صادرات انواع تخت فیشیال پوست

یکی از حوزه های مربوط به زیبایی، فیشیال پوست است که در آن عملیات مراقبتی و زیبایی مربوط به پوست توسط متخصصین این امر که در آرایشگاه ها یا کلینیک های زیبایی حضور دارند؛ انجام گرفته و در نهایت پوست شاداب، جوان و زیبا برای افراد رقم خواهد خورد.

 

لازم به ذکر است یکی از تجهیزات ضروری این کار، تخت فیشیال پوست است. اکنون ارائه انواع تخت فیشیال جدید در مدل های مختلف صورت گرفته و بازار فروش آنها توسعه یافته است؛ یعنی شاهد رونق صادرات تخت فیشیال صادراتی نیز می باشیم.

صادرات انواع تخت فیشیال پوست

توضیحاتی درباره تخت فیشیال پوست

توضیحاتی درباره تخت فیشیال پوست

امروزه قسمت های جدیدی به حوزه زیبایی افزوده شده اند که از جمله آنها می توان فیشیال پوست را نام برد، در واقع باید بگوییم یکی از دلایل گسترش چنین حوزه هایی، توجه بیشتر افراد، به ویژه خانم ها به ظاهرشان بوده و برای اینکه پوستی سالم و زیبا داشته باشند، نیازمند انجام کارهایی روی آن می باشند که البته این کارها در بخش های مختص به پوست مانند فیشیال و تنها توسط کارآزمودگان و متخصصین این حوزه امکانپذیر می باشد.

 

اما همانطور که گفته شد؛ یکی از پیش نیازهای انجام فیشیال برای پوست، تخت فیشیال است، یعنی افرادی که می خواهند عملیات درمانی و زیبایی پوست برایشان صورت گیرد، روی تخت مورد نظر قرار گرفته و سپس متخصصین این کار، شروع به کار روی پوست آنها برای رسیدن به نتیجه دلخواه می کنند، این تخت دارای یک طراحی بروز و استاندارد بوده و در اندازه و ابعاد متعدد موجود می باشد.

 

علاوه بر بدنه مقاوم این تخت، تشک و سطح رویی آن بسیار نرم و مناسب بوده تا فرد ضمن قرار گرفتن روی آن؛ حس راحتی و آسایش بیشتری را تجربه نماید، با توجه به اینکه فیشیال پوست حوزه ای کاملاً تخصصی و زمانبر می باشد، لذا استفاده از یک تخت نرمال و خوب برای این امر، مهم بوده و باید بهترین نوع آن را برگزید.

خصوصیات بارز تخت فیشیال پوست

خصوصیات بارز تخت فیشیال پوست

تخت فیشیال تبدیل به یک ابزار کار مهم برای کسانی شده که در این حوزه فعالیت دارند بدون این تخت عملاً نمی توانند کارشان را انجام داده و خدماتی را هم به افراد مختلف ارائه دهنده، لذا می توان این تخت را دارای اهمیت زیادی دانست، اما در ادامه می خواهیم نگاهی داشته باشیم بر خصوصیات بارز تخت فیشیال که عبارتند از:

  1. این تخت در مدل های متعددی عرضه گردیده که یک مدل رایج آن تخت مکانیکی می باشد، در این تخت نه تنها می توان شیب سر افراد را به شکلی مناسب تنظیم نمود، بلکه حتی زیر پای آنها هم قابل تنظیم خواهد بود تا آنها در طول دوره درمان؛ حس ناخوشایند نداشته باشند.
  2. حاوی بالشتک در قسمت های مختلف تخت بوده تا از تمام بخش های بدن فرد پشتیبانی به عمل آید
  3. قابلیت صاف کردن حتی تا صد و هشتاد درجه را هم داشته و موجبات راحتی هر چه بیشتر فرد را فراهم می آورد.
  4. تخت دارای روکش از جنس های مختلف از جمله پی وی سی درجه یک بوده و در رنگ های متنوع مشکی، طلایی، سفید و غیره نیز دیده می شود.
  5. بدنه ای فلزی و مستحکم با قابلیت تحمل وزن زیاد را داشته و همه افراد با هر وزن می توانند روی آن قرار گیرند.

قیمت عمده تخت فیشیال پوست

قیمت عمده تخت فیشیال پوست اگر به دنبال تخت فیشیال عمده هستید و پیش از سفارش، خواستار کسب اطلاع از قیمت عمده تخت فیشیال پوست می باشید، باید بگوییم که با توجه به مدل های متنوع این محصول و همینطور سطوح کیفی متفاوت آن، تخت فوق دارای نرخ های گوناگونی خواهد بود.

 

البته باید این نوید را به شما خریداران عزیز بدهیم که هم اکنون فروش ویژه تخت فیشیال صورت گرفته و به موجب آن خواهید توانست از تخت فیشیال ارزان بهره مند شوید؛ یعنی هر مدل و برندی که از این محصول انتخاب نمایید، در مجموع با یک نرخ مناسب برایتان محاسبه گشته و در آخر ضمن دریافت تخت قیمت مناسب می توانید به تخت زیبا با یک طراحی عالی و کیفیت مطلوب دست یابید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما