شرکت پخش تخت خواب پزشکی مرغوب

تخت خواب پزشکی مرغوب امروزه در اکثر بیمارستان های تخصصی به منظور استراحت بیماران به کار می رود و شرکت ما به عنوان پخش کننده عمده مدل های مختلف این نوع تخت ها به بیمارستان ها و فروشگاه های سطح شهر در سراسر ایران است و بیشتر در انواع سه شکن و چهار شکن طراحی شده و اتاق بیماران با آنها مجهز می گردد و آرامش و رفاه بیماران بر روی این نوع تخت ها تضمینی است.

شرکت پخش تخت خواب پزشکی مرغوب

بهترین نوع تخت خواب پزشکی کدام است؟

بهترین نوع  تخت خواب پزشکی کدام است؟

آیا می دانید بهترین تخت پزشکی عمده در کدام تولیدی عرضه می گردد و برای بیماران مختلف از چه نوع تختی استفاده می گردد و میزان رضایتمندی بیمار از کدام نوع تخت ها بیشتر بوده است؟این نوع تخت ها که دارای بهترین کیفیت ساخت و طراحی هستند برای مراقبت و استراحت بیماران در بیمارستان و منزل استفاده می گردد.

همانطور که بیان شد مهمترین وظیفه پرسنل با مراقبت از بیمار بر روی تخت جهت آسایش و راحتی رقم خواهد خورد و از مهمترین خصوصیات تخت های بیمارستانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به منظور کاهش فشار وارده به وبژه در هنگامی که بیمار سالخورده است تخت ها قابلیت تنظیم برای تکبه دادن بالا تته در زوایایی مختلف است تا در این حالت بیمار غذا و دارو خود را راحت استفاده نماید.
  • به منطور جلوگیری از افتادن بیمار در هنگام خواب از قابلیت بد ساید و دسته های قابل تنظیم در دو طرف اخت استفاده شده است تا علاوه بر افزایش امنیت بیمار به راحتی دراز کشیده و خواب راحتی را تجربه کند.

تخت خواب پزشکی در سه نوع دستی و نیمه اتوماتبک برفی و تمام اتوماتبک برقی در ایران و جهان تولید و در بازار تجهیزات پزشکی عرضه می گردد و دارای قیمت های مختلف با توجه به قابلیت های مختلف آن است و کارایی تخت های اتوماتیک به دلیل چند کاربره بدون بیشتر از سایر است ولی قیمت بالاتری را تحمیل می کند.

بهترین نوع تخت باید با توجه به نیاز و دستور پزشک استفاده گردد و اندازه آن مناسی با اندام بیمار انتخاب می گردد و برای بیماران مختلف از تحت های مخصوص به خود باید استفاده نمود و قبل از هر چیز پرستارات و بیماران از تجهیزات مختلف تخت های بیمارستان باید آگهی کامل داشته باشند.

فواید استفاده از تخت خواب پزشکی مرغوب

فواید استفاده از  تخت خواب پزشکی مرغوب

عرضه تخت پزشکی مرغوب فواید زیادی را نی تواند در آینده داشته باشد و ما قصد داریم شما را از فواید اصلی استفاده از تخت خواب های استاندارد و طبی مخصوص بیمار آگاه نماییم تا خریدی مطمئن و پر از امنیت را تجربه نمایید و تجهیزات بیمارستان را با محصولات با کیفیت ما بیشتر به مشتریان خود معرفی نمایید.

فواید بیشماری وجود دارد که باعث می گردد بیمار تخت خواب پزشکی مرغوب را پسند نماید که در ذیل اشاره خواهد شد:

  • دارای تشک های طبی استاندارد هستند که علاوه بر سیکی و بهداشتی یودن افراد دچار بیماری کمر و مفاصل، خواب راحتی را تجربه می نمایند و تمام دراز و نشست های بیمار به صورت اتوماتیک انجام می گبرد و بر اساس آناتومی بدن بیمار طراحی شده اند.
  • برای مراقیت و نگهداری افراد بیمار و سالخورده تخت خواب پزشکی با اتصالات و تشک مرغوب می تواند راحتی و آسایش را در هنگام استراحت و خواب در مکان بیمارستان و اتاق سالمندی و خانه فراهم نماید و خوردن دارو و غذا را در همه شرایط آسان می نماید.
  • در مواردی که از تخت خواب اتوماتیک استفاده می گردد تمام تنظیمات می تواند از راه دور انجام گرفته و برای بیماران خاص که در اتاق ICU هستند متاسب است و حتی ارتفاع و تمامی حرکات بیمار قابل کنترل است.
  • پارچه تشک تختخواب باید از جنس مرغوب باشد و آلرژی به وجود نیاورد و از رنگ های شاد و آرامش بخش در تولید استفاده گردد و انرژی و شادابی بیمار بعد از استراحت و یا خواب در طول روز حفظ گردد.
  • اگر دچار مشکلات کمر و ستون فقرات و درد گردن هستبد و یا اگزمای پوست هسنید از تخت خواب پزشکی مرغوب با تشک نانو و ضد باکتری که در ساختار آن از بهترین اتصالات استفاده شده است بهره ببرید به ویژه اگر دارای تنظیمات اتوماتبک باشد.

فروشگاه مرکزی تخت خواب پزشکی مرغوب

فروشگاه مرکزی تخت خواب پزشکی مرغوب بزرگترین فروشگاه مرکری ایران در تهران اقدام به فروش تخت پزشکی مرغوب و استاندارد و بر اساس نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی نموده است و تخت های طبی بیمارستانی از جمله مهم تربن محصولات ما هستند که به صورتهای تخت بیمارستانب و بستری عرضه شده و دارای انواع مختلفی برای بیماران مختلف هستند و در زیر ما به آنها اشاره کوتاهی خواهیم نمود:

  • تحت های معمولی مکانبکی و دسنی که از جمله مزایای آن راحتی در حمل و نقل و تنظیمات ساده و ارزان بودن آن است که برای بیمارانی که زباد در تحرک میستند و بستری آنها به مدت کمی انجام می گبرد متاسب است و پرسنل سازمان و خود بیمار آموزش های تنظیم دستی تخت را فرا بگیرند.
  • تخت های نیمه اتوماتبک برقی با قابلیت و مزایای بیشتر از نوع معمولی طراحی شده اند که ارتفاع آنها به صورت دستی و سایر تنظیمات آن به صورت اتوماتیک و از راه دور انجام می گیرد و موقعیت بازو و دست و سر بیمار از راه دور توسط پرسنل بیمارستان انجام می گیرد و گرانتر از نوع معمولی بوده و عملکردی شبیه حالت تخت برقی را در خود دارند.
  • تخت تمام اتوماتیک برقی که تمام تنظیمات حرکت دست و پا و گردن و ارتفاع تخت به صورت کنترل راه دور صورت می گیرد و کامل ترین و جدبدتربن تخت های امروزی در بیمارستان ها است که قیمتش بالاتر است و برای بیماران که ماه ها در بیمارستان و در اتاق های ویژه بستری هستند استفاده می گردد و تجهیزات بسیار کاملی در آن تعبیه شده است.

توزیع کننده بهترین تخت خواب پزشکی مرغوب

توزیع کننده بهترین تخت خواب پزشکی مرغوب بهترین تخت خواب های پزشکی در انواع مختلف در این سایت عرضه می گردد و ما به عنوان توزیع کننده مستقیم تخت های برقی اتوماتبک و نیمه اتوماتیک به نیاز مراکز درمانی و شرکت های عرضه تجهیزات بیمارستان پاسخ داده و مشتربان می توانند مرغوبترین تخت های دندانپزشکی، تخت های ارتوپدی، تخت های طبی و زنان و زابمان را با گارانتی وبژه و مشاوره رایگان دریافت نمایند.

در ترکیب تخت خواب پزشکی عرضه شده ما از از فلز و پلاستیک مرغوب استفاده گردیده و چرخ های بسبار مقاومی آنها را برای حرکت کمک می نمابد و ما سه نوع اصلی تخت های روانپزشکی و مراقبت طولانی بیمار و مراقیت درمانی کوتاه مدت را در مدل های مختلف روانه بازار نموده ایم.

تخت های تولید شده ما مجهز به ریموت کنترل هستند و تنظیم آنها اتوماتیک انجام خواهد گرفت و طول آنها حدود 2 متر و عرض 90 سانتیمتر هستند و به راحتی قابلیت باز و بسته کردن را دارا بوده و بسیار سبک و مقاوم هستند و در بعضی موارد از تشک مموری فول و طبی با کیفیت جهت تسکین درد استفاده کرده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما