عمده فروشی تخت بیمارستانی سه شکن

تخت بیمارستانی سه شکن یکی از مهم ترین لوازم ضروری در هر ارگان درمانی می باشد که در انواع جنس های یک بار مصرف و قابل شست و شو تولید و به بازار عرضه می شود. بزرگترین و برترین شرکت تخت بیمارستانی سه شکن این محصول را با کیفیت درجه یک و ممتاز به صورت عمده و کلی روانه ی بازار می کند. انواع مختلف این تخت را می توانید با کیفیت تضمینی از تولید کننده اصلی آن خریداری نمایید.

عمده فروشی تخت بیمارستانی سه شکن

بررسی کیفیت تخت بیمارستانی سه شکن

بررسی کیفیت تخت بیمارستانی سه شکن

تخت بیمارستانی سه تکه با توجه به اهمیت کاربردی که دارد باید دارای ویژگی ها و مشخصاتی باشد تا آن را مناسب فضای بیمارستان کند. به طور مثال یکی از مهم ترین مشخصه های آن بهداشتی بودن است. این ملحفه باید از الیاف و متریال بهداشتی تولید شده باشد و از این نظر مورد تایید باشد. از دیگر مشخصات انواع تخت بیمارستانی سه تکه این است که در برابر شست و شوی مداوم مقاوم و دوام آن بالا می باشد.

پس از ترخیص هر بیمار برای پیشگیری از شیوع بیماری های واگیر دار و همچنین حفظ نظافت لازم است ملحفه های قبلی با ملحفه ی تمیز تعویض شده و شسته شوند. از این رو داشتن جنس مقاوم و محکم ملحفه در برابر شست و شو و یا مواد شوینده بسیار حائز اهمیت است. تخت بیمارستانی سه تکه در انواع ساده و طرح دار وجود دارد. اما به طور کلی رنگ و طرح آن باید به گونه ای بوده که مناسب فضای بیمارستان و یا هر ارگان درمانی باشد و از رنگ و طرح های زننده و … خودداری بشود.

همچنین انتخاب ملحفه ی یک دست برای یک اتاق یا چندین تخت می توانید در زیبایی و یک دست نشان دادن فضا موثر باشد. سایز ملحفه نیز باید استاندارد بوده و متناسب با سایز تخت باشد تا به راحتی جدا نشود.

مشخصات فنی تخت بیمارستانی سه شکن

مشخصات فنی تخت بیمارستانی سه شکن

ملحفه تخت بیمارستانی محصولات بسیار مهم و کاربردی در انواع مراکز درمانی شامل درمانگاه و بیمارستان ها می‌باشد و به جهت کارایی بسیار عالی و کاربردی از خود نشان مشتریان داده توانسته است از سطح فروش بسیار بالا و قابل توجه برخوردار شود سفارش بهترین مخصوص بیمارستانی با بهره مند شدن و استفاده از شرایط بی نظیر و مطلوبی مانند تحویل محصول با کیفیت بالا، دریافت محصول به صورت کاملا بهداشتی همراه با قیمتی مناسب برای مشتریان امکان پذیر می باشد.

ملحفه بیمار یکی از ضروری ترین تجهیزات پزشکی مورد استفاده برای بیمارانی است که مدت طولانی در بستر بیماری هستند. این محصول یک بار مصرف بوده و روی تخت بیماران و برای مواردی چون جلوگیری از پخش ترشحات بدن بیمار، تعویض پوشک نوزادان، افراد دارای خونریزی، بیماران با آسیب نخاعی، شب ادراری کودکان و بی اختیاری بزرگسالان و شستشوی زخم های بیماران کاربرد دارد. ملحفه های مخصوص بیماران در بیمارستان ها بیشتر جنس اسپان دارند و به طور کلی از چند لایه تشکیل می شود.

از مهم ترین ویژگی های جنس پارچه می توان به ضد حساسیت بودن، چند لایه ای، مقاومت در برابر رطوبت و انتقال اشاره کرد که این موارد برای محافظت و مراقبت از بیمار بسیار اهمیت دارد و از انتقال آلودگی به محیط، انتشار بوی بد، انتقال عفونت و شیوع بیماری ها جلوگیری می کند. هر چه میزان پودر جاذبی که در این ملحفه ها استفاده شده بیشتر باشد، قدرت جذب ترشحات توسط آن نیز بیشتر است. طراحی بافت و جنس این زیر اندازها باید به گونه ای باشد که روی تخت ثابت مانده و در زیر بدن بیمار حرکت نکند و همچنین نرم و سبک باشد. لازم به ذکر است این زیرانداز ها یک بار مصرف بوده و پس از استفاده باید داخل یک کیسه و در سطل زباله انداخته شود.

توزیع کننده انواع تخت بیمارستانی سه شکن

توزیع کننده انواع تخت بیمارستانی سه شکن در مراکز فروش و عرضه تخت بیمارستانی و سایر کاور تخت های درجه یک و ممتاز می توانید محصولات بی نظیری با کیفیت های دلخواه مشاهده کنید که در واقع آنها استفاده های زیادی دارند و معمولاً افراد بیمارستان و درمانگاه کار می کنند برای اینکه تخت جار کثیفی آلوده‌ای نشود این کاورها را تهیه کرده و آنها در رنگ های مختلف و به صورت نازک تهیه شده‌اند و وزن سبکی دارند.

مراکز فروش معتبر ما ارائه دهنده تخته درجه یک بیمارستانی در بهترین کیفیت ها و مرغوبیت ها به پزشکان و همچنین مراکز خدمات درمانی می باشد که فروش آنها در کشورمان بسیار افزایش یافته و صادرات آنها نیز رونق گرفته به گونه‌ای که تاجران رو‌از نگاران ارسال حجم زیادی از کاور بیمارستانی را به کشورهای دیگر هم ارسال می‌کنند و از طریق آنها درآمدزایی خوبی را برای خود ایجاد کرده‌اند و این کاور برای بیمارستان های خارجی سفارش داده شده و فروش خوبی را تجربه خواهد کرد.

امروز در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها از تخت بیمارستانی استفاده‌های زیادی می‌شود و معمولاً همه تخته‌ها با این کاورها پوشانده شده که استفاده متداولی داشته و در واقع توزیع کننده کاور تخت بیمارستانی آنها را در بهترین جنس ها و بهترین کیفیت ها با قیمتی استثنایی و حیرت انگیز در سراسر مراکز و نمایندگی ها توزیع می کند و همچنین آنها دارای استفاده های زیادی بوده و خیلی کاربرد دارند و قیمت مناسب آنها باعث پرفروش شدن این محصول شده است و معمولاً برای بیمارستان ها از تخت عالی و کاور تخت بسیار مرغوب استفاده می‌شود.

فروش کلی تخت بیمارستانی سه شکن

فروش کلی تخت بیمارستانی سه شکن فروش تخت بیمارستانی باکیفیت به صورت عمده و کلی با نازلترین قیمت انجام می شود. به دلیل نیاز فراوان بازار و تقاضای بالای مشتریان تولید با کیفیت ترین نوع این محصول همواره رو به افزایش است. بازار فروش تخت بیمارستانی باکیفیت مرغوب و درجه یک به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب با استقبال بی نظیری رو به رو می باشد.

این محصول به صورت مستقیم و با حذف واسطه های گوناگون در بازار توزیع و پخش می گردد. بهترین جنس این ملحفه در طرح و رنگ های متنوع و نیز با کیفیت تضمینی به قیمت تولید کننده از طریق سفارش اینترنتی و غیرحضوری قابل تهیه و خریداری بوده و به اقصی نقاط کشور قابل ارسال می باشد و در محل مورد نظر شما تحویل داده می شود.

فروش تخت بیمارستانی باکیفیت درجه یک به صورت حضوری و غیر حضوری با کیفیت بالا و قیمت ارزان انجام می شود، برای خرید محصول با کیفیت مناسب و قیمت بهینه به مرکز خریدی با اعتبار مراجعه کنید، بهترین زیر انداز باید بسیار بهداشتی و کاربردی بوده و بسیار با دوام باشد، باید مطابق با نوع نیاز و مصرف خود و با توجه به مدل های متنوع اقدام به خرید بهترین محصول نمایید.

امکان خرید بهترین ملحفه های جدید با کیفیت بالا و قیمت کم موجود می باشد، به روزترین انواع ملحفه درجه یک و صادراتی با اندازه های گوناگون به مشتریان ارائه می شود، این مرکز جدیدترین مدل های زیر انداز را مستقیم عرضه کرده و با ارسال محصول به سراسر کشور و بازارهای خارجی خدمات زیادی برای رفاه حال مشتریان انجام می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما