فروشنده مستقیم تخت اکستنشن مژه

تخت های تولید شده و موجود در بازار تنها برای بخش اتاق خواب و یا راحتی نبوده بلکه برخی از آنها برای کارهای مخصوصی تولید می شوند که یکی از آنها بخش‌های آرایشگاهی می باشد، تخت هایی که در این بخش ها استفاده می شود اغلب از جنس فلز سخت و یا چوب می باشد که هر یک کارایی و کیفیت خاص خود را دارد، تخت های مربوط به اکستنشن مژه از سازه های پیشرفته ای هستند که ما قصد داریم در این مبحث به آن بپردازیم، فروشنده مستقیم تخت اکستنشن مژه توانسته این نوع ساز ها را با کیفیت های عالی در اختیار افرادی که در بخش آرایشگاهی فعالیت دارند قرار دهد.

فروشنده مستقیم تخت اکستنشن مژه

طرحهای متنوع تخت اکستنشن مژه

طرحهای متنوع تخت اکستنشن مژه

عرضه تخت اکستنشن مژه در طرح های مختلفی انجام می گیرد که مطابق با گروه کاری خود باید اقدام به خرید و استفاده یک یا چند نمونه از آن کنید. افراد اکستنشن کار برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان می بایست از تخت های مخصوص که در این زمینه ساخته شده استفاده کرده که کیفیت و کارایی لازم را داشته باشد.

برخی از تخت هایی که برای بخش‌های آرایشگاهی تولید شده اند تنها برای یک کار خاص از آنها استفاده شده و برخی از آنها نیز جزو تخت های چند کاره هستند. از جمله تخت هایی که برای اکستنشن مژه و مو مورد استفاده قرار می گیرد برای کارهای دیگری همچون اپیلاسیون و ماساژ نیز قابل استفاده می باشد، این نوع تخت ها دارای پایه های مخصوص ثابت و یا متحرک هستند که در بخش های سالن زیبایی کاربردهای زیادی دارند.

اسکلت اصلی تخت های آرایشگاهی جزو اصلی ترین بخش های این نوع سازه ها می باشد که باید از فولادهای ضخیم و با کیفیت تولید شده باشد برخی از این تخت ها به شکل ثابت و یک شکل بوده و برخی از آن‌ها جزو سازه های متحرکی هستند که برای بالا آوردن نیم تنه بدن می توان از آن ها استفاده کرد، برای اینکار از اهرم های مخصوصی که در بخش کناری تخت تعبیه شده است می توان استفاده کرد.

مراکز توزیع تخت اکستنشن مژه

مراکز توزیع تخت اکستنشن مژه

پخش تخت اکستنشن مژه اغلب در ابعاد استاندارد انجام می گیرد و شما برای خرید آن ها می توانید از مدل های تهیه کنید که تمامی آن‌ها در ایران تولید و یا مونتاژ شده اند، اگر می خواهید هزینه کمی برای خرید تخت های آرایشگاهی صرف کنید می توانید مدل های تولید شده از برند چینی را خریداری نمایید، ما برای رضایت بیشتر خریداران تخت اکستنشن مژه توانسته‌ایم سایتی را راه اندازی کرده تا ارتباط نزدیکی میان مشتری و خریدار برقرار شود به همین منظور هم اکنون شما برای خرید این مدل تجهیزات می توانید تنها با یک تماس تلفنی اقدام کنید.

  • تبلیغات: 
    1. خرید و فروش انواع کیسه کلستومی در ایران
    2. خرید و فروش انواع فشارسنج دیجیتال به صورت عمده
    3. تیغ جراحی حرفه ای تهران + عمده ارزان
    4. تولید رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما