عرضه تخت اپیلاسیون چوبی

امروزه بسیاری از زنان و مردان به آرایشگاه ها و مکتن های زیبایی مراجعه می کنند به همین دلیل مراکز آرایش همواره سعی دارند با خرید بهترین تجهیزات این افراد را به خود جذب کنند یکی از مهمترین ابزارهای مورد نیاز مراکز آرایشی تخت اپیلاسیون است که در انواع مختلفی وجود دارد، تخت اپیلاسیون یا پاکسازی پوست از نوع چوبی نیز وجود دارد به همین دلیل عرضه تخت اپیلاسیون چوبی توسط تولیدکننده این محصول انجام می پذیرد.

عرضه تخت اپیلاسیون چوبی

مشخصات تخت اپیلاسیون چوبی

مشخصات تخت اپیلاسیون چوبی

تخت های اپیلاسیون دارای انواع مختلفی می باشند که یکی از پر فروش ترین های آن ها تخت های اپیلاسیون چوبی می باشد که دارای کاربردهای فراوانی است، این تخت نسبت به تخت های فلزی وزن بسیار کمتری دارد به همین دلیل نسبت به این تخت ها بسیار کارآمد تر است و بسیار راحت تر نیز جابه جا می شود.

این تخت علارغم وزن بسیار پتیینی که دارد دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی می باشد به گونه ای که می تواند وزن های سنگین را نیز تحمل کند زیرا این محصول با استفاده از بهترین چوب های باکیفیت و محکم تولید شده است.

این محصول در پایه های چوبی، فلزی و آومینیومی تولید می شود که دارای صفحه ای چوبی می باشد پایه های این تخت قابلیت تنظیم ارتفاع دارند به همین علت به راحتی و بر حسب نیاز می توان ارتفاع آن را به راحتی تنظیم کرد و از آن استفاده نمود.

تخت اپیلاسیون چوبی دارای یک جای سر استاندارد است همچنین این محصول دارای رویه ای بسیار نرم و باکیفیت است مه مشتری در هنگام قرار گرفتن روی آن احساس خوبی داشته باشد و بتواند برای مدت طولاتی و بدون خستگی بر روی تخت قرار بگیرد.

این محصول دارای یک کاور طلق دار است همچنین پایه های این محصول به راحتی جمع می شوند تا فضای کمتری را اشغال کنند و به راحتی بتوان این محصول را در انبار نگهداری و یا آن را جا به جا کرد.

خرید تخت اپیلاسیون چوبی

خرید تخت اپیلاسیون چوبی

فروش تخت اپیلاسیون از طریق نمایندگی تولید و فروش این محصول انجام می پذیرد ما به عنوان نمایندگی عرضه، این محصول باکیفیت را در سایز و اندازه های محتلف در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.

قیمت تخت چوبی ارزان تر از تخت های فلزی است زیرا این محصول از چوب باکیفیت تولید شده است و دارای قیمت پاینن تری می باشد به همین دلیل برای خرید بسیار به صرفه تر از دیگر انواع تخت ها می باشد.

محصولات ما در عین سادگی با استفاده از استانداردترین روش های ممکن طراحی و تولید شده اند به همین دلیل می توانید با خیال راحت طرح های مختلف را سفارش دهید.

  • تبلیغات: 
    1. صندلی چرخدار پله رو معلولی
    2. دستگاه تست قند که با لمس کردن تبدیل به چراغ قوه می شود
    3. تیغ جراحی حرفه ای + مشخصات بسته بندی عمده فله
    4. دستگاه آندوسکوپی گوش دست دوم جدید صنعتی + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما