فروش تخت پاکسازی پوست

تخت پاکسازی پوست یکی از ابزارهای مهم و ضروری در آرایشگاه ها، مراکز زیبایی، مطب پزشکان پوست و مو، سالن های ارائه دهنده خدمات لاغری و…است.

قیمت تخت پاکسازی پوست تولید شده در ایران بسیار مقرون به صرفه بوده بطوریکه فروش این مدل از تخت ها به بازار داخلی محدود نشده و صادرات آن نیز در سطح گسترده ای در حال انجام است.

فروش تخت پاکسازی پوست

مشخصات بهترین تخت پاکسازی پوست

مشخصات بهترین تخت پاکسازی پوست

امروزه مردم بیش از گذشته به زیبایی، بهداشت و سلامت پوست و موی خود اهمیت می دهند. افراد زیادی هستند که به شکل منظم به آرایشگاه ها، مراکز زیبایی و یا پزشکان متخصص پوست مراجعه می کنند تا کارهایی از قبیل جوانسازی پوست، لیفت پوست، از بین بردن چین و چروک ها، حذف موهای زائد و امثال آن را انجام دهند.

در تمامی موارد مربوط به خدمات زیبایی پوست و مو، مشتری نیاز دارد بر روی تختی راحت و مناسب قرار گرفته تا پزشک یا اپراتور مربوطه به انجام امور زیبایی و بهداشتی بر روی او مشغول شود. انتخاب یک تخت پاکسازی پوست مناسب، علاوه بر ایجاد حس راحتی در مشتری، پزشک یا اپراتور را نیز در انجام هرچه بهتر کار خود، یاری می رساند.

این نوع تخت کاربردهای بسیاری دارد که از مهمترین آن می توان به تخت اتاق پوست، تخت اتاق لیزر، تخت اکستنشن، تخت آرایشگاه، تخت برای کار پوست و تخت پاکسازی پوست اشاره کرد. برای کارایی بهتر تخت پاکسازی بهتر است، حالت چند کاره داشته باشد بطوریکه بتوان زاویه آن را تغییر داد.

برخی از مدل های تخت پاکسازی کاملا تک منظوره بوده و هیچ تغییر زاویه ای نمی توان در آن ایجاد کرد. این مدل ارزان قیمت تر از تخت هایی است که یک شکن، دو شکن و یا سه شکن هستند. منظور از این اصطلاح، تعداد حالت هایی است که تخت می تواند در زوایای مختلف تنظیم شود و در نهایت می توان آن را به حالت نشسته با زاویه مناسب نیز تغییر داد.

تخت پاکسازی در انواع برقی و تاشو نیز در بازار موجود است که قیمت بالاتری در مقایسه با انواع ساده دارند. تولید تمام مدل های تخت پاکسازی در کشورمان و به دست طراحان داخلی انجام می شود و مشتریان زیادی برای صادرات دارد.

توزیع تخت پاکسازی پوست

توزیع تخت پاکسازی پوست

عرضه تخت پاکسازی پوست از طریق بازرگانی فعال در این حوزه انجام می شود. انواع تخت پاکسازی را می توان از تولیدکننده معتبر با قیمتی پایین تر خریداری کرد. مراکز معتبر عرضه تخت پاکسازی، گارانتی کیفیت کالا و ضمانت نامه خدمات پس از فروش را به مشتری ارائه می کنند.

با توجه به وجود مواد اولیه مرغوب و ارزان در کشورمان و هزینه های پایین تولید اعم از هزینه کارگر و انرژی، قیمت نهایی انواع تخت تاشو تولیدکنندگان ایرانی بسیار پایین تر از نمونه های خارجی می باشد. این موضوع به افزایش صادرات تخت پاکسازی پوست کمک زیادی کرده بطوریکه صادرات این محصول در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

 

مشتریان خارجی می توانند با مراجعه به سایت های فروش اینترنتی، به راحتی تخت پاکسازی مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنند. قیمت محصولات و مشخصات فنی آن ها بر روی سایت قرار داده شده تا کار انتخاب برای مشتری راحت تر شود. تمامی مراحل خرید، از جمله پرداخت پول بصورت غیرحضوری انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما