عرضه کننده تخت اپیلاسیون مبلی

در آرایشگاه های زنانه یکی از خدماتی که ارائه می شود و همیشه مشتریان زیادی دارد پاکسازی پوست و اپیلاسون است که از نکات مهم و کلیدی در رعایت نظافت و بهداشت شخصی است. بنابراین در هر آرایشگاهی به تخت اپیلاسون نیاز است تا مشتری به راحتی روی آن خوابیده و اپیلاسیون انجام شود.بهترین نوع و مدل کاربری این تخت ها تخت اپیلاسیون مبلی است که به چندین حالت مختلف در می آید و فرد روی آن کاملا راحت است.مجموعه آروینیا سال ها تجربه ی خود در تولید تخت های آرایشگاهی را در اختیار شما می گذارد.

عرضه کننده تخت اپیلاسیون مبلی

مشخصات تخت اپیلاسیون مبلی

مشخصات تخت اپیلاسیون مبلی

تخت های اپیلاسیون باید کمی نرم و انعطاف پذیر باشند البته نرمی و فنری بودن در آن ها استاندارد مشخصی دارد اگر زیاد نرم و فنری باشند فردی که روی آن خوابیده فرو می رود و عمل اپیلاسیون به طور کامل انجام نمی شود، این تخت های اپیلاسیون مبلی از قسمت های میانی و پایینی لولا دارند و متحرک هستند و به حالت های مختلف تنظیم می شوند. همچنین ارتفاع آن ها قابل تنظیم است و نسبت به قد مورد نظر تنظیم می شوند و کار را تا حد زیادی آسان میکنند. زیبایی و ظرافت آن ها نیز بر دکوراسیون و چیدمان محل کار بسیار تاثیر گذار است.

در مجموعه آروینیا برای تولید تخت ها از مواد درجه یک استفاده می شود و کیفیت کارها بسیار بالاست. پایه های تخت ها کاملا مستحکم هستند و هر وزنی را می توانند تحمل کنند.پارچه های استفاده شده در روکش تخت اپیلاسیون مبلی و دیگر تخت ها همگی از الیاف ضد باکتری و ضد تعریق هستند که سلامت و بهداشت شما را تضمین می کنند.فروش تخت اپیلاسیون و تخت های مخصوص لیزر،تخت های اکستنشن، تخت های مخصوص کارها و خدمات پوستی و… به صورت مستقیم از طریق این سایت معتبر انجام می شود.آروینیا خرید را برای شما آسان کرده است.

فیمت تخت اپیلاسیون مبلی

فیمت تخت اپیلاسیون مبلی

برای خرید تخت اپیلاسیون مبلی بهترین راه خرید مستقیم است، واسطه ها را کنار بزنید و از هزینه های گزاف جلوگیری کنید. مجموعه آروینیا محصولات درجه یک و با کیفیت خود را به صورت مستقیم و در زمانی بسیار کوتاه به دست شما خواهد رساند. تفاوتی ندارد در کدام شهر یا کشور هستید در هر جا که باشید می توانید از مجموعه آروینیا با خیالی آسوده خرید کنید.

این مجموعه به لطف شما عزیزان و با همت بالا و کادری مجرب توانسته به دیگر کشورها نیز صادرات موفقی داشته باشد و سفارشات انبوهی از جای جای این کره ی خاکی دریافت کند. صادرات بالا و گسترده نشان دهنده ی تولیدات درجه یک و رعایت تمامی استانداردهای بین المللی است. همه ی تلاش ما در این مجموعه جلب رضایت مشتری و ارائه خدماتی بی نقص است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما