صادرات بهترین تخت جراحی زیبایی مرغوب

توزیع کننده تخت جراحی زیبایی باکیفیت بر آن است تا نیاز روز افزون به این نوع تخت ها را با بهترین کیفیت و قیمت تامین کند. افزایش افراد متقاضی جراحی و کاشت مو باعث شده تعداد این جراحی ها در دنیا و به ویژه ایران افزایش یابد. در نتیجه این امر تقاضا برای تخت های جراحی مو نیز رشد قابل توجهی داشته است. این تخت ها با سایر تخت های جراحی تفاوت دارند زیرا قسمتی نیز به عنوان جای سری متحرک در آنها تعیبه شده است که در سایرین وجود نوع متحرک آن الزامی ندارد.

صادرات بهترین تخت جراحی زیبایی مرغوب

فواید استفاده از تخت جراحی زیبایی

فواید استفاده از تخت جراحی زیبایی

یکی از مهم ترین مشخصات تخت جراحی مرغوب (دارا بودن اجزای متحرک) و حرکت این شکن ها در جهت ها و زاویه های مختلف است. هدف از تعبیه این شکن ها راحتی بیماران و تغییر موقعیت سر، کمر، ران و پاشنه پای بیماران بوده تا در وضعیت مناسب قرار گیرند. تخت جراحی مو با طراحی خاص و شکن های مختلفی که دارد این امکان را برای پزشکان و پرستاران فراهم می کند تا بیمار را در بهترین موقعیت ممکن قرار بدهند؛ بالاترین تسلط را بر سر بیمار در حین جراحی مو داشته باشند و از خونریزی در حین جراحی پیشگیری کنند. از دیگر مشخصات تخت های جراحی می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع آنها و همچنین قابلیت تنظیم بخش های مختلف تخت نظیر زیر سری، زیر دستی و زیر پایی اشاره کرد.

این قابلیت ها سبب می شوند بیمار در راحت ترین وضعیت قرار بگیرد و شرایط لازم برای ارامش بیمار در حین جراحی فراهم شود. از سوی دیگر تسلط و دسترسی پزشک به قسمت های مختلف سر بیمار در هنگام جراحی افزایش یابد. چرخ های ترمز دار از دیگر امکانات این تخت ها هستند که می توانند مانع هر گونه حرکت ناخواسته در هنگام عمل جراحی شوند. این تخت ها دارای قابلیت نصب زیر گردنی پیوند مو، زیر صورتی، رول بهداشتی، نصب پایه سرم، نصب چراغ جراحی و غیره هستند. تخت های جراحی قایلیت کنترل دستی و پایی را نیز دارند. برخی از این تخت ها دارای ریموت کنترل های تمام اتوماتیک هستند که با استفاده از آنها می توان به راحتی تخت را در وضعیت مورد نظر قرار داد. تخت های جراحی دارای تعداد موتورهای الکتریکی متفاوتی (3 تا 5 مورتور الکتریکی) هستند.

بررسی مشخصات ظاهری تخت جراحی زیبایی

بررسی مشخصات ظاهری  تخت جراحی زیبایی

عوامل بسیاری بر کیفیت تخت جراحی صادراتی موثر هستند که خریداران باید به آنها توجه کنند. از قسمت های مهم یک تخت بدنه آن است که در کیفیت نهایی محصول و طول عمر آن نقش به سزایی دارد، برای تولید بدنه عموما از فلزهای سنگین استفاده می شود. این فلزها توانایی تحمل فشارهای مکانیکی و وزن های بالا را داشته و به دلیل پوشش رنگی که برای آنها بکار رفته در برابر خراشیدگی و زنگ زدگی مقاوم هستند. یکی از موارد بسیار مهم که باید در اتاق های جراحی رعایت شود حفظ بهداشت و ضدعفونی کردن تمامی تجهیزات و وسایل موجود در محل جراحی است. فلز بکار رفته در تخت جراحی مو امکان شستشو و ضد عفونی کردن آن را بدون آسیب به تخت فراهم می کند.

قسمت مهم دیگر که در راحتی و حفظ کیفیت و ماندگاری تخت در سال های استفاده از آن نقش مهمی دارد، فوم به کار برده شده در تخت است. برای تولید تخت جراحی مو از فوم سرد استفاده می شود که ضمن طول عمر بالا، نرمی و راحتی، قابلیت ارتجاعی بالایی نیز دارد. این فوم ها پس از هر بار استفاده سریعا به حالت اولیه خود باز می گردند، که این امر موجب حفظ زیبایی، کیفیت و ظاهر اولیه تخت در سال های متمادی استفاده از آن می شود. روکش قسمتی از تخت است که مستقیما با بدن بیمار در تماس است و احتمال آسیب دیدگی، ساییدگی، فرسایش و آلودگی آن بسیار زیاد است. به دلیل موارد ذکر شده جنس این قسمت از تخت بسیار حائز اهمیت بوده و باید از بهترین و با کیفیت ترین مواد برای تولید آن استفاده شود. از این رو از چرم مصنوعی درجه یک استفاده می شود که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و در برابر فرسودگی و ترک خوردگی مقاوم است. این نوع چرم لطافت بالایی داشته و تغییر رنگ نمی دهد و به راحتی و تنها با استفاده از یک دستمال مرطوب می توان آن را تمیز نمود.

فروشگاه عرضه تخت جراحی زیبایی مرغوب

فروشگاه عرضه تخت جراحی زیبایی مرغوب فروش تخت جراحی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها، درمانگاه ها، داندانپزشکی ها، کلینیک های زیبایی و مراکز کاشت و پیوند مو است. این تخت ها مشخصات، قابلیت ها و امکانات متعددی دارند که در زمان خریداری باید به آنها توجه شود. افزایش تقاضا سبب شده شرکت های زیادی اقدام به تولید و عرضه تخت جراحی مو باکیفیت نمایند. کیفیت مواد استفاده شده برای تولید و همچنین قابلیت های مختلف تخت های جراحی دائما در حال افزایش است و در حال حاضر انواع متعددی از تخت ها با امکانات و قیمت های مختلف در بازار موجود می باشند. در خرید تخت جراحی باید به مواردی مانند جنس بدنه، فوم بکار رفته، جنس رویه، موتور الکتریکی، تعداد شکن ها و سایر قابلیت های تخت توجه شود تا بتوان یک خرید موفق داشت.

تمامی موارد ذکر شده در تعیین قیمت نهایی تخت تاثیرگذار بوده و قیمت محصول بر اساس آنها مشخص می شود. فروش عمده تخت جراحی مو باکیفیت شرایطی را فراهم آورده تا پزشکان و مراکز درمانی که تعداد بالایی از این تخت ها را نیاز دارند بتوانند به آسانی تعداد مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و در عین حال با قیمت پایین تری سفارش دهند. هم چنین این روش خرید با حذف واسطه ها و کاهش نقل و انتقالات، احتمال آسیب دیدگی تخت ها در حین جا به جایی را کاهش می دهد.

توزیع مستقیم تخت جراحی زیبایی مرغوب

توزیع مستقیم تخت جراحی زیبایی مرغوب امروزه انواع مختلف تخت های جراحی با ویژگی ها و قابلیت های گوناگون در ایران تولید می شوند و کشور ظرفیت بالایی برای صادرات تخت جراحی باکیفیت و تولید هر چه بیشتر انواع مختلف آن دارد. انواع تخت های بیمارستانی تولید شده در ایران در مدل های تک شکن، دو شکن و سه شکن در دو نوع برقی و مکانیکی تولید می شوند. تخت پزشکی سه شکن کامل ترین و بهترین نوع تخت ها محسوب می شود که با توجه به تقاضای بالا برای خرید، تولید آن نیز بیشتر است.

جراحی های زیبایی نظیر جراحی مو در سراسر دنیا در حال افزایش هستند که همین امر منجر شده بسیاری از کشورها به واردات تخت جراحی مو از سایر مناطق اقدام نمایند. تخت های جراحی تولید شده در ایران به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارند، توجه خریداران بسیاری را از دیگر کشورها به خود جلب کرده اند و درخواست برای آنها نسبتا زیاد است. در حال حاضر بسیاری از تخت های جراحی تولید شده در ایران به دیگر مناطق نظیر کشورهای همجوار صادر می شوند. با به کار گیری حداکثر ظرفیت، تولید و صادرات تخت جراحی مو می تواند بسیار موفق تر عمل کرده و ارز آوری بالایی نیز داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما