عرضه کنندگان تخت مخصوص لیزر عمده

از مدرنترین تختهای که امروزه در تمام مراکز و کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به تخت مخصوص لیزر اشاره کرد که در رنگ بندی های متفاوت تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد تخت مخصوص لیزر ارزان قیمت را از طریق این سایت می توانید سفارش دهید. زیرا ما از اصلی ترین مرکز فروش تخت لیزر به صورت اینترنتی محسوب می شویم شما نیز می توانید محصولات ما را مشاهده کرده و به صورت اینترنتی سفارش داده و درب محل تحویل بگیرید.

عرضه کنندگان تخت مخصوص لیزر عمده

بارزترین ویژگی تخت مخصوص لیزر

بارزترین ویژگی تخت مخصوص لیزر

تخت مخصوص لیزر که امروزه بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث می‌شود نیاز ما برطرف شود. از ویژگی‌های مهم تخت لیزر می توان به قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالای آن اشاره کرد از عوامل دیگر داشتن استانداردها و تاییدیه های از تجهیزات پزشکی در زمینه این محصولات می باشد ویژگی بعدی این تخت مخصوص لیزر رنگ های بدنه و تشکهای که تنوع بالایی دارند و با توجه به سلیقه و دکوراسیون مکان مورد نظر می توانید آنها را خریداری نمایید .تخت های تاشو در رنگ های سبز، نارنجی، قرمز ،سفید، زرد ،بنفش، آبی و غیره به تولید می رسند.

دیگر ویژگی‌های مهم تخت مخصوص لیزر می توان به ابعاد آن اشاره کرد که بسته به سلیقه مشتریان تولید شده اما نکته مهم در خرید تخت مخصوص لیزر تجهیزاتی از قبیل زیر گردنی چراغ جراحی و غیر می باشد که برای بیماران و پرستاران این امکان را فراهم کرده‌اند که به راحتی بر روی تخت نصب گردد. ویژگی بعدی تخت های لیزر می توان به گارانتی های طولانی مدت و خدمات پس از فروش آن ها اشاره کرد در نظر داشته باشید که تنظیم پشتی این نوع تخت ها تا ۹۰ درجه می باشد که این امکان را به شما می دهد به راحتی تمام عملیات های زیبایی را انجام دهید بدون اینکه بیمار یا پزشک دچار مشکل شوند.

تفاوت انواع تخت مخصوص لیزر

تفاوت انواع تخت مخصوص لیزر

تخت مخصوص لیزر که امروزه در تمام مکان های زیبایی و آرایشگاه ها وجود دارد درس مدل چهار موتوره، دو موتور و سه موتور تولید می‌شود که بسته به نیاز و بودجه خود می توانید آنها را خریداری نمایید. این تخت ها در رنگ بندی های متنوع می باشد که در تخت های دو موتوره از یک موتور جهت تنظیم پشتی و یک موتور جهت تنظیم تکیه گاه پا استفاده می‌شود در تخت‌های مخصوص لیزر سه موتور نیز ،یک موتور برای تنظیم پشتی یا تکیه گاه و یک موتور جهت تنظیم شیر پاک و یک موتور نیز برای تنظیم ارتفاع تخت و تعبیه شده است که تمام آن با استفاده از یک ریموت و کنترل برقی تنظیم می‌شود.

کار با این تخت ها بسیار آسان است علاوه بر آن می‌تواند راحتی در کار را برای مراجعه کننده و یا متخصصان ایجاد کند در نظر داشته باشید که تنظیم زوایا در این تخت ها یکی از اصلی ترین ویژگی های این ها به شمار می آید گاهی می توانید آنها را به صورت کاملاً تخت یا گاهی به صورت یک صندلی در بیاورید. توجه داشته باشید که این تخت ها غذایی بسیار کمی را اشغال می کنند و برای جابجایی افراد نیز بسیار مناسب می باشند از اصلی ترین قطعات به کار رفته تختهای خصوص لیزر میتوان به سیستم الکترونیکی و موتورهای آن اشاره کرد.

قیمت خرید تخت مخصوص لیزر

قیمت خرید تخت مخصوص لیزر تخت لیزر جدید از طریق این سایت به فروش می رسد همانطور که می دانید حذف واسطه‌ها باعث کاهش بسیاری از هزینه‌ها می‌شود با خرید از تولیدکننده اصلی میتوانید محصولات را با قیمت اصلی خریداری نمایید ما نیز هدف ما جلب رضایت مشتریان می باشد ،در نتیجه محصول را به صورت مشتری و بدون هیچ‌گونه واسطه در اختیارشان قرار می‌دهیم جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های درج شده با مشاوران ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما