عرضه کننده تخت بیمارستانی چهار شکن عمده

عرضه کننده تخت بیمارستانی چهار شکن عمده بهترین و بادوام ترین و کارآمدترین نوع تخت بیمار را از طریق این سایت معتبر عرصه می نماید.سفارش فروش تخت بینارستانی عمده با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت از طریق این سایت قانونی فروش صورت می گیرد. از این تخت براای راحتی بیماران و راحتی کار پرستاران بهره گرفته می شود.

این تخت با برند معتبر با برترین تکنولوژی و با سرعت بسیار بالا و ارگونومی استاندارد عرصه می شود.از آنجایی که خرید تخت بیمارستانی نیاز به شناخت و آگاهی دارد ، توصیه میگردد همواره هنگام سفارش این محصول از خدمات رایگان مشاورین ما استفاده نماید تا خرید عالی و متناسب با نیاز خود انجام دهید .

عرضه کننده تخت بیمارستانی چهار شکن عمده

منظور از تخت بیمارستانی چهار شکن چیست؟

منظور از تخت بیمارستانی چهار شکن چیست؟

تخت بیمارستانی برای بیماران چه در بیمارستان و چه در خانه طراحی شده است. تخت مناسب برای کاربری خانگی و بیمارستانی است. دارای کنترل برای حرکت و تنظیم زوایای قسمت های مختلف است. کاربری تخت با کنترل آسان است.

قابلیت جداشدن قسمت های سر تخت و انتهای تخت برای کابراین فراهم است. تخت دارای بدساید پروانه چهار تیکه است که در هر طرف دو عدد بد ساید وجود دارد. تخت تحمل وزن بیمار تا بیش از صد و چعل کیلوگرم را دارد. تنظیم ارتفاع تخت برقی است.

تخت دارای قابلیت تبدیل شدن به صندلی را دارد. صندلی شو تخت بیمارستانی چهار شکن برقی دارای موتورهای ۲۴ ولت تیموشن است. تخت دارای چرخ هایی با قفل مرکزی است. سرتخت های از جنس عالی همراه با ضربه گیر است.

تخت دارای قابلیت اتصال تجهیزات جانبی از قبیل پایه سرم و… برای کاربردهای منتوع است. جنس بدنه تخت آهنی است. تخت دارای روکش معروف جنس خوب نشکن با قابلیت شستشو است.

ابعاد تخت ۱۱۰*۲۱۵ سانتی متر است. جک ها تخت ساخت چین تحت برند تیموشن است. تخت ساخت ایران می باشد. تخت بیمارستانی داری یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد

این تخت بیمار مناسب برای بستری بیمار در بیمارستان و خانه دارای چهار موتور است. امکان تحمل وزن بیمار تا صد و سی کیلوگرم را دارد.

این تخت بیمار دارای محافظ کشویی با لولایی قفل دار وارداتی ، رویه پانچ دار است . این تخت بیمار برقی دارای ریموت کنترل متصل به تخت با سیم فنری بلند است تا بیمار به راحتی بتواند از آن استفاده نماید .

ارتفاع این تخت کاهش یا افزایش مییابد و حداقل ارتفاع تخت میتواند تا چهل سانتیمتر کاهش یابد تا بیمار به ر احتی از آن خارج یا بر آن سوار شود .

تخت بیمار برقی برای استفاده خانگی بیمارانی که هیچ حرکتی نداشته و محدویت بسیار دارند توصیه میگردد . این تخت کاملا مشابه تخت های بیمارستانی است و قابلیت های زیادی برای بیمار و همراه او ایجاد میکند .

تخت بیمار برقی کار را برای پرستار بیمار راحت تر می کند و از طرفی به علت چهار شکن بودن، امکان تغییر وضعیت بیمار در مناطق بیشتری را فراهم می کند که می تواند روی روحیه بیمار تاثیر مثبتی داشته باشد .

این تخت بیمار بیمارستانی برقی که قابلیت صندلی شو دارد ، قابلیت های بسیاری برای نگهداری بیمار و سالمندان در خانه فراهم میآورد . خرید این تخت با توجه با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا و موتور های عالی و کم صدا برای کسانی که میخواهند تختی مشابه تخت بیمارستانی در اختیار داشته باشند به شدت توصیه میگردد.

بررسی ابعاد تخت بیمارستانی چهار شکن

بررسی ابعاد تخت بیمارستانی چهار شکن

ابعاد تخت بیمارستانی در سایز های کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده است اما معمول ترین سایز و ابعاد آن در اندازه دویست و پانزده در صد و ده سانتی متر است.این تخت بیمار برقی قابلیت تبدیل شدن به صندلی را دارد و حداکثر راحتی را برای بیمار فراهم می کند. ابعاد تخت 215*110 سانتیمتر است. ابن تخت بیمار دارای قابلیت نصب تشک مواج را دارد

این تخت بیمار امکان تظیم ارتفاع را دارد که تغییر ارتفاع هم به صورت برقی می باشد. دارای عملکرد ضربه گیر است . این تخت بیمار دارای موتور بیست و چهار ولت می باشد.

ساختار فلزی مستحکم با جوش کارخانه ای تحمل وزن بالا رویه از پانچ دار هم چنین دارای چرخ های با قفل به منظور جابه جایی آسان می باشد و ثابت نمودن آن است .

فروشگاه اینترنتی ما این امکان را فراهم کرده که مجموعه ای از بهترین برندها پیش روی شما باشد تا بتوانید انتخاب مطمئن و درستی داشته باشید تمامی محصولات ما دارای گارانتی اصلی شرکتی هستند.

همچنین کارشناسان این مجموعه جهت ارائه‌ی هر گونه اطلاعات و راهنمایی در کنار شما هستند تا بتوانند یک خرید عالی و مطمئن را برای شما به ارمغان بیاورند. در هر کجای کشور هستید با اطمینان سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

تولید انبوه تخت بیمارستانی چهار شکن عمده

تولید انبوه تخت بیمارستانی چهار شکن عمده عرضه کننده بهترین تخت پاکسازی پوست عمده صادراتی بهترین محصول گارانتی دار را به شما مشتریان عزیز عرضه می کند. بهترین قیمت تخت پاکسازی را هم‌اکنون از طریق این نمایندگی بزرگ فروش استعلام بگیرید.قیمت این محصول در این نمایندگی فروش مناسب و مقرون به صرفه بوده و به قیمت درب کارخانه و حذف واسطه ها محاسبه می گردد.

انواع مختلف این تخت می تواند به شما در دستیابی به راه های جدید افزایش حجم مشاغل خود کمک کند. کیفیت بالا و ساختار قطعات بکار رفته عالی است و .می توانید از همان دستورالعمل و تنظیماتی که همیشه استفاده می کنید استفاده کند. عرضه تهت با برند ایرانی و خارجی با گنجایش های مختلف و انواع متفاوت از این مرکز فروش صورت می گیرد. .

سفارش فروش تخت بیمارستانی چهار شکن عمده

سفارش فروش تخت بیمارستانی چهار شکن عمده فروش مستقیم تخت بیمارستانی سفارشی عمده از طریق این سایت قانونی آاز گردید.سفارش تخت پاکسازی به صورت مستقیم از ارزش های فراوانی برای خریدار برخوردار است زیرا محصولی مطمئن را با برندی معتبر و قیمت کمتر از طریق مستقیم و درب کارخانه تولیدی خریداری کرده است و هم پر رمان و هم در پول و هزینه صرفه جویی کرده است. توزیع تخت بیمارستانی به کلیه نقاط کشور در حال انجام است.

أین محصول دارای کاتالوگ بوده و در رنگ بندی و اندازه ها و ابعاد مختلفی به مشتریانمان معرفی می گردد. پخش انبوه تخت بیمارستانی عمده صادراتی از طریق این سایت قانونی فروش اینترنتی آغاز گردید.

انواع تخت باکیفیت بر اساس ظرفیت و نوع جنس متفاوتی دارند و هر کدام بر اساس اندازه و میزان کارایی و کیفیت و کارایی بسیار گسترده اند. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از انواع این تخت اشتغال زا و ارزشمند هم اکنون با کارشناسان مجموعه بزرگ فروش تماس بگیرید و تمامی نوع دستگاه را به همراه اطلاعات کامل و کارایی انواع آن دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما