فروش مستقیم تخت ماساژ تاشو

تخت ماساژ تاشو یک ابزار پزشکی می باشد به دلیل تاشو بودن و تنظیم آن سبب می شود تا ماساژور خیلی راحت از آن استفاده کرده و کار خود را به درستی انجام دهد. اولین و مهم ترین نکته در ماساژ دادن توجه به کیفیت تخت آن می باشد. فروش تخت تاشو به صورت مستقیم توسط تولید کنندگان و سایت های معتبر انجام می شود که با کیفیت ترین محصول مورد نظر را در مدل های مختلف به مشتریان عرضه می کنند‌. خریداران برای خرید تخت ماساژ تاشو با مراجعه به سایت این مراکز می توانند با کیفیت عالی آن را خریداری را خریداری نمایند.

فروش مستقیم تخت ماساژ تاشو

بهترین تخت ماساژ چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین تخت ماساژ چه ویژگی هایی دارد؟

هنگامی که حرف از ماساژ به میان می آید مهم ترین و اصلی ترین نکته در این مورد تخت ماساژ می باشد که اگر بی کیفیت و نامرغوب باشد مطمعنا ماساژ خوبی انجام نمی شود و مراجعه کننده از آن راضی نمی شود. پس از هنگام خرید تخت به کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشید.

این محصول دارای ویژگی های بسیار خوبی است که ما از این مطلب به چند نمونه از ویژگی بهترین تخت ماساژ را آورده ایم تا با آن آشنا شوید. این موارد به شرح زیر می باشد،

  • جنس بدنه مقاوم
  • قابل حمل بودن
  • قدرت تحمل وزن بالا
  • پایه های چوبی و آهنی مقاوم
  • دارای اندازه و ابعاد مختلف

این نوع از تخت ها دارای دو نوع متحرک و ثابت هستند که افراد با توجه به متراژ سالن و موارد دیگر یکی از آن ها را خریداری می کنند‌. نا گفته نماند تخت های ثابت دارای مقاومت بالا در برابر تحمل وزن می باشند و اگر افراد وزن بالا به شما مراجعه می کنند این نوع تخت مناسب سالن شما می باشد.

پایه های چوبی این محصول در مقایسه با پایه فلزی از زیبایی ظاهری برخوردار است ولی پایه فلزی این نوع از تخت ها دارای مقاومت بالاتری هستند.

.

تفاوت انواع تخت ماساژ تاشو

تفاوت انواع تخت ماساژ تاشو

تخت ماساژ تاشو دارای تفاوت هایی است که ما در این مطلب آن ها اشاره می کنیم‌. تخت مورد نظر در دو مدل برقی و دستی در بازار ارائه می شود. هم چنین تفاوت مهمی که سبب شناخت و تمایز این دو از یکدیگر می شود نوع پرتابل و ثابت آن است که دارای پایه چوبی و آلومینیومی می باشند.

هم چنین نوع پایه، جنس و تنظیمات آن ها با هم متفاوت می باشد و از فوم رویی و بدنه و نوع الیاف متنوعی تولید شده اند. این محصول علاوه بر تفاوت ها از شباهت زیادی مثل تنظیمات ارتفاع یکسان، جایگاه نگهداری دست ها و صورت، قابلیت تاشو و حمل آسان و تحمل وزن مناسبی برخوردار هستند.

از تخت پرتابل پایه چوبی به دلیل ظرافت و ظاهر زیبایی که دارد در سالن و مراکز لوکس استفاده می شود و تنظیم ارتفاع آن به وسیله جفت دستگیره که در هر دو پایه وجود دارد انجام می شود. اما در مدل پایه های فلزی در مراکزی که رفت و آمد زیاد است استفاده می شود و این تخت از قیمت پایین تری برخوردار می باشد.

تخت تاشو پایه فلزی از مقاومت بالایی برخوردار است و دارای اندازه بزرگ تری نیز می باشد.

خرید عمده تخت ماساژ تاشو باکیفیت

خرید عمده تخت ماساژ تاشو باکیفیت خرید عمده تخت ماساژ تاشو باکیفیت را از مراکز و نمایندگی های مجاز و معتبر انجام دهید تا با قیمت ارزان و و با تخفیف ویژه آن را خریداری نمایید. قیمت تخت ماساژ به توجه به عوامل مختلفی مثل پایه فلزی و یا پایه چوبی، ثابت و یا پرتابل بودن و یا ابعاد و اندازه آن تعیین می شود.

اگر به دنبال خرید عمده این محصول بدون واسطه و به صورت مستقیم هستید می توانید از طریق سایت معتبر ما اقدام به خرید کنید و بهترین و با کیفیت ترین تخت ماساژ را در هر ابعاد و هر توت و مدلی که خواستید خریداری کرده و از تخفیف خوبی برخوردار شوید.

  • تبلیغات: 
    1. خرید بدون واسطه چست لید یکبار مصرف
    2. خرید بدون واسطه بهترین کیسه کلستومی
    3. تیغ جراحی حرفه ای کوچک تیز
    4. مرکز خرید و فروش انواع سرنگ ده سی سی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما