بازار فروش تخت ساده پزشکی باکیفیت

تخت ساده پزشکی تختی است که برای بستری بیماران در مراکز بیمارستانی که نیاز به مراقبت دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این تختها دارای مشخصه های خاصی می باشند و از لوازم ضروری در مراکز درمانی و بیمارستانی می باشند. شما هم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخت ساده پزشکی با همکاران ما تماس حاصل فرمائید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید تا راهنمای شما در این امر باشند.تخت پزشکی مرغوب مدل زیادی دارد بازار تخت پزشکی بسیار رونق دارد تخت پزشکی برقی کارایی زیاید دارد

بازار فروش تخت ساده پزشکی باکیفیت

نکاتی کاربردی برای استفاده از تخت ساده پزشکی باکیفیت

نکاتی کاربردی برای استفاده از تخت ساده پزشکی باکیفیت

تخت ساده پزشکی ویژگیهای متفاوتی دارند. تخت ساده پزشکی مرغوب باید راحت بوده و طوری طراحی شود که بیمار بتواند به آسانی بنشیند، بخوابد و راحت در اطراف آن حرکت کند. نکته مهم دیگر وجود محافظ کناری تخت و ارتفاع سطح تخت تا زمین می باشد. همچنین تخت باید به گونه ای باشد که بیمار قادر باشد پاها را روی تشک بالا ببرد و بتواند در مواقع ضروری، بدون مشکل روی صندلی بنیشیند.

وجود ریلهای تخت و نیز امکان وصل سرم نیز در بالای آن یک ویژگی مثبت دیگر محسوب می شود. به طور کلی اگر قصد خرید تخت ساده پزشکی دارید باید به نکات زیر توجه کنید تا انتخاب مطلوبی داشته باشید و تخت پزشکی درجه یک را برگزینید.

نکات مهم در این مورد را در اینجا می آوریم که عبارتند از: • انتخاب تخت باید با توجه به شرایط استفاده کننده آن باشد. • تخت مورد نظر باید دارای ویژگی تنظیم ارتفاع باشد تا بیمار سقوط نکند و صدمه نبیند. • لازم است انتخاب تخت با توجه به مکان مورد استفاده بیمار باشد. • به مقدار وزنی که تخت باید متحمل شود باید توجه شود. • یکی دیگر از نکات مهم برای انتخاب تخت مناسب جنس تخت می باشد. • تختی انتخاب کنید که از استحکام بالا برخوردار باشد و مدت طولانی قابل استفاده باشد. • جنس و نوع تشک تخت نیز برای بیمار مناسب باشد. • هزینه ای که تمایل دارید صرف خرید تخت کنید را در انتخاب تخت در نظر داشته باشید. • تخت باید دارای ظاهر زیبا و مناسب باشد.

بررسی مشخصات ظاهری تخت ساده پزشکی باکیفیت

بررسی مشخصات ظاهری تخت ساده پزشکی باکیفیت

تخت ساده پزشکی به انواع مختلفی موجود است و بنابر نیاز از آنها استفاده های ویژه ای می شود این تختهای مورد استفاده برای بیمار، باید راحت باشد و نیز قابلیت تنظیم شدن برای حالات مختلف بیمار را داشته باشد. تختهای بیمارستانی به دو دسته تختهای با تنظیم دستی و نیز تختهای با تنظیم برقی تولید و به بازار عرضه می شود. در اینجا انواع تخت پزشکی را به اختصار شرح می دهیم انواع تختهای پزشکی عبارتند از:

• تخت مکانیکی : اولین تخت بیمارستانی که در قرن بیست اختراع شد و جزو اولین تختهای تولید شده می باشد و قابل استفاده در بیمارستانها و خانه های سالمندان و خانه ها می باشد از نظر اقتصادی ارزانتر از دیگر تختها هستند و برای استفاده به برق نیاز نیست تنظیمات آن دستی است.

• تخت الکتریکی: این تختها در گروه تخت بیمارستانی جدید و مدرن قرار دارند و بیشتر در بیمارستانها استفاده می شوند تنظیمات ارتفاع آن با کنترل ریموت انجام می گیرد و خود بیمار هم قادر است ان را تتظیم کند.

• تخت برانکارد: این تخت از تجهیزات ویژه پزشکی هستند که برای بردن بیماران بدحال در زمان کوتاه و در شرایط حاد به وسیله اورژانس، امداد، ارتش و…به کار گرفته می شود.

• تخت بیمارستانی با ارتفاع کم: این تختها کم ارتفاع هستند و حدود ۳۰ سانتی متر تا ۶۰ سانتیمتر ارتفاع دارند و برای بیماران خاصی که خطر سقوط برای آنها وجود دارد مورد استفاده است. در منازل هم از این تختها استفاده می شود.

• تخت بیمارستانی ویژه بیماران پوستی: این تخت به گونه ای طراحی و ساخته شده است که ارتفاع کمی نسبت به زمین دارند و دارای بالشتکهایی هستند که اکسیژن را به کیسه های درون تشک وارد می کنند و بیشتر برای بیماران دچار سوختگی یا بیمارانی که عمل جراحی پوستی داشته اند به کار برده می شود و آنها را خشک و خنک می کند.

• تخت ای سی یو یا سی سی یو: برای بیماران بخش ویژه آی سی یو و سی سی یو که بیهوش هستند و یا حرکتی ندارند کاربرد دارد این تخت برقی و اتوماتیک می باشد.

• تخت hospital: این تخت نیز برای بیماران پوستی و آنهایی که جراحی پوستی شده اند و نباید به زخمشان فشاری وارد شود طراحی و تولید شده است و سطح آن با مواد مخصوصی تهیه شده است و با استفاده از آن هوای خشک را عبور می دهد و درجه دمای بدن بیمار با آن کنترل و تنظیم می شود. • تخت اطفال: این تخت برای استفاده کودکان ساخته شده است و دارای ویژگیهای خاصی برای راحتی بیمار و کارکنان بهداشتی است.

توزیع کننده انواع تخت ساده پزشکی باکیفیت

توزیع کننده انواع تخت ساده پزشکی باکیفیت عمده فروشی تخت ساده پزشکی درجه یک در مراکز فروش ما انجام می گیرد و انواع تختهای پزشکی در مدلهای مختلف و با توجه به کاربردهای گوناگون در آن عرضه می شود. با پیشرفت علم و تکنولوژی، انواع تختهای پزشکی نیز مدرنتر و امکانات آنها پیشرفته تر شده اند. در تختهای جدید علاوه بر وجود امکاناتی برای رفاه حال بیمار و همراه او و کادر بیمارستان امکاناتی برای تغییر شرایط بیمار و تغذیه و… فراهم شده است

امکان استفاده از تخت بیمارستانی لگن دار را نیز ممکن کرده است. شما هم می توانید برای تهیه تخت پزشکی به صورت عمده با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و محصولی با کیفیت و تضمینی را با قیمت مقرون به صرفه تر از بازار از ما خریداری کنید و چون واسطه ای بین خریدار و فروشنده وجود ندارد قیمت آن بسیار ارزانتر از بازار است . همچنین می توانید برای سفارش آنلاین، به درگاههای اینترنتی ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر را با خیالی آسوده سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت به آدرس مشخص شده شما ارسال نمایند.

مراکز پخش تخت ساده پزشکی باکیفیت

مراکز پخش تخت ساده پزشکی باکیفیت فروش تخت پزشکی توسط دست اندرکاران ما انجام می گیرد و برای این کار ابتدا لازم است از سالم بودن تخت مطمئن شوید و برای این کار شرکت، خدمات پس از فروش کالا و ضمانتنامه را به شما ارائه می دهد . به خاطر داشته باشید محصولات بهداشتی را از شرکتهای پزشکی ما تهیه کنید که قابل اعتماد هستند. همچنین اگر تمایل دارید که کالای پزشکی را اینترنتی خریداری کنید از سایت مطمئن ما که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است دریافت کنید. عرضه تخت پزشکی به صورت عمده و کلی و به دو روش خرید مستقیم وحضوری یا اینترنتی انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما