خرید عمده تخت مخصوص کاشت مژه

تخت مخصوص کاشت مژه از لوازم و تجهیزات ضروری در سالن های آرایشی و مراکز ارائه خدمات زیبایی به حساب می آید. برای خرید عمده بهترین تخت کاشت مژه می توان به مراکز اصلی تامین و فروش تجهیزات زیبایی مراجعه کرد. در این مراکز انواع تخت برای مصارف گوناگون بهداشتی، درمانی و خدمات آرایشی وجود دارد که با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا در دسترس خریداران قرار گرفته است. استفاده از چنین تختی به راحتی بیشتر دریافت کننده و اپراتور اجراکننده خدمات زیبایی ، منجر خواهد شد.

خرید عمده تخت مخصوص کاشت مژه

بررسی انواع تخت مخصوص کاشت مژه

بررسی انواع تخت مخصوص کاشت مژه

در تمامی سالن های آرایشی و یا کلنیک های ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی، تخت های ویژه ای مشاهده می شود که متفاوت با انواع تخت های ساده، معمولی و مسطح هستند. این تخت ها در مدل های مکانیکی که با اهرم زاویه تکیه گاه تنظیم می شود، و مدل های برقی تولید می شوند. برای انجام امور زیبایی مانند کاشت مژه، لازم است فرد مراجعه کننده بر روی چنین تختی که می توان زاویه تکیه گاه آن را تغییر داد، قرار بگیرد.

کاشت مژه کاری دقیق و حساس است که اپراتور انجام دهنده چنین خدماتی باید تسلط کافی بر روی کار داشته و از سوی دیگر، فرد دریافت کننده خدمات هم در طول انجام کار احساس راحتی کامل کند. برای تولید تخت مخصوص کاشت مژه، انجام خدمات دیگری مانند کاشت ابرو، ارائه ماسک های جوانسازی و … هم در نظر گرفته می شود تا بتوان با خرید یک تخت، تمامی امور نام برده را هم با کمک آن انجام داد.

تختی که برای این منظور خریداری می شود باید دارای راحتی کامل در قسمت نشیمن، تکیه گاه و ارتفاع از سطح زمین باشد. در طراحی و ساخت تخت های جدید، به تمامی این نکات توجه شده است و با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه تخت در حالت های مختلف، کار با آن آسان خواهد بود.

آنچه باید در مورد تخت کاشت مژه بدانیم

آنچه باید در مورد تخت کاشت مژه بدانیم

تخت های کاشت مژه در دو نوع ساده و برقی تولید می شود. نوع ساده آن قابلیت تنظیم زاویه محدودی داشته و این کار با استفاده از اهرمی که در زیر تخت تعبیه شده، انجام می گیرد. اما نوع برقی پیشرفته تر بوده، اغلب دو موتوره هستند و به راحتی در حالت های مختلف نشستن ، تنظیم می شوند. در مدل های برقی، تغییر حالت تخت با استفاده از دکمه هایی که در کنار آن قرار گرفته، ممکن می باشد.

مدل های جدیدی از تخت برقی کاشت مژه در بازار وجود دارد که تنظیم آنها وایرلس بوده و دارای کنترل از راه دور می باشند. این قابلیت کار را برای ارائه دهنده خدمات کاشت مژه راحت تر می کند. توجه به این نکته ضروری است که انجام چنین خدماتی به ابزارهای متعدد نیاز دارد و به همین دلیل تخت های جدید دارای یک صفحه سینی مانند در کنار تخت هستند تا اپراتور تمامی لوازم کار خود را بر روی آن قرار داده و کار را با سرعت بالاتری به انجام برساند.

این نوع تخت ها سایزهای مختلفی دارند که می توان با توجه به ابعاد سالن آرایشی و یا هر محل دیگری که قرار است تخت در آن قرار بگیرد، انتخاب شود. استفاده از این نوع تخت برای راحتی بیشتر درنظر گرفته شده است، نه آنکه جلوی حرکت و آزادی عمل مراجعه کنندگان و متخصصان کاشت مژه را بگیرد.

فروش مستقیم تخت مخصوص کاشت مژه

فروش مستقیم تخت مخصوص کاشت مژه با فروش مستقیم تخت مخصوص کاشت مژه، دست دلالان از ایجاد اختلال در قیمت گذاری محصول کوتاه شده و تمامی مصرف کنندگان در هر شهری از کشور که باشند، به تختی باکیفیت و دارای قیمتی یکسان و مناسب دسترسی خواهند داشت. در این شیوه فروش، ضمانت نامه های معتبری به خریداران ارائه می شود که ضمن دادن اطمینان درمورد کیفیت تخت، تامین قطعات و تعمیرات احتمالی آن را در آینده برعهده می گیرد.

معمولا سالن های بزرگ آرایشی و یا کلنیک های ارائه دهنده خدمات زیبایی، از مشتریان عمده انواع تخت های کاشت مژه هستند. رویه این تخت ها از جنس چرم و در رنگ های متفاوتی تولید شده که مشتری با توجه به سلیقه و نوع نیاز، آن را انتخاب می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما