فروشگاه مرکزی تخت پاکسازی پوست اعلا

نکاتی طلایی برای خرید تخت پاکسازی پوست؛ محصول برندی معتبر باشد محصول از مرکز فروشی با اعتبار و قانونی خرید شود نوع آلومینیومی آن بهتر است از قطعات باکیفیت استفاده ه شده باشد رضایت مصرف کنندگان قبلی آن را دربرداشته باشد قیمت آن معقولانه باشد تخت پاکسازی پوست تاشو به دو دسته پایه فلری و پایه چوبی تقسیم می شوند که همین تخت های پایه فلزی می تواند از جنس آلومینیوم یا آهن باشد.تخت پاکسازی اعلا مدل زیادی دارد تخت پاکسازی باکیفیت کارایی زیادی دارد فروش تخت پاکسازی بسیار راحت است

فروشگاه مرکزی تخت پاکسازی پوست اعلا

بررسی مشخصات تخت پاکسازی پوست

بررسی مشخصات تخت پاکسازی پوست

جنس آلومینیومی آن بهتر و گران تر از مدل آهنی آن است. تخت پاکسازی پوست بیشترین طرفدار و خریدار را بین پزشکان زیبایی پوست و ارایشگرها دارد زیرا دارای قیمت مناسب تری می باشد و جا به جایی آن راحت می باشد.تخت پاکسازی تاشو به راحتی حمل می شوند و برای ماسورهایی که در منزل خدمات ماساژ انجام می دهند بسیار مفید و کاربردی است. تخت پاکسازی تاشو قابل حمل دارای کیفیت های متفاوتی است.برای مثال تخت های تاشو قابل حمل دارای اوزان مختلفی هستند و از لحاظ کیفیت تشک و جنس پایه با یکدیگر دارای اختلافات بعضا فاحشی هستند

که البته همین نکته در مشخص شدن قیمت تخت ماساژ تاشو قابل حمل خیلی تاثیر گذار است. تخت قابل حمل به دلیل اینکه باید از محلی به محل دیگر جا به جا شوند باید نسبتا سبک باشند پس به همین دلیل ابعاد پهنای تخت تاشو با تخت ثابت متفاوت است .

تخت ماساژ ثابت (با قابلیت تنظیم ارتفاع و بدون تنظیم ارتفاع) اگر خیلی نیاز به جا به جایی از محلی به محل دیگر ندارید می توانید به جای تخت های ماساژ تاشو از تخت های ماساژ ثابت استفاده کنید که این مدل نیز دارای پایه های فلزی و چوبی است. تخت های ماساژ ثابت دارای استحکام بیشتری هستند و افراد سنگین وزن بدون هیچ نگرانی می توانند روی تخت ماساژ دراز بکشند و تجربه یک جلسه ماساژ ارامشبخش را داشته باشند.

صندلی ماساژ تاشو(مناسب برای ماساژ صندلی) این ابزار نیز بسیار جدیدا مورد توجه قرار گرفته است. زمانی خرید تخت پوست و اپیلاسیون می‌توانند رضایت بخش باشد که مجموعه ای از بهترین پرفروش ترین و جدیدترین تخت ها در دسترس باشد.

فروشگاه اینترنتی ما این امکان را فراهم کرده که مجموعه ای از بهترین برندها پیش روی شما باشد تا بتوانید انتخاب مطمئن و درستی داشته باشید تمامی محصولات ما دارای گارانتی اصلی شرکتی هستند. همچنین کارشناسان این مجموعه جهت ارائه‌ی هر گونه اطلاعات و راهنمایی در کنار شما هستند تا بتوانند یک خرید عالی و مطمئن را برای شما به ارمغان بیاورند. در هر کجای کشور هستید با اطمینان سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

عوامل موثر بر کیفیت تخت پاکسازی پوست

عوامل موثر بر کیفیت تخت پاکسازی پوست

امروزه مردم بیش از گذشته به زیبایی، بهداشت و سلامت پوست و موی خود اهمیت می دهند. افراد زیادی هستند که به شکل منظم به آرایشگاه ها، مراکز زیبایی و یا پزشکان متخصص پوست مراجعه می کنند تا کارهایی از قبیل جوانسازی پوست، لیفت پوست، از بین بردن چین و چروک ها، حذف موهای زائد و امثال آن را انجام دهند. در تمامی موارد مربوط به خدمات زیبایی پوست و مو، مشتری نیاز دارد بر روی تختی راحت و مناسب قرار گرفته تا پزشک یا اپراتور مربوطه به انجام امور زیبایی و بهداشتی بر روی او مشغول شود. انتخاب یک تخت پاکسازی پوست مناسب،

علاوه بر ایجاد حس راحتی در مشتری، پزشک یا اپراتور را نیز در انجام هرچه بهتر کار خود، یاری می رساند. این نوع تخت کاربردهای بسیاری دارد که از مهمترین آن می توان به تخت اتاق پوست، تخت اتاق لیزر، تخت اکستنشن، تخت آرایشگاه، تخت برای کار پوست و تخت پاکسازی پوست اشاره کرد. برای کارایی بهتر تخت پاکسازی بهتر است، حالت چند کاره داشته باشد بطوریکه بتوان زاویه آن را تغییر داد. برخی از مدل های تخت پاکسازی کاملا تک منظوره بوده و هیچ تغییر زاویه ای نمی توان در آن ایجاد کرد. این مدل ارزان قیمت تر از تخت هایی است که یک شکن، دو شکن و یا سه شکن هستند.

منظور از این اصطلاح، تعداد حالت هایی است که تخت می تواند در زوایای مختلف تنظیم شود و در نهایت می توان آن را به حالت نشسته با زاویه مناسب نیز تغییر داد. تخت پاکسازی در انواع برقی و تاشو نیز در بازار موجود است که قیمت بالاتری در مقایسه با انواع ساده دارند. تولید تمام مدل های تخت پاکسازی در کشورمان و به دست طراحان داخلی انجام می شود و مشتریان زیادی برای صادرات دارد.

قیمت کلی تخت پاکسازی پوست اعلا

قیمت کلی تخت پاکسازی پوست اعلا راهنمای استفاده و اصول عملکرد پاکسازی تخت بر روی دفترچه راهنمای کارتن گنجانده شده است و بصورت دقیق برای مصرف کنندگان به معرض نمایش گذاشته شده است. پیش از آموزش نصب تخت ماساژ موارد و نکات مهمی که لازم است هنگام نصب یا استفاده از آن رعایت کنید را بیان می‌کنیم ابتدا مطمئن شوید تمام پیچ‌ها درست بسته شده اند و کابل‌ها خراب یا فرسوده نیستند.

هم چنین مطمئن شوید هیچ ترکی روی قسمت‌های فلزی وجود نداشته باشد. دقت کنید که به هیچ وجه بیشتر از وزن تعیین شده بر روی تخت فشاری وارد نشود؛ این کار منجر به وارد شدن صدمات جدی به کاربر می‌شود. حداکثر وزن برای استفاده صد و بیست کیلوگرم می‌باشد. قسمت چرم تخت را با محلول‌های الکلی پاک نکنید؛ این کار باعث خرابی مواد چرمی می‌شود. برای این منظور از آب گرم و کف استفاده کنید هنگام استفاده از تخت مطمئن شوید

که هر 4 پایه در یک سطح قرار دارند؛ در غیر این صورت تخت حالت ثابت و ایمن نخواهد داشت. ابزار تیز را دور از کاور روی تخت نگه دارید چون ممکن است باعث سوراخ شدن تخت شود قلاب را آزاد کنید تخت را به پهلو با چهار پایه پلاستیکی روی زمین بخوابانید و آن را تا جایی که می‌شود باز کنید. کلیه لوازم مربوطه را خارج کنید و سپس تخت را بلند کنید تا همه پایه‌ها باز شوند. زیر پایه بالش را در جای خود قرار دهید سپس، بالش را روی آن بگذارید. دسته زیر پایه بالش را به آن وصل کنید و سپس تکیه‌های مخصوص بازوان را در دو طرف تخت نصب کنید. بالش را در حالتی که راحت هستید تنظیم کنید. حالا تخت آماده استفاده است.

صادر کننده بهترین تخت پاکسازی پوست اعلا

صادر کننده بهترین تخت پاکسازی پوست اعلا عرضه تخت پاکسازی استاندارد از طریق بازرگانی فعال در این حوزه انجام می شود. انواع تخت پاکسازی را می توان از تولیدکننده معتبر با قیمتی پایین تر خریداری کرد. مراکز معتبر عرضه تخت پاکسازی، گارانتی کیفیت کالا و ضمانت نامه خدمات پس از فروش را به مشتری ارائه می کنند. با توجه به وجود مواد اولیه مرغوب و ارزان در کشورمان و هزینه های پایین تولید اعم از هزینه کارگر و انرژی، قیمت نهایی انواع تخت تاشو تولیدکنندگان ایرانی بسیار پایین تر از نمونه های خارجی می باشد. این موضوع به افزایش صادرات تخت پاکسازی پوست کمک زیادی کرده بطوریکه صادرات این محصول در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

مشتریان خارجی می توانند با مراجعه به سایت های فروش اینترنتی، به راحتی تخت پاکسازی مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنند. قیمت محصولات و مشخصات فنی آن ها بر روی سایت قرار داده شده تا کار انتخاب برای مشتری راحت تر شود. تمامی مراحل خرید، از جمله پرداخت پول بصورت غیرحضوری انجام می شود.

4

    • سلام وقتتون بخیر برای راهنمایی بیشتر با کارشناس ما در ارتباط باشید۰۹۱۹۶۸۴۶۹۰۳

    • سلام وقتتون بخیر برای راهنمایی بیشتر با کارشناس ما در ارتباط باشید۰۹۱۹۶۸۴۶۹۰۳

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما