خرید تخت سه تیکه آرایشگاهی

تخت سه تیکه آرایشگاهی با کیفیت عالی و ویژه و طرح های متنوع و مختلف زیبا توسط عرضه کننده ی این محصول ارائه می شود. این محصول دارای استحکام بالایی است و همچنین از مقاومت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

این تخت ها در رنگ هایی همچون زرد، سفید، آبی و صورتی تولید شده است. خرید تخت سه تیکه آرایشگاهی با کیفیت درجه یک و بی نظیر از تولید کننده ی آن انجام می شود.

خرید تخت سه تیکه آرایشگاهی

مشخصات تخت سه تیکه آرایشگاهی

مشخصات تخت سه تیکه آرایشگاهی

در این مقاله به شرح مشخصات تخت سه تیکه آرایشگاهی می پردازیم. مدل های مختلف این محصول دارای زیر سری و دسته های متحرک می باشند. این محصول دارای استحکام زیادی است و به راحتی پاره و دچار آسیب دیدگی نمی شود. این تخت ها بعد از شست و شو دچار تغییر رنگ و تغییر اندازه نمی شوند و مثل روز اول خود ظاهر خود را حفظ می کنند.

این محصول در سایز های مختلف و در رنگ هایی همچون نارنجی، قهوه ای، مشکی، خاکستری و قرمز تولید شده است‌. این محصول از بروز کمر درد در افراد جلوگیری می کند و با دراز کشیدن بر روی آن احساس راحتی کامل را دارید.

این محصول دارای قابلیت تنظیم در ارتفاع های مختلف همچون ۵۰ و ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ و ۱۰۰ می باشد. این تخت ها دارای تنظیم پشتی ۸۰ تا ۹۰ درجه و زیر پایی ۳۵ تا ۴۵ درجه می باشند. این محصول دارای قابلیت کاملا تخت شدن را دارا می باشد.

سفارش تخت سه تیکه آرایشگاهی

سفارش تخت سه تیکه آرایشگاهی

سفارش تخت سه تیکه آرایشگاهی با کیفیت و جنس مرغوب و عالی از طریق فروشگاه آنلاین آن انجام می شود. تولید کنندگان این محصول تولیدات خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی فوق العاده جهت فروش به صورت مستقیم ارائه می نمایند. امروزه با توجه به راه های ارتباطی سریع و گسترده خرید مستقیم بسیار مقرون به صرف می باشد. قیمت عرضه شده برای این کالای ضروری بسیار متعادل می باشد.

قیمت انواع تخت آرایشگاهی با توجه به حذف افراد سود جو بسیار مناسب بوده و تخفیف های بسیار مناسبی را به همراه دارد. این تولیدات با ابزارهای کاملا استاندارد و صنعتی تولید می گردد. صادرات این محصول با توجه به وجود تحریم ها باعث رونق اقتصادی در وضعیت بازار و وضعیت مردم گشته است.

اگر خواهان خرید این محصول می باشید می توانید با ثبت سفارش محصول به صورت رایگان و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. ارسال این کالا به سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

کیفیت عالی و فوق العاده این کالا باعث رونق اقتصادی این کالا شده و تجارت آن سود بسیاری را با خود به همراه دارد. این محصول در نهایت کیفیت جهت فروش ارائه می گردد. فروش تخت سه تیکه بسیار بهره مند می باشد.

  • تبلیغات: 
    1. مرکز عرضه کننده کیسه کلستومی شیردار
    2. دستگاه اسپیرومتری حرفه ای دست دوم جدید + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف
    3. ویلچر برقی ایرانی آلمانی تایوانی
    4. پخش دستگاه آندوسکوپی گوش دست دوم تهران + عمده ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما