عمده فروشی تخت بیمارستانی رویه توری

تخت بیمارستانی رویه توری برای استراحت بيماران در منزل و مراکز درماني استفاده می شود، و وسیله ای کاربردی برای نگهداری از بیماران و افرادی که توانایی حرکت کردن ندارند به آن نیاز دارند. تخت های بیمارستانی برای رفاه بیشتر حال بیماران تولید شده و نسبت به میزان امکاناتشان دارای قیمت های متفاوتی هستند.

این تخت ها در ابعاد و ارتفاع مشخصی طراحی و تولید می گردند مطابق با همین استاندارد تخت بیمارستانی مناسب برای منزل و یا مراکز درمانی انتخاب می شود. تخت بیمارستانی دارای ویژگی‌های خاصی هستند که سبب می‌شوند بیمار در شرایط درمانی مناسب باشد و به بهبود ان کمک کند و احساس راحتی کند.

عمده فروشی تخت بیمارستانی رویه توری

راهنمای تولید تخت بیمارستانی رویه توری

راهنمای تولید تخت بیمارستانی رویه توری

تولید تخت بیمارستانی به صورت عمده در مدل متفاوت با بالاترین کیفیت و در طرح های متنوع و رنگ بندی کامل انجام می شود. طراحی یک تخت بیمارستانی به گونه ای می باشد که برای مراقبت، استراحت و بهبودی بیمار در بیمارستان یا منزل محیطی پایدار، ایمن و راحت را در اختیار آن قرار دهد.

تخت بیمارستانی متفاوت با تخت های سنتی است که در بیشتر خانه هایی که بیمار دارند یافت می شود. این تخت انعطاف پذیری بیشتری را در انواع موقعیت های قرارگیری بدن یک بیمار فراهم می آورد. به طوری که اجازه تنظیم شیب قسمت های سر و پا را تنظیم میکند و نیز در مواردی ارتفاع و همچنین شیب کلی تخت را به بیمار می دهد.

ابعاد معمولی تخت بیمارستان، به صورت استاندارد طول تخت های بیمارستانی تقریبا 2 متر طول و 1 متر عرض دارد. در ادامه در مورد کیفیت و مواردی که در تولید بر آن دقت شده گفته ایم.

اگر به‌عنوان یک مرکز درمانی یا بیمارستان در حال انتخاب و خرید تخت هستید احتمالا خرید برای شما راحت تر است؛ زیرا شما برای اولین بار نیست که در این شرایط قرارگرفته‌اید و می‌دانید به دنبال چه گزینه‌ای هستید؛ اما توجه به نکاتی لازم است مثل، دوام و جنس با کیفیت، قابلیت استفاده از تخت در موقعیت‌های بیشتر، توجه به فضا، امور پشتیبانی شرکت فروشنده و اعتبار برند تولید کننده تخت ،هزینه‌های اضافه شما را کاهش می‌دهد؛ و شرایط بهتری را برای پرستاران فراهم می کند.

نکاتی برای خرید تخت بیمارستانی رویه توری

نکاتی برای خرید تخت بیمارستانی رویه توری

تخت بیمارستانی رویه توری دارای استانداردهایی می باشد که باید این محصول از آن بهره مند باشد. جک تخت یا بالابر تخت : اگر قصد خرید تخت مکانیکی دارید باید به این نکته درباره بالابر تخت توجه داشته باشید که راحتی حرکت بالابر برای حرکت تخت بسیار مهم است مخصوصا برای بیماران سنگین وزن ، و لازم به ذکر است اگر قصد خرید تخت برقی را دارید باید به توان موتور توجه نمایید زیرا در اثر وارد شدن فشار این جک ها بسیار آسیب پذیر هستند.

حفاظ یا بد ساید: حفاظ ها باید دارای مقاومت و استحکام مناسب باشند که در صورت غلت زدن بیمار و افتادن وزن بیمار بر روی حفاظ ها توان مقاومت و نگهداری آن را داشته باشند ، همچنین ارتفاع حفاظ بسیار دارای اهمیت می باشند، زیرا معمولا بیماران از تشک مواج استفاده می کنند به همین دلیل امکان بالاتر رفتن بیمار و در نتیجه امکان افتادن بیمار بیشتر می شود.

رویه تخت : رویه تخت باید قابلیت ضد عفونی کردن و شستشو داشته باشد و همچنین قابلیت تحمل وزن زیاد را داشته باشد تا برای جابه جایی بیمار دو نفر بر روی تخت آسیب نبیند . بدنه یا شاسی تخت : ساختار کلی تخت باید به گونه ای باشد که بیماران و پرستاران احساس آرامش خاطر از شرایط نگهداری بیمار بر روی تخت را داشته باشند . چرخ تخت : چرخ تخت که همه ی وزن بیمار و تخت بر روی آن می باشد باید به گونه ای طراحی و تولید شده باشد که در صورت ایجاد فشار بیش از حد ، مشکلی برای تخت ایجاد نشود. اگر برای شما مهم است که تخت خریداری شده با محیط هماهنگی داشته باشد باید به ظاهر تخت توجه کنید و رنگ و مدل مناسب را انتخاب نمایید. فروش تخت بیمارستانی رویه توری به صورت عمده امکان پذیر است. از تولیدات تخت بیمارستانی برای منزل و بیمارستان می توان استفاده کرد.

برای خرید یک تخت بیمارستانی رویه توری عالی و خوب باید به نکاتی توجه کنیم که این نکات شامل: ۱- وضعیت فیزیکی بیمار :وضعیت فیزیکی، جسمی بیمار برای تعیین نوع تخت بیمارستانی رویه توری بسیار مهم خواهد بود ، به‌عنوان مثال اگر بیمار بستری کامل باشد و به هیچ وجه تحرک نداشته باشد و حتی نمی‌تواند از تخت خارج شود یا متاسفانه در کما بود، قطعا قابلیت‌های مورد انتظار از نگهدارنده بیمار متفاوت است. ۲- وضعیت بیماری :نوع بیماری، مدت زمان مورد نیاز برای بستری بر قابلیت‌های مورد نظر از تخت برای کمک به درمان و بهبود بیمار و نوع انتخاب تاثیر خواهد داشت .۳- وزن بیمار: برای انتخاب مناسب تخت بیمارستانی رویه توری یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای انتخاب تخت بیمارستانی، برای نگهداری بیمار در منزل، وزن بیمار خواهد بود. .۴- تعداد شکن: هر چقدر تعداد شکن‌های یک تخت بیشتر باشد، میزان راحتی بیمار و پرستار بیشتر است.

شکن‌های یک تخت قابلیت انعطاف و ایجاد موقعیت‌های بهتر را برای یک بیمار در تخت مهیا می‌کند. ۵- کاهش ارتفاع :قابلیت کاهش ارتفاع تخت بیمار، برای بیمارانی که می‌خواهند ارتفاع را به میزان قابل توجهی هنگام سوار شدن بر تخت یا خروج از آن کاهش دهد یا پرستار که می‌خواهد به تنهایی یک بیمار سنگین وزن را از تخت خارج کند. ۶- تخت مکانیکی یا برقی :به طور کلی دو مدل تخت وجود دارد تخت برقی و تخت مکانیکی. تخت بیمارستانی برقی تختی هوشمند است.

داری الکتروموتورهای در محل شکن‌ها که یا از طریق ریموت کنترل یا صفحه کنترل است. ۷- قابلیت‌های هوشمند: تخت بیمار تخت‌های بیمارستانی با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی می‌تواند امکانات بسیار متنوعی را دارا باشد. شما یک تخت بیمارستانی رویه توری عالی با این مشخصات فوق العاده را با قیمت مناسب و رنگ دلخواه میتوانید از فروشگاه دارا باشید شما با یک خرید عالی و استثنایی هم بهترین خرید را تجربه می کنید و هم.از خرید خود کاملا راضی می شوید و ما را در پیمایش این راه عظیم و طولانی با خرید های خودیاری می کنید همچنین شما با خرید از فروشگاه جنس مد نظر خود را از راه دور سفارش میدهد و جنس مورد نظر را با کیفیت عالی از فروشگاه دریافت میکنید .

فروشگاه عرضه تخت بیمارستانی رویه توری

فروشگاه عرضه تخت بیمارستانی رویه توری و اما یک فروشگاه که تخت بیمارستانی روی توری را با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می کند. این فروشگاه پخش تخت بیمارستانی را برعهده دارد و فروش تخت بیمارستانی عمده و جزئی را دارا است. شما تخت بیمارستانی عمده را با قیمت پایین‌تر از جزئی می توانید از فروشگاه دریافت کنید.

این فروشگاه تولید تخت بیمارستانی نیز دارد و شما عزیزان با یک قیمت باورنکردنی می توانید از عرضه تخت بیمارستانی رویه توری خریدار باشید. این فروشگاه برای بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، برای منازل که بیمار در منزل دارند تخت را با انواع رنگ و طرح ارائه می‌کند تخت بیمارستانی رویه توری به دلیل توری بودن از تعریق جلوگیری می کند. و باعث می‌شود آرامش انسان در استراحت فراهم شود این تخت قابلیت هایی مانند :قابلیت تنظیم ارتفاع ؛کنترل دار بودن، انعطاف زیاد و غیره را برخوردار است. کافیست شما با مراجعه به فروشگاه جهت مورد نظر خود را انتخاب کنید و خریداری کنید تا در کمترین زمان بدست شما برسد.

توزیع کننده انبوه تخت بیمارستانی رویه توری

توزیع کننده انبوه تخت بیمارستانی رویه توری بسیاری از تخت های بیمارستانی به علت قدیمی بودن و نداشتن امکانات و تجهیزات نمی توانند نیاز بیمار را تامین کنند .طراحی و ساخت تخت بیمارستانی رویه توری این فروشگاه امروزی بوده و ایمنی بیمار را تامین می کند. برای ساخت یک تخت بیمارستانی رویه توری از مواد اولیه از جمله فلزها و پلیمرها استفاده می‌شود. فلزاتی که از آنها در تولید استفاده می شود باید استانداردهای خاصی مانند: مقاومت ،ضد رنگ بودن، استخدام و شکل پذیری داشته باشند.

و اما تولید انبوه تخت بیمارستانی رویه توری که در دوران کرونا بسیار زیاد شده و دوباره پاسخگوی نیازهای اجتماعی نیست. زیرا امروزه علاوه بر بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها منزل نیز استفاده زیادی از تخت بیمارستانی روی توری دارند به این دلیل فروش این فروشگاه افزایش چشمگیری پیدا کرده و کیفیت آن را نیز افزایش داده و کاهش قیمت قابل توجهی داشته که در این دوران همه مریض ها و بیماران بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند. با همه این مطالب شما کافیست به فروشگاه سر بزنید و یک تخت عالی را با قیمت مناسب از فروشگاه دریافت کنید.

برای بررسی ایمنی و استاندارد و همچنین بستر تخت باید توانایی بیمار برای نشستن روی تخت ، حرکت در اطراف تخت و خروج از تخت را بررسی کنید. تخت‌های بیمارستانی باید بسته به شرایط بیمار قابلیت تنظیم کردن را دارا باشند. نکاتی که در انتخاب تخت‌ها باید به آن‌ها توجه کرد ، محافظ های جانبی، ارتفاع تخت از سطح زمین ، توانایی بلند کردن پاها بر روی تشک و توانایی چرخش، خروج و رفتن به صندلی می باشد که تمامی موارد در محصولی که توسط توزیع کننده انبوه تخت بیمارستانی رویه توری عرضه می شود رعایت و در نظر گرفته شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما