مرکز پخش تخت کلینیک زیبایی

مرکز پخش تخت کلینیک زیبایی این کالا را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به دست مشتریان فعال در حوزه زیبایی، کاشت مو، لیزر و امثال آن می رساند. کیفیت خوب تخت زیبایی تولید شده در کشورمان موجب شده صادرات این محصول رونق کرفته و مشتریان خارجی بسیاری درصدد خرید از تولیدکنندگان ایرانی باشند.

مرکز پخش تخت کلینیک زیبایی

تخت زیبایی چه خصوصیاتی دارد؟

تخت زیبایی چه خصوصیاتی دارد؟

امروزه افراد یک جامعه بیش از گذشته به سلامت، بهداشت و زیبایی پوست و موی خود توجه می کنند. ارتباطات گسترده و ورود اقشار مختلف جامعه به عرصه کسب و کار موجب شده تا افراد برای زیبایی و آراستگی ظاهری خود، ارزش زیادی قائل شوند. انجام انواع خدمات پوست و مو توسط مراکز آرایشی، سالن های زیبایی، کلینیک های ارائه دهنده خدمات بهداشتی و زیبایی و … انجام می شود.

در تمامی این مراکز، وجود ابزار، لوازم و مبلمان مناسب با نوع خدمات ارائه شده یک امر اساسی و تعیین کننده است. یکی از لوازم ضروری برای خدمات زیبایی پوست و مو، صندلی کلینیک زیبایی است. این صندلی ها دارای مدل های مختلف از قبیل ساده، موتور دار، چند کاره و … هستند. صندلی انتخاب شده باید به اندازه کافی پهن باشد تا هم اپراتور ارائه دهنده خدمات به کار خود مسلط باشد و هم بیمار احساس راحتی و آرامش کند.

بهترین نوع تخت استفاده شده در کلینیک زیبایی، مدل های دارای چند حالت تکیه گاه هستند. تخت های برقی کارایی و راحتی بیشتری در مقایسه با تخت های ساده دارند. می توان حالت خوابیده یا نشسته را در این مدل از تخت ها به خوبی تنظیم کرد. برخی حتی دارای کنترل از راه دور هستند و اپراتور یا پزشک می تواند حین کار، بدون هیچ سختی، حالت تخت را تغییر دهد.

تخت های زیبایی رویه های متفاوتی دارند که بهترین آن، تختی است که با چند لایه فوم و یک روکش چرمی مقاوم پوشیده شده باشد. قدرت موتور از دیگر معیارهای مهم تخت زیبایی است. استفاده مداوم از تخت و تغییر حالت های آن نباید به موتور فشار وارد کرده و باعث خرابی آن شود.

قیمت تخت کلینیک زیبایی

قیمت تخت کلینیک زیبایی

خرید تخت زیبایی از تولیدکنندگان معتبر، بهترین کزینه برای خریدی مطمئن و مقرون به صرفه است. توزیع تخت زیبایی باتوجه به نوع کارایی آن متفاوت خواهد بود. تخت اتاق پوست، تخت اتاق لیزر، تخت اکستنشن، تخت آرایشگاه، تخت برای کار پوست، تخت پاکسازی پوست همگی از انواع مختلف تخت کلینیک زیبایی هستند.

انتخاب تخت کلینیک بصورت آنلاین و از طریق سایت های اینترنتی بسیار راحت شده است. مشتری می تواند با انتخاب هر محصول، از مشخصات فنی و قیمت آن مطلع شود. مشاوران واحد فروش آمادگی دارند بصورت حضوری و یا غیرحضوری راهنمایی های لازم را به فروشندگان ارائه دهند.

  • تبلیغات: 
    1. شرکت پخش کننده عمده لباس بیمارستانی نوزاد
    2. سایت انلاین فروش کیسه کلستومی یک تکه
    3. ویلچر برقی مبله بهزیستی با قابلیت تنظیم ارتفاع
    4. آخرین قیمت اسپکلوم ایده آل در کشور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما