کارخانه تولید تخت مناسب کاشت مژه

تخت مناسب کاشت مژه در سالن های آرایشی و کلینیک های ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. طراحان زبده در کارخانه تولید تخت کاشت مژه باکیفیت، با در نظر گرفتن تمامی انتظارات از یک تخت آرایشی که علاوه بر کاشت مژه برای امور دیگر زیبایی هم قابل استفاده باشد، اقدام به تولید و فروش تخت مخصوص به این کار می کنند. تخت ها در دو نوع مکانیکی و برقی ساخته می شوند که دارای قیمت های متفاوتی هستند.

کارخانه تولید تخت مناسب کاشت مژه

معایب تخت کاشت مژه در آرایشگاه

معایب تخت کاشت مژه در آرایشگاه

امروزه توجه به زیبایی و رسیدگی به ظاهر، به یکی از مهمترین دغدغه های افراد تبدیل شده است و هرکس بنا به بودجه و طرز فکری که دارد، یکی یا چند مورد از خدمات آرایشی و زیبایی را انتخاب کرده و با مراجعه به سالن یا کلینیک های معتبر، آن را انجام می دهد.

یکی از اجزای صورت که در زیبایی کلی افراد نقش تاثیرگذاری دارد، چشم ها هستند. چشمان زیبا با مژه هایی کم پشت و کوتاه نمی توانند زیبایی خود را به شکل تمام و کمال نشان دهند. مژه هایی بلند ، پرپشت و تاب خورده به خوبی چهره افراد را تغییر داده و چشم ها را هم زیباتر جلوه می دهند.

برای این منظور سالن های آرایشی بسیاری به ارائه خدمات کاشت مژه مشغول هستند که برای راحتی کار از تخت کاشت مژه استفاده می کنند. درست است که این نوع تخت با هدف راحتی بیشتر اپراتور و مراجعه کننده در حین کار طراحی شده است، اما خالی از عیب نیست.

مهمترین معایب تخت مخصوص کاشت مژه عبارتند از:

قیمت: تخت ها در دو نوع ساده و برقی به بازار عرضه می شوند. نوع ساده دارای اهرمی برای تغییر زاویه تکیه گاه بوده که تنظیم آن هنگامیکه مراجعه کننده بر روی تخت دراز کشیده کمی دشوار می باشد. استفاده از نوع برقی راحت تر است، اما قیمت گرانی دارد. هر دو محصول نسبتا قیمت بالایی دارند، هر چند که تخت برقی با اختلاف زیادی گران تر است.

ابعاد: تخت کاشت مژه سایز نسبتا بزرگی دارد و برای استفاده از آن به فضای کافی نیاز است. با توجه به ارائه امور متفاوت زیبایی در یک سالن آرایشی، افراد دیگری هم در این محیط مشغول به کار هستند و یک تخت بزرگ فضای زیادی را اشغال خواهد کرد.

سرویس و نگهداری: در صورت انتخاب تخت برقی همواره نیازمند رسیدگی و توجه کامل به آن بوده و به دلیل سیم کشی های متعدد برقی، همواره احتمال خراب شدن، اتصالی کردن و نیاز به سرویس دهی درمورد آن وجود دارد.

معرفی کاربردی تخت مناسب کاشت مژه

معرفی کاربردی تخت مناسب کاشت مژه

انواع تخت مخصوص برای انجام خدمات کاشت مژه به شکلی طراحی شده است تا فرد ارائه دهنده خدمات تسلط کافی بر روی مراجعه کننده داشته باشد. همچنین شخص دریافت کننده خدمات باید در طول انجام کار احساس راحتی و آرامش کامل کرده و خسته نشود. این تخت با رویه ای از جنس چرم در رنگ های مختلف تولید می شود.

استفاده از رویه چرمی کمک می کند تا تمیز کردن و رعایت اصول بهداشتی در مورد تخت به بهترین شکل امکان پذیر باشد. رنگ های مختلف با توجه به سلیقه خریدار و یا نوع استفاده در سالن ارائه دهنده خدمات زیبایی انتخاب می شود. رنگ های مختلف می تواند تفکیک کننده تخت ها از یکدیگر باشد.

تخت های کاشت مژه به شکلی طراحی می شوند که در امور دیگری مانند انواع خدمات زیبایی پوست، ماسک صورت، لیفتینگ، تزریق بوتاکس و امثال آن قابل استفاده خواهد بود. زاویه تکیه گاه و همچنین ارتفاع تخت از زمین قابل تنظیم است. سینی متصل به تخت در کنار آن وجود دارد تا لوازم مورد نیاز کار بر روی آن قرار داده شود.

شرکت پخش عمده تخت مناسب کاشت مژه

شرکت پخش عمده تخت مناسب کاشت مژه شرکت پخش عمده تخت مناسب کاشت مژه، این محصول را با کیفیت بالا و ضمانت نامه های معتبر از قبیل تضمین خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می دهد. با مراجعه به مرکز خرید تخت های آرایشی و زیبایی، می توان تنوع بالایی از مدل های مختلف را مشاهده و بنا به سلیقه یا نوع نیاز، بهترین آنها را انتخاب کرد.

کارخانه تولیدکننده این نوع تخت ها با بهره بردن از دانش طراحان زبده و نرم افزارهای دقیق طراحی، اقدام به ساخت جدیدترین مدل های تخت کاشت مژه کرده تا راحتی هر چه بیشتر خدمات دهنده و دریافت کننده خدمات زیبایی را فراهم سازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما