژه تخت سالن پوست باکیفیت

عوامل موثر بر کیفیت تخت سالن پوست

عوامل موثر بر کیفیت تخت سالن پوست

یکی از نمونه ‌های بسیار کاربردی لوازم آرایشگاه ها، تخت سالن های زیبایی است. این تخت با طراحی بی نظیر خود در رنگ بندی های متنوع، رضایت خاطر همراهان مراجعه کننده را به دست آورده است. از آنجایی که این تخت ها به صورت تاشو طراحی می شوند؛ در زمان استفاده از آن ها به عنوان سالن باید فضای مورد نیاز برای قرارگیری این تخت ها در نظر گرفته شود. با این حال این تخت ها به دو صورت برای مشتری قابل استفاده هستند و از این طریق راحتی و رفاه بسیاری را برای این افراد به همراه خواهند داشت. تخت سالن های زیبایی ابر یا فوم بسیار نرم و باکیفیتی دارند که روی آن ها را با استفاده از چرم پوشانده‌ اند که به راحتی قابل شستشو باشند.

این تخت ها علاوه بر استفاده در مراکز درمانی و بهداشتی در مکان های دیگر مانند هتل ها، مسافرخانه ها و محیط هایی که فضای کمی دارند نیز کاربرد خواهند داشت. بنابراین تنها در سالن های زیبایی ها از این تخت ها استفاده نمی شود. یکی از ویژگی ‌های بارزی که در این نوع از تخت سالن های زیبایی به چشم می‌خورد؛ شكن های به کار رفته در آن ها است. با توجه به امکاناتی که در این نوع از تخت ‌ها وجود دارد؛ باز کردن آن ها به صورت سالن امکان پذیر خواهد بود.

از آنجایی که این تخت ها جهت راحتی همراهان مراجعه کننده طراحی شده‌ اند و به دلیل کمبود جا، باز و بسته کردن آن ها در طول روز حداقل یک بار تکرار می شود؛ بدنه آن ها را با استفاده از فلز محکم با قطر مناسب می سازند که دچار آسیب نشوند. زمانی که از این تخت به صورت سالن استفاده شود؛ در زیر آن نئوپان بسیار محکمی قابل مشاهده است که امنیت همراهان مراجعه کننده را تامین خواهد کرد. همچنین این نوع از تخت های سالن پوست چهار پایه همراه با چرخ دارند که به راحتی به هر نقطه ای از سالن های زیبایی منتقل شوند. از این رو شستشو و ضدعفونی آن ها برای پرسنل سالن های زیبایی راحت تر خواهد شد.

تخت سالن پوست استاندارد چه ابعادی دارد؟

تخت سالن پوست استاندارد چه ابعادی دارد؟

این تخت ها نیز به صورت سالن پوست طراحی می شوند که مراجعه کننده در شرایط متفاوت روی آن قرار گیرد و عملیات سالن پوست از او با سرعت بیشتری انجام شود. این تخت ها را در بخش نمونه برداری سالن های زیبایی و در آزمایشگاه ها قرار می دهند که مراجعه کنندگان آرامش بیشتری در زمان سالن پوست داشته باشند. همچنین باید بدانید که این تخت سالن های زیبایی را در ۳ شکن تولید می کنند که این شکن ها در زیر پای مراجعه کننده، محل نشستن و زیر سر او قرار دارند.

این تجهیزات فوم ۸۰ میلی متری بسیار مقاومی دارند. به طوری که قرارگیری مراجعه کننده روی آن هیچ‌گونه آسیبی را به فوم وارد نخواهد کرد. از آنجایی که جهت نمونه گیری خون از مراجعه کنندگان باید دست آن ها در زاویه مناسب قرار گیرد؛ دو دسته تخت با متریال فوم و چرم پوشیده شده است که مراجعه کننده در زمان سالن پوست احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

همچنین با انجام تنظیمات دستی در این نوع از تخت سالن های زیبایی، مراجعه کننده در شرایط متعادل تری قرار خواهد گرفت و استرس و سایر عوامل مخرب از او دور خواهد شد. از آنجایی که این تخت ها به صورت سالن نیز قابل استفاده هستند؛ کاربرد چندگانه ای دارند و از این نظر برای مراکز درمانی و آزمایشگاه مقرون به صرفه تر خواهند بود. ابعاد تخت سالن قابل تنظیم و بین ۵۷ تا ۷۷ سانتی متر می باشد. این تخت ها هم چنین قادر به تحملی وزنی تا ۲۰۰ کیلوگرم نیز هستند.

توزیع کننده بهترین تخت سالن پوست باکیفیت

توزیع کننده بهترین تخت سالن پوست باکیفیت در نتیجه باید بدانید که تخت سالن های زیبایی از جمله تجهیزات بسیار کاربردی به شمار می ‌رود که جهت رفاه حال مراجعه کننده و رضایتمندی بیشتر آن ها در انواع متنوع تولید می شود. کیفیت این تخت ها و امکاناتی که در آن ها وجود دارد نیز بسیار حائز اهمیت است. به طوری که باید در زمان خرید به آن ها توجه داشته باشید. همچنین در طول این مقاله دانستید که تخت سالن های زیبایی انواع متنوعی دارد که از هر یک از آن ها به دلیل ویژگی منحصر به فرد خود در محیط های سالن های زیبایی و آزمایشگاهی استفاده می شود.

بنابراین جهت تهیه بهترین و باکیفیت ترین تخت در این زمینه به مرکز توزیع تخت سالن مراجعه کنید که تختی مورد نظر خود را در مدت زمان بسیار کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. زیرا در در مرکز پخش کننده تخت سالن انواع تخت های سالن های زیبایی به فروش می رسد و خرید را برای شما راحت تر خواهد کرد.

مرجع پخش تخت سالن پوست باکیفیت

مرجع پخش تخت سالن پوست باکیفیت فروش تخت سالن استاندارد نیازمند تجربه و مهارت است. برای این کار مراکز مشاوره در سراسر کشور افراد را راهنمایی می کنند و به آنها برای فروش بهتر و بیشتر کمک می کنند. مرکز پخش تخت سالن پوست به صورت عمده ای انجام می شود و عرضه کنندگان آن را به استان های سراسر کشور عرضه می کنند و در آمد و سود خوبی به دست می آورند.

مشاوره فروش تخت سالن پوست بر عهده مشاورانی است که در این کار تخصص و مهارت دارند و هم مردم و هم فروشندگان را در این کار راهنمایی و کمک می کنند. مراکز نمایندگی در سراسر کشور وجود دارند که در صورت تماس با آنها می توان اطلاعات زیادی در مورد این محصول به دست آورد و اطلاعات زیادی به دست آورد. برای آشنایی با این مراکز و نمایندگی ها می توان در اینترنت جستجو کرد و آنها را یافت، یا اینکه از مشاوران متخصص در این کار کمک گرفت و از آنها درخواست کمک کرد تا آگاهی بیشتری کسب کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما