صادر کننده تخت معاینه برقی باکیفیت

یکی از انواع مختلف تخت معاینه که استفاده از آن در مراکز درمانی رایج است تخت معاینه برقی می باشد؛ این تخت کاربری بسیار بالایی دارد و تنوع زیادی را در این محصول می توان مشاهده کرد همچنین بهترین تخت معاینه باکیفیت در داخل کشور تولید و انواع مختلف آن توسط صادر کننده این محصول به کشورهای منطقه فرستاده می شود تا قیمت مناسب این تخت و کارایی بالای آن در کنار کیفیت این محصول در مقایسه با انواع تخت های دیگر بتواند در کسب سود بیشتر برای صادرات تخت معاینه نقش مهم و کلیدی داشته باشد.

صادر کننده تخت معاینه برقی باکیفیت

خصوصیات مهم تخت معاینه برقی استاندارد

خصوصیات مهم تخت معاینه برقی استاندارد

تخت معاینه برقی استاندارد از جمله تخت هایی است که برای پزشکان می تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد؛ این تخت در سایزهای معمولی متوسط و بزرگ تولید می‌شود که از نظر ابعاد با هم دارای تفاوت هایی هستند.

این تخت ها از نظر طول ۱۸۰ سانتی متر طول دارند اما عرض آنها می تواند 60، 70 و 80 سانتی متر باشد؛ از خصوصیات مهم این تخت ها می توان به قابلیت های آنها اشاره کرد از جمله این که شیب تخت قابل تنظیم است همچنین ارتفاع آن را نیز می‌توان به راحتی تنظیم نمود.

از ویژگی‌های این تخت به خصوص امکان نصب حفاظ در اطراف آن است که در صورت لزوم می توان آن در کمترین زمان انجام داد؛ این تخت می‌تواند به دو صورت بدون چرخ یا با چرخ باشد و نوع بدون چرخ آن نیز به راحتی قابلیت نصب چرخ را دارا است.

این تخت خاص دارای امکان قرار دادن بالش در قسمت سر بوده و از فوم سرد ۱۰ سانتی برای ساخت تخت استفاده شده است همچنین از موتورهای قدرتمندی در آن استفاده شده تا قابلیت حرکت بخش‌های مختلف این تخت فراهم شود.

این تخت خاص در درمانگاه ها و کلینیک های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و مراکز درمانی و فیزیوتراپی به آن نیاز دارند همچنین تخت برای گرفتن نوار قلب در مراکز قلب استفاده زیادی دارد و مراکز زیبایی نیز از آن می توانند استفاده نمایند.

قطعات مورد نیاز برای تولید تخت معاینه برقی باکیفیت

قطعات مورد نیاز برای تولید تخت معاینه برقی باکیفیت

تخت معاینه برقی با کیفیت محصولی است که دارای یک اسکلت و چهارچوب فلزی بسیار محکم است که توانایی تحمل وزن های بالا را دارد؛ این تخت خاص به گونه ای طراحی شده است که با حرکت موتور تعبیه شده در قسمت شاسی تخت امکان تنظیم ارتفاع آن به راحتی وجود دارد همچنین شاسی و قطعات زیرین متصل به آن حالت لولایی دارند و با حرکت موتور می‌توانند باعث تغییر حالت تخت شوند که با استفاده از رنگ کوره ای رنگ آمیزی شده اند تا به این ترتیب نسبت به زنگ و کاملاً مقاوم باشند.

بخشی رویی تخت می تواند به صورت یک، دو یا سه تکه باشد به این معنی که قسمت های پا، پشت و سر توسط این تخت ها قابلیت جابجایی را داشته باشد؛ در این تخت ها از نوعی فوم سرد استفاده شده همچنین یک روکش چرمی بر روی این فوم قرار گرفته که امکان تمیز کردن آن به راحتی ممکن می باشد و معمولا از یک پوشش پلاستیکی بر روی این روکش چرمی استفاده می‌شود تا ماندگاری این محصول بیشتر باشد.

در این وسیله علاوه بر قطعات ذکر شده معمولاً چرخ ها به تعداد چهار عدد در اطراف این تخت قرار می‌گیرند و امکان جابجایی آن را در صورت لزوم فراهم می‌آورند این تخت می تواند دارای حفاظ نیز باشد و معمولاً در قسمت کناره های تخت نصب می شود؛ این حفاظ به تخت متصل است و حالت لولایی دارد که در صورت عدم استفاده می تواند به راحتی جمع شود و این حفاظ می‌تواند از جنس pvc و یا استیل باشد که استحکام بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان نیز زنگ نمی زنند.

توزیع مستقیم تخت معاینه برقی باکیفیت

توزیع مستقیم تخت معاینه برقی باکیفیت بهترین نوع تخت پزشکی استاندارد تحت عنوان برقی شناخته می شود که امکانات زیادی را در اختیار پزشکان و پرسنل درمانی قرار می دهد تا بتوانند معاینه بیمار را به راحتی انجام دهند؛ این تخت به خصوص در داخل کشور توسط تولید کننده آن از بهترین قطعات و مواد اولیه ساخته می شود که این امکان را به خریداران می دهد تا بتوانند در توزیع مستقیم تخت بیشترین امکانات را در اختیار خریداران این محصول قرار دهند.

توزیع به شکل مستقیم باعث می شود که خریدار مستقیماً با تولیدکننده این محصول در مورد این تخت و مشخصات آن صحبت کند علاوه بر این می توان تولیدکننده این محصول بیشتر آشنا شود و از کیفیت محصول به طور دقیق باخبر گشت؛ به این ترتیب تولیدکننده این محصول لزومی به ایجاد انواع مختلف دفاتر فروش و نمایندگی ها نمی بیند و از امکانات دنیای مجازی و اینترنت برای ایجاد فروشگاه اینترنتی استفاده می کند.

این فروشگاه دامنه گستردگی بسیار زیادی دارند و افراد در دورترین نقاط کشور می توانند به راحتی به این فروشگاه مجازی مراجعه کنند و از محصولات ارائه شده توسط این تولید کننده باخبر شوند؛ به این ترتیب تولید کننده به جای این که محصولات خود را به واسطه ها ارائه کند تا آنها نیز این محصول را با قیمت گران تر به خریداران و استفاده کنندگان نهایی عرضه کنند مستقیماً از طریق این سایت مشتریان خود را شناسایی کرده و تخت را به آنها با قیمت ارزان‌تر ارائه می کند و خریداران نیز می توانند در این روش توزیع از هر جای ایران نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب از این روش خرید از فروشگاه مجازی تامین کنند.

فروش ویژه تخت معاینه برقی باکیفیت

فروش ویژه تخت معاینه برقی باکیفیت بهترین انواع تخت معاینه برقی با کیفیت در کشور توسط تولیدکننده این محصول ساخته می شود و تولید تخت معاینه می تواند نیاز داخلی را به این محصول صادراتی به خوبی تامین کند؛ این محصول در فروش ویژه با قیمت بسیار مناسب تر به خریداران ارائه می شود و چون واسطه ها نقشی در ارائه این تخت ندارند به طور قطع خریداران نهایی می توانند بسیار ارزان‌تر از واسطه‌ها این محصول را به دست آورند.

فروش به روش اینترنتی قابل انجام است و خریداران می توانند از طریق همین سایت هم اطلاعات خود را در مورد این تخت به مقدار زیادی بالا ببرند و هم این که بسیار ساده و راحت نیاز خود را به این تخت تامین نمایند و در صورت تمایل به ارائه این محصول در فروشگاه خود و خرید به صورت عمده و قیمت بسیار ارزان را برای این تخت به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما