خرید انبوه تخت زیبایی پزشکی سه شکن عمده

تخت زیبایی پزشکی یکی از انواع تختهای مورد استفاده در حوضه پزشکی می باشد.تخت پزشکی سه شکن ویا بیماریار مناسب نگهداری از بیماران در منزل و بیمارستان ها می باشد.

شکن در واقع به معنای این است که بخش هایی از تخت قابلیت تنظیم و بالا و پایین و خم شدن را دارند به طوری که زاویه این قسمت ها شکسته می شود .این قابلیت تنظیم باعث راحتی و آرامش در بیمار شده و برای حرکت دادن بیمار توسط خود و یا همراه بیمار بسیار مناسب و آسان است.

خرید انبوه تخت زیبایی پزشکی سه شکن عمده

راهنمای استفاده از تخت زیبایی پزشکی سه شکن

راهنمای استفاده از تخت زیبایی پزشکی سه شکن

تخت سه شکن برقی عموماً توسط یک کنترل دستی کنترل و حرکت داده می شود .روی این کنترل دکمه های وجود دارد که هر کدام کارایی خاص مربوط به خود را دارند یکی از این دکمه ها مسئول تغییر ارتفاع تخت به بالا و یا زاویه پایین می باشد دیگر دکمه آن سر و گردن بیمار را بالا آورده و بیمار را به حالت نشسته برای غذا خوردن و یا دارو خوردن حرکت می دهد. گزینه دیگر پای بیمار را بالا و یا پایین و جمع میکند ودکمه ای هم برای ریست کردن کامل حرکتها وجود دارد و تخت را به حالت کاملاً صاف و خوابیده حرکت می‌دهد تا بیمار به راحتی بتواند دراز بکشد.

همه چیز درباره مزایای تخت زیبایی پزشکی سه شکن

همه چیز درباره مزایای تخت زیبایی پزشکی سه شکن

تخت های بیمارستانی در مدل های مختلف برقی و دستی تولید میشوندوبه سه نوع مختلف: یک شکن، دو شکن وسه شکن تولید می شوند که از لحاظ توانایی تحمل وزن بیمار به دو نوع پایه متحرک و پایه ثابت تقسیم می گردد تخت برقی نسبت به تخت دستی برای بیماران جهت سهولت در حرکت مناسب تر است.بایدبه این نکته توجه داشت که تخت بیمار نقش مهمی در روند بهبودی بیمار دارد ؛لذا بسیار مهم است که تخت بیمار بهداشتی و بسیار راحت باشد و خود بیمار بتوانند به راحتی از آن استفاده کرده و آن را حرکت دهد د پس نتیجه انتخاب یک تخت مناسب احتیاج به دقت بسیار دارد تا بهترین و مناسب ترین تخت نسبت به خود بیمار و نوع کارایی مد نظر آن انتخاب شود.در ادامه به نکات مهمی در این باره اشاره می کنیم:

۱- بالاتنه تخت بایستی قابل تنظیم باشد تا به کمک آن بتوان بیمار را در وضعیت های گوناگون خوابیده، حالت نشسته برای غذا خوردن و دارو خوردن و خوابیدن حرکت داد تا فشار کمتری به بدن بیمار وارد شود. همچنین تکان دادن بیمار برای همراه آنان نیز به راحتی صورت گیرد .

۲-تخت بتواند به سمت بالا و یا پایین تغییر ارتفاع دهد تا بیمار قادر باشد به راحتی اطراف خود را ببیند و یا به راحتی بتوانند از تخت پایین آمده و پای خود را روی زمین بگذارد که معمولا قابلیت تنظیم ارتفاع از ۳۵ سانت به ۸۰ سانت را دارند.

۳-وجود نرده ها و ریل های جانبی که اطراف تخت وجود دارد مانع از افتادن بیمار بر زمین می شود و وجود این محافظ ها در اطراف تخت از این جهت بسیار ضروری است .همچنین بیمار می توانند با کمک این محافظ ها دراز کشیده، بنشیند و یا حتی از تخت پایین آمده و در اطراف تخت بتواند به راحتی راه برود. معمولاً این محافظ ها قابل تنظیم هستند و به راحتی در جای خود فیکس شده و یا به سمت پایین تخت به حرکت در می آیند.

یکی از ویژگی های تخت سه شکن برقی شکن های آن است که در زیر سر و گردن، همچنین ران پا تعریف شده است که باعث قرار گیری بهتر و راحت تره بیمار روی تخت می گردد.

شکنهای زیر پا باعث میشود که بیمار هنگامی که احتیاج به نشستن و غذا خوردن دارد لیز نخورد و از پایین آمدن بیمار جلوگیری می کند همچنین باعث جلوگیری از زخم بستر و آرامش بیمار می گردد. این تخت ها دارای چرخ ترمز دار جهت جلوگیری از حرکت نابهنگام تخت هستند.

قابلیت تحمل وزن بالا

متناسب با وزن بیمار می توان تخت پزشکی سفارشی را تولید کرد این تخت ها قابل شستشو هستند و به راحتی می توان از آنها در منزل برای نگهداری از بیمار استفاده کرد بعضی از این تخت ها دارای شکن لگن خور هستند از این جهت راحتی را برای بیمار همراه می آورد.

در تختهای سه شکن برقی حرکت بسیار روان و آرام بوده و هیچ تکان آزاردهنده‌ای برای بیمار ایجاد نمی کند دارای موتور الکتریکی باقدرت بالا است که بسیار قدرتمند می تواند باعث حرکت تخت و حرکت بیمار شود .

از دیگرویژگی های این تخت وجود بالابرهای روان و قوی در این تخت ها بودهکه با استحکام زیاد خود و تحمل وزن بالا به راحتی بیمار را به سمت بالا و پایین حرکت می‌دهد .

علاوه بر آن تاج تخت بایستی محکم و دارای دستگیره جهت جابجایی راحت بیمارباشد.

سفارش کلی تخت زیبایی پزشکی سه شکن عمده

سفارش کلی تخت زیبایی پزشکی سه شکن عمده تخت سه شکن بیمارستانی را می‌توان در انواع گوناگون و به تعداد مورد نظر سفارش و خریداری کرد تخت پزشکی عمده لوازم و انواع مختلفی دارد از جمله تخت بیمار دستی، تخت بیمار برقی،میز غذا، پایه سرم و … .این تخت ها با توجه به احتیاجات بیماربه صورت لگن خور، صندلی شو ،دارای تنظیم ارتفاع تولید و امکاناتی چون محافظ نرده ای،محافظ پروانه ای،ا ترمز چرخ، میز غذاف پایه سرم و… ودر رنگ بندی های مختلف هستند .

تخت زیبایی سه شکن معمولاً دارای چهار موتور دارای قدرت ۲۴ ولت می باشند و قابل استفاده در کلینیک های کاشت مو وپوست هستند.این تخت ها برای تزریق مزوتراپی، بوتاکس،ژل … باتوجه به امکانات و کیفیت بالایی که دارند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در کلینیک های زیبایی و مراقبت از پوست می باشند.

قیمت تخت پزشکی بستگی به امکانات، قدرت موتور،نوع رویه،فوم تخت، نوع چرم مورد استفاده در آن و اینکه چند تا مدل حرکتی داردمتغیر است.

قبل از خرید هر یک از تخت ها بایستی اطلاعات فنی و کاربردی آن محصول مورد مطالعه قرار گیرد تا بهترین انتخاب صورت گیرد .

قیمت کلی تخت زیبایی پزشکی سه شکن عمده

قیمت کلی تخت زیبایی پزشکی سه شکن عمده تخت های بیمارستانی سه شکن با توجه به دستی و یا برقی بودن و امکاناتی که مورد نظر ما جهت بیمار است متفاوت می باشد این تخت ها با گارانتی هاو خدمات پس از فروش گوناگونی تولید و عرضه می گردند. تخت ها با قیمت های مختلفی نسبت به کارایی که دارند در بازار به فروش می رسند.می توان برای خرید این محصولات به سایتهای معتبر و فروشگاه‌های عرضه کننده تخت های بیمارستانی و نمایندگی های این تخت ها مراجعه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما