عمده فروشی تخت جراحی کاشت مو درجه یک

واحد فروشگاهی ما به عنوان یک عمده فروشی معتبر در زمینه فروش تخت جراحی کاشت مو درجه یک در حال فعالیت بوده و این محصول را به صورت مستقیم و با قیمت بسیار عالی در معرض فروش برای انواع کلینیک های زیبایی قرار داده است تخته های مخصوص کاشت مو باید از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی داشته باشند تا هم برای پزشک و هم برای بیمار راحتی عالی و استاندارد را به ارمغان آورند.

عمده فروشی تخت جراحی کاشت مو درجه یک

تخت جراحی کاشت مو چه مشخصاتی دارد؟

تخت جراحی کاشت مو چه مشخصاتی دارد؟

تخت جراحی درجه یک مخصوص کاشت مو دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد این ویژگیها و مشخصات به گونه ای طراحی شده اند که پزشک بیشترین تسلط را به بیمار داشته باشد و بتواند به سهولت و بدون مشکل عمل کاشت مو را انجام دهد‌. در عین حال بیمار نیز بایت راحتی بسیار عالی را در طی عمل کاشت مو روی این تخت داشته باشد.

تخت های مخصوص کاشت مو دارای قابلیت تنظیم پشتی می باشند اگر که پزشک حین پروسه کاشت مو نیاز به دسترسی به پشت کله بیمار و یا فرق سر بیمار را داشته باشد می‌تواند با تنظیم پشتی این دسترسی را برای خود فراهم کرده و عمل کاشت مو را به سهولت و بدون مشکل انجام دهد.

همچنین از دیگر مشخصات این تخت قابلیت تنظیم زیرپایی بیمار می باشد در بسیاری از مواقع مورد عمل کاشت مو مدت زمان زیادی طول می‌کشد و بیمار و یا فرد مورد نظر دچار ناراحتی می شود و این هنگام می‌توان قسمت زیر پای بیمار را تنظیم کرد و آن را بالاتر و یا پایین تر تا بیمار احساس راحتی بهتری را حین کاشت مو تجربه کند.

همچنین یکی دیگر از قابلیت ها و مشخصات که تخت های جراحی کاشت مو دارند قابلیت تنظیم زیر دستی می باشد زیر دستی هم مورد استفاده بیمار قرار می‌گیرد و هم پزشک دست خود را یا به عبارتی آرنج خود را روی آن قرار داده و عمل کاشت مو را انجام می‌دهد این قسمت از تخت قابلیت تنظیم دارد و می‌توان آن را بالاتر و یا پایین‌تر آورد.

از دیگر مشخصات و ویژگیهای این محصول جنس اسکلت و یا به عبارتی پایه های تخت می باشد این جنس باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد تا بتواند تمامی وزنه‌ها را تحمل کند همچنین در بسیاری از مواقع جنس های فلزی بسیار با کیفیت برای تولید این محصول به کار می‌روند و قابلیت تا شدگی نیز دارا می باشند.

همه چیز درباره تخت جراحی کاشت مو

همه چیز درباره تخت جراحی کاشت مو

تختهای که به منظور جراحی کاشت مورد استفاده قرار می‌گیرند غالباً دارای قابلیت وزن تا حدود ۱۲۰ الی ۱۳۰ کیلوگرم هستند به همین جهت تمامی افراد می‌توانند از این تخت استفاده کنند و هیچ محدودیتی برای بیماران ندارد در گذشته تخت هایی که به منظور کلینیک های زیبایی تولید می‌شدند دارای تحمل وزن حداکثر ۱۰۰ کیلو بودند و به همین جهت بسیاری از پزشکان و بیماران با محدودیت استفاده از آن روبرو می شدند.

وجود قابلیت کنترل و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع در این تختخواب از جمله قابلیت‌های بسیار مهم می باشند که در تخت های جدید کاملاً موجود می باشند همچنین ارتفاع این تخت نیز به گونه ای طراحی شده است که پزشک به سهولت بتوانند با کمترین تغییر جزئی در آن به تمامی قسمت های سر بیمار به راحتی و به سهولت دسترسی داشته باشد.

نکته دیگر که در مورد تخت های جراحی کاشت مو میتوان به آن اشاره کرد وجود و یا عدم وجود چرخ در این محصول می باشد برخی از تخت ها دارای چرخه هستند که این شخص بصورت کنترل شده هنگام ثابت شدن دیگر حرکت نمی‌کند اما برخی دیگر چرخ ندارند و به صورت ثابت و فکر روی زمین قرار می‌گیرند همچنین تاشو بودن یا عادی بودن این تخت نیز از جمله نکات قابل بحث دیگر در مورد این محصول می باشد.

تخت های جدید که به تازگی وارد بازار فروش شده‌اند دارای ریموت کنترل برقی نیز هستند این ریموت پزشک را قادر می‌سازد تا بدون دست زدن به قسمت های تحتانی تخت و بدون دست زدن به پدال های کنترل کننده بتواند ارتفاع تخت را تنظیم کند و یا قسمت سر و پایتخت را بالاتر و پایین‌تر بیاورند.

جنس رویه تخت نیز از جمله نکاتی می‌باشد که می‌توان در مورد آن صحبت کرد در واقع در بسیاری از مارکها و برندهای این تخت از جنس چرم درجه یک به منظور روکش کردن این تخت استفاده می شود همچنین فوم سرد بسیار با کیفیتی نیز برای تشک تخت و زیر سر بیمار استفاده می شود تا راحتی بسیار عالی را برای بیمار رقم بزند و موجب ماندگاری بیشتر و همچنین دوام و عمر طولانی تر تخت شود.

صادرات بهترین تخت جراحی کاشت مو درجه یک

صادرات بهترین تخت جراحی کاشت مو درجه یک انواع تخت جراحی صادراتی مخصوص کاشت مو و مخصوص کلینیک های زیبایی در کشور ما تولید می شوند این تخت ها دارای بهترین جنس متریال اولیه بوده و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده اند به همین جهت در منطقه طرفداران بسیار زیادی داشته و صادرات آنها نیز رونق بسیار خوبی پیدا کرده است.

جنس رویه و همچنین جنس بدنه این تحقیق از نوع بسیار مقاوم می باشد و با دوام بسیار خوبی دارند به همین جهت استفاده از آنها کاملا مقرون به صرفه بوده و بسیاری از کلینیک ها نسبت به خرید آنها تمایل بسیار بالایی دارد این تخت ها هنگام ورود به کلینیک به صورت عمری عمل کرده و دیگر نیاز به تعمیر و یا تعویض نخواهند داشت.

علاوه بر آن به دلیل راحتی بسیار بالا برای بیمار و برای پزشک جزو تخت های بسیار با کیفیت شناخته شده اند و تمامی کلینیک های زیبایی در کشور های منطقه خواستار خرید این محصول ایرانی بسیار با کیفیت می باشند.

سفارش کلی تخت جراحی کاشت مو درجه یک

سفارش کلی تخت جراحی کاشت مو درجه یک انواع تخت جراحی سفارشی درجه یک در مجموعه تولیدی ما تولید شده و در معرض فروش قرار داده شده اند تمامی متریالی که برای تولید این محصول استفاده شده اند به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه توسط ما خریداری شده اند و همچنین به دلیل اینکه ما محصول خود را بلافاصله پس از تولید در معرض فروش قرار داده ایم قیمت‌های تمام شده آن بسیار عالی می باشد.

همچنین خرید آن برای مشتری مقرون به صرفه می باشد لذا مشتری می تواند با سهولت و با اطمینان خاطر نسبت به کیفیت و قیمت این محصولات را خریداری نموده و در کلینیک خود بهترین استفاده را از آن ها ببرد. علاوه بر آن امکان خرید عمده این خطا نیز بنا به خواسته سفارش شما فراهم شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما