راهنمای تخت کلینیک زیبایی+مشاوره رایگان خرید

تخت زیبایی پوست و مو برای تزریق مزوتراپی فیلر و بوتاکس و ژل و غیره بابالاترین کیفیت و امکانات جهت استفاده در کلینیک های زیبایی و مراقبت از پوست،امری بسیار مهم و ضروری است که باید با بهترین کیفیت برای کلینیک ها مطب ها و سالن های زیبایی با ضمانت تهیه شود.

تخت زیبایی پوست مو :

برای امر مراقبت از  پوست و مو توسط افراد متخصص، انواع تخت های زیبایی جزو تجهیزات کلیدی در صف زیبایی،پوست و مو،تزریق ژل و بوتاکس،فیلر،لیزر مو های زائد، تاتو، کاشت مو،پاکسازی پوست و…. محسوب می شود که در کلینیک های زیبایی کاربرد فراوان دارد و معمولا روی این نوع تخت ها انجام میگیرد. این تخت ها همچنین دارای انواع و اقسام مختلف و متفاوتی می باشند و این دسته از محصولات دارای مشخصات تاثیرگذار بسیار زیادی در کیفیت این دسته محصولات را شامل می شود.

خرید تخت کلینیک

مشخصات و نکات تخت های زیبایی چیست؟

تخت های زیبایی باید  کاملا راحت باشد و تا زمانی که بیمار روی آن دراز کشیده است فشاری به کمر،گردن، و ستون فقرات او وارد نگردد. از این رو تخت پوست و زیبایی برقی به شکلی طراحی شده است که پزشک بتواند با حرکت دادن نرم تخت آن را با شکل و فرم بدن بیمار هماهنگ کند. هر قسمت از تخت پوست و زیبایی برقی قابلیت جابجایی و حرکت دارد و این بخاطر موتورهای بسیار قدرتمندی است که در این دستگاه تعبیه شده است.

خرید تخت کلینیک

تخت های زیبایی پوست و مو چیست؟

تخت های مکانیکی زیبایی یا دستی هم در بازار تجهیزات پزشکی هستند که در مراکز و کلینیک های پوست و مو و زیبایی،آرایشگاه های مدرن و مراکز درمانی مورد استفاده قرار میگیرند. مانند تخت ژل و بوتاکس و تخت لیزر و.. این نوع تخت ها می توانند فرد تحت درمان را در بهترین شرایط و پوزیشن قرار دهند تا پزشک هنگام کار تسلط کامل بر روی فرد راداشته باشد. اغلب تخت های زیبایی،برقی هستند و کاربر تنها با فشردن یک دکمه می تواند هر نوع تنظیمی را روی قسمت های مختلف آن اعمال کند. و امکاناتی را فراهم کند که با دقت و تمرکز بالا زوایای مختلف صورت را تحت نظر داشته باشد.

خرید تخت کلینیک

انواع تخت های زیبایی پوست مو ؟

  1. تخت پوست و مو ساده
  2. تخت پوست و مو 2موتوره
  3. تخت پوست و مو زیبایی 3 موتوره
  4. تخت پوست و زیبایی4موتوره

تخت پوست و مو زیبایی دو موتوره:

در تخت زیبایی پوست و مو یا تخت ژل و بوتاکس دو موتوره، از یک موتور برای تنظیم کردن ناحیه زیر پا و تکیه گاه و یک موتور دیگر نیز برای تنظیم کردن ارتفاع تخت از سطح زمین استفاده میشود.

خرید تخت کلینیک

تخت پوست و مو زیبایی سه موتوره:

در تخت پوست و مو سه موتوره از یک موتور برای تنظیم تکیه گاه و از یک موتور برای تنظیم کردن قسمت زیر پا و یک موتور نیز برای تنظیم ارتفاع تخت از سطح زمین استفاده می شود. معمولا سفارش این مدل صندلی 3موتوره که قابلیت بیشتری را به کاربر ارائه می دهد بالاست.

خرید تخت کلینیک

تخت پوست و مو زیبایی چهار موتوره:

درصندلی چهار موتوره کمی کار برای پزشک که کار گسترده ای را اراسه میکند راحتتر شده که علاوه برموقعیت های موجود در سه موتوره یک موتور نیز برای ایجاد و قابلیت تنظیم شیب کلی تخت در نظر گرفته شده است این نوع صندلی زیبایی در کلینیک های پوست و زیبایی دارای بیشترین کاربرد هستند.

خرید تخت کلینیک

ویژگی های تخت زیبایی پوست و مو:

  1. استحکام و تحمل وزن بالا:قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم و در بعضی از صندلی ها دیگر قابلیت تحمل وزن تا حدود 200 کیلوگرم را دارد.
  2. قابلیت تنظیم تخت:در انواع مدل های تخت های زیبایی و تخت ژل و بوتاکس، قابلیت تنظیم نواحی مختلف تخت در نظر گرفته شده است. تنظیم تکیه گاه تنظیم قسمت پا و ارتفاع در این نوع تخت ها به راحتی انجام می شود
  3. کاربری سریع و راحت: تخت زیبایی در برخی از مدل ها با دکمه موجود برروی تخت و در برخی دیگر با یک ریموت کنترل به راحتی تنظیم می شود.
  4. استاندارد بودن تخت: از آنجا که تخت های زیبایی در کلینیک های زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار میگیرند باید حتما استاندارد های صنعت و بهداشت را داشته باشند.

خرید تخت کلینیک

قیمت تخت های زیبایی پوست و مو:

این تخت ها با توجه به نوع های مختلف و موتور ها قیمت های گوناگون و کاملا مقرون به صرفه ای دارند. برای اطلاع از قیمت به روز این محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید تخت کلینیک

خرید تخت های زیبایی پوست و مو:

تخت های زیبایی عاملی مهمو حساس در انجام عملیات های پوستی می باشد پس باید دقت داشت که این محصول را با بهترین کیفیت و ضمانت از بهترین نمایندگی خریداری کرد.

یکی از بهترین نمایندگی های موجود در این زمینه شرکت آروینیا می باشد.

این شرکت با بیش از چندسال سابقه در این زمینه بسیار درخشیده است.

برای تصمیم گیری آسان تر برای خرید کارشناسان ما به صورت رایگان به شما مشاوره می دهند و شمارا را راهنمایی میکنند تا بهترین خرید را داشته باشید.

خرید تخت کلینیک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما