عرضه کننده تخت برقی آرایشگاه

عرضه کننده تخت برقی آرایشگاه با عرضه و فروش محصولات درجه یک و باکیفیت توانسته افراد زیادی را برای خرید تشویق و ترغیب نماید. این تخت ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بازار به خود اختصاص دهد.

افراد زیادی متقاضی خرید این محصول به صورت عمده و کلی هستند. تخت های برقی یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری در آرایشگاه‌ها محسوب شده است.

عرضه کننده تخت برقی آرایشگاه

مدلهای مختلف تخت برقی آرایشگاه

مدلهای مختلف تخت برقی آرایشگاه

مدلهای مختلفی از تخت برقی آرایشگاه در بازار وجود داشته که مشتریان و خریداران می‌ توانند با توجه به نیاز خود بهترین نوع محصول را خریداری و از آن نیز استفاده نمایند. یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد این محصول آن است که پشت سری صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و همچنین زاویه پشتی این کالا قابل تغییر می باشد و این محصول دارای دو موتور قدرتمند بوده که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار بوده است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول آن است که این کالا دارای پایه های مقاوم بوده که از فولاد ساخته شده اند به همین دلیل است که قابلیت تحمل وزن بالا را داشته و شما می توانید با خیالی راحت برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید بدون آنکه تغییری در کیفیت و مرغوبیت کالا ایجاد شود. همچنین جنس فومی که برای این صندلی ها استفاده شده از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و مطابق با ارگونومی آرایشگران می باشد.

پایه این صندلی ها از لایه محافظ پوشانده شده است که از خط خوردگی جلوگیری کرده و همچنین قابلیت شستشو داشته و شما می توانید به راحتی تمامی لکه ها و میکروب های موجود بر روی سطح آن را با استفاده از مواد شوینده و مواد ضدعفونی کننده موجود در بازار پاک و تمیز کنید.

قیمت تخت برقی آرایشگاه

قیمت تخت برقی آرایشگاه

قیمت خرید تخت برقی آرایشگاه بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و به طور کلی قیمت این کالا توسط تولیدکنندگان تعیین می شود و فروشندگان حق فروش این محصول را بالاتر از نرخ مصوب ندارد. از دیرباز آرایشگری و داشتن سالن زیبایی از جمله شغل های پر طرفدار در کشور ما محسوب شده و شما برای آن که بتوانید آرایشگاه شیک و مجهز داشته باشید نیاز به تجهیزات مدرن و پیشرفته دارید.

فروش تخت آرایشگاه توسط وبسایت رسمی و معتبر ما سبب سهولت در خرید شده است و شما جهت مشاوره و دریافت قیمت محصول می توانید با کارشناسان فروش ما تماس باشید و سپس با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید بهترین نوع کالا را خریداری و از آن استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما