فروش تخت لیزر برقی بدون واسطه

تخت لیزر برقی امروزه نسبت به تخت های لیزر قدیمی‌ تر که به صورت دستی کار می‌ کردند، طرفداران بیشتری دارد. در نتیجه فروش تخت لیزر برقی امروزه به حد بالایی انجام می شود و برای فروش و توزیع تخت لیزر به صورت بدون واسطه عمل می گردد تا به این شیوه قیمت این تخت منحصر به فرد و پیشرفته کاهش پیدا کند.

فروش تخت لیزر برقی بدون واسطه

مدلهای مختلف تخت لیزر برقی

مدلهای مختلف تخت لیزر برقی

اگر به مراکز لیزر درمانی مراجعه کرده باشید، حتماً در این مراکز تخت لیزر را مشاهده کرده اید. تخت لیزر یکی از مهم ترین تجهیزات مراکز لیزر درمانی است که بیماران بر روی آن دراز می کشند و فرایند لیزر درمانی آن ها بر روی این تخت صورت می‌ گیرد. اما تخت های لیزر برقی از لحاظ طراحی دارای مدل های مختلفی هستند که در ادامه قصد داریم به بررسی برخی از این مدل ها بپردازیم.

تخت های لیزر برقی نسبت به تخت های لیزری که به صورت دستی تنظیم می‌ شد، طبیعتاً قیمت بالاتری دارند. چرا که کاملاً اتوماتیک طراحی شده اند. اما این تخت ها از لحاظ شکل ظاهری نیز دارای تنوع بالایی هستند که یکی از مدل های آن ها تخت لیزر برقی دو تکه است.

تخت لیزر برقی دو تکه سیستم خلاصه تری دارد و با استفاده از دکمه ای که در قسمت جانبی این تخت در نظر گرفته شده است می‌ توان زاویه قسمت تکیه این تخت را تغییر داد و حتی آن را به یک صندلی تبدیل کرد.

تخت های لیزر برقی سه تکه نیز یکی دیگر از گونه های این محصولات هستند. این تخت ها دارای سه تیکه شامل تکیه، نشیمنگاه و زیر پایی هستند که قسمت زیر پایی و تکیه این تخت ها با استفاده از یک دکمه اتوماتیک تغییر می‌ کند و تنظیم می گردد. از همین جهت بیشتر متقاضیان خرید نمونه های سه تکه از تخت های لیزر برقی را ترجیح می‌ دهند.

خرید مستقیم تخت لیزر برقی

خرید مستقیم تخت لیزر برقی

تخت لیزر برقی طبیعتاً یکی از تجهیزات گران قیمت مراکز لیزر است که اکثر مسئولان خرید این مراکز سعی دارند تا از روش هایی برای خرید تخت لیزر استفاده کنند که در هزینه تجهیز کردن این مراکز صرفه‌ جویی به خرج دهند.

از همین جهت مجموعه ما تحت عنوان مرکز توزیع تخت لیزر، به چنین افرادی خرید مستقیم تخت لیزر برقی را پیشنهاد می کند. تخت لیزر برقی یکی از نمونه های پیشرفته و اتوماتیک تخت های لیزر است که با خرید مستقیم آن می توان به حد چشمگیری قیمت خرید این محصول را کاهش داد. به همین جهت عرضه تخت لیزر به صورت آنلاین و مستقیم امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما