خرید تخت اپیلاسیون جک دار

سالن های آرایشی و بهداشتی که کارهای اپیلاسیون را نیز به صورت تخصصی انجام می دهند در سراسر کشور گسترده هستند اما برای راحتی کار خود بهتر است از تخت اپیلاسیون جک دار استفاده کنند.

این تخت کاربردهای مختلفی مانند تخت تزریق ژل یا تخت آرایش نیز دارند به همین سبب است که به صورت عمده خریداری می شوند اگر به دنبال خریدی آسان هستید پیشنهاد می کنیم از طریق این سایت اقدام به خرید نمایید.

خرید تخت اپیلاسیون جک دار

مشخصات فنی تخت اپیلاسیون جک دار

مشخصات فنی تخت اپیلاسیون جک دار

اپیلاسیون یکی از روش های بهداشتی از بین بردن موهای زائد بدن است که ریشه مو کمکم ضعیف می شود و رشد آن متوقف می گردد که این روش در سالن آرایشی بر روی تخت های مخصوصی انجام می شود. این تخت ها دارای مشخصه های خاصی هستند که از اصلی ترین آنها جک دار بودن آن است. تخت جک دار مدلی مناسب برای تنظیم کردن ارتفاع تخت است تا فردی که این عمل را انجام می دهد متناسب با قدی که دارد تخت را هماهنگ کند.

از دیگر مشخصه های که دارد چرخ دار بودن آن است که امکان جابه جایی آن را فراهم می کند و نیازی نیست که آن را حمل نمود فقط با کشیدن جای آن را می توان تعویض نمود. می توانید تخت را باز و بسته کنید تا در مواقع غیر ضروری آن را جمع کرده تا محیط سالن را اشکال نکند.

بدنه و پایه آن از آلیاژ های محکمی تولید شده که به فشار و وزن بالا مقاومت خوبی دارد و در طولانی کردن عمر آن نقش موثری دارد.فومی که در آن به کار رفته فوم گرم بوده که مناسب و نرم بوده و فرد بر روی آن احساس راحتی می کند. زیر سری و پشتی که در آن بع کار رفته است متحرک هستند و می توانید آن را برای هر درجه که می خواهید تنظیم کنید.

فروش تخت اپیلاسیون جک دار

فروش تخت اپیلاسیون جک دار

قیمت تخت اپیلاسیون متناسب با فناوری و سایزی است که دارد و با توجه به اینکه سک فضای مناسب ایجاد شده تا مشتری از خود تولیدکننده این جنس را بخرد قیمت نهایی برای خریدار واقعی و ارزانتر از زمان دیگری است و با قیمت مناسب به فروش می رسد.عرضه تخت جک دار با سایز استانداردی انجام می شود و دارای کیفیت و ضمانت نامه می باشد.

فروش این محصول همراه با یک برگه راهنما بوده تا مشتری بتواند بعد از خرید از آن به خوبی استفاده کند. برای فروش حتما ضمانت نامه را در نظر بگیرید تا در موقع استفاده از آن دچار مشکل نشوید‌ و در موقع خرابی بتوانید آن را پس دهید یا تعویض کنید.

  • تبلیغات: 
    1. شرکت پخش عمده بهترین نوار تست قند خون
    2. نحوه استفاده از دستگاه اسپیرومتری تشویقی
    3. تیغ جراحی استهبان بی بران
    4. قیمت دستگاه آندوسکوپی + خرید دستگاه آندوسکوپی گوش و فروش دستگاه آندوسکوپی کودکان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما