مرکز توزیع تخت ساده پزشکی درجه یک

تخت ساده پزشکی از پرکاربردترین انواع تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی است که کیفیت و استاندارد بودن آن بر سلامت بیماران و عملکرد بهتر کادر درمانی تاثیر گذار است. از این تخت در مراکز زیبایی و آرایشگاه ها نیز استفاده می‌شود. مرکز توزیع تخت ساده پزشکی درجه یک، با تجربه چندین ساله در زمینه تولید این محصول، اقدام به توزیع محصولات خود به صورت عمده نموده است.

مرکز توزیع تخت ساده پزشکی درجه یک

آشنایی با انواع تخت ساده پزشکی

آشنایی با انواع تخت ساده پزشکی

با توجه به کاربرد وسیع تخت ساده پزشکی در مراکز درمانی، انواع مختلفی از این محصول تولید و ارائه شده اند که هر کدام ویژگی ها و کارآیی مخصوص به خود را دارند. در ادامه به معرفی برخی از انواع تخت پزشکی ساده خواهیم پرداخت.

  • تخت معاینه: این نوع تخت بیشتر در درمانگاه های عمومی، مطب های شخصی، مراکز بهداشت، آسایشگاه های معلولین و سالمندان و بخش تزریقات کاربرد دارد. و شامل چهارپایه فلزی است که یک ورق از جنس فلز یا چوب بر روی آن قرار گرفته و در نهایت تشک و روکش آن بر روی آن قرار داده می‌شود. در این مدل پایه ثابت بوده و برای جابجایی مناسب نیست.
  • تخت اورژانس: از آنجا که تخت اورژانس برای حمل بیماران به بیمارستان و یا جابه جایی بیماران در بخش های مختلف بیمارستان استفاده می‌شود، در زیر پایه های آن چرخ هایی تعبیه شده که امکان حرکت دادن تخت را فراهم می‌کند. ضمن اینکه پایه های این تخت ها اغلب از نوع تاشو می باشد تا انتقال بیماران از آمبولانس به سطح زمین یا بالعکس راحت تر باشد. همچنین در دو طرف این تخت ها حفاظ هایی وجود دارد که در صورت نیاز باز و بسته می‌شوند. در اکثر تخت های اورژانس کمربند ایمنی نیز قرار داده شده تا در شرایط غیر منتظره جلوی سقوط بیمار را بگیرد.
  • تخت بستری: بسته به اینکه این تخت در کدام بخش از بیمارستان باشد امکان ثابت یا متحرک بودن آن وجود دارد. تخت هایی که در بخش های بستری استفاده می‌شوند از نوع ساده تری هستند. از آنجا که بیماران مدت زمان بیشتری روی این تخت ها استراحت می‌کنند. امکان تنظیم ارتفاع در قسمت های مختلف بوسیله ی اهرم در آنها ایجاد شده است. البته تعداد بخش های قابل تنظیم در همه‌ی تخت ها یکسان نیست و برخی تخت ها فقط در قسمت سر قابل تنظیم هستند در حالی که مدل های دیگر ممکن است علاوه بر آن در قسمت پا یا کمر نیز قابل تنظیم باشند. در لبه های این تخت نیز حفاظ های تاشو قرار دارد.

تخت ساده پزشکی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

تخت ساده پزشکی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

بیماران بخش های مختلف بیمارستانی علاوه بر دریافت خدمات دارویی و مراقبتی نیاز به استراحت کافی دارند تا سلامت خود را هر چه زودتر به دست آورند. بدون شک وجود یک تخت راحت، با کیفیت و استاندارد نقش زیادی در استراحت بیماران دارد.

آنچه ماندگاری و کیفیت یک تخت پزشکی درجه یک را تضمین می‌کند، مواد اولیه ای است که برای ساخت آن استفاده شده است. هر تخت پزشکی از قسمت های مختلفی تشکیل شده که مرغوب بودن جنس هر کدام از این قسمت ها تاثیر مستقیم بر کیفیت تخت دارد.

  • تخت هایی که پایه فلزی آنها از پروفیل های ضخیم و مستحکم ساخته شده دوام بیشتری دارند و وزن زیاد را تحمل می‌کنند.
  • تشک تخت باید از جنس فوم با کیفیت و با خامت مناسب باشد تا به مرور زمان بر اثر تحمل وزن بیماران سطح صاف آن از بین نرود. همچنین چرم مصنوعی که به عنوان روکش تشک به کار می رود باید از موادی باشد که به راحتی دچار ساییدگی و رنگ پریدگی نشود. این روکش باید قابلیت شستشو و ضدعفونی فوری را داشته باشد.
  • زیره تخت اگر از جنس آهن باشد نسبت به انواعی که با ام دی اف و نئوپان ساخته شده اند مقاومت بیشتری در برابر وزن و ضربه دارد.
  • تخت مرغوب باید از اندازه های استاندارد ساخته شده باشد تا بیماران احساس راحتی بر روی آن داشته باشند.
  • استفاده از رنگ های الکترواستاتیک در پایه های فلزی تخت های مرغوب مانع زنگ زدن آن در اثر شست و شو و رطوبت است.

عمده فروشی تخت ساده پزشکی درجه یک

عمده فروشی تخت ساده پزشکی درجه یک مراکز تولیدی و کارخانه ها بعد از تولید یک محصول به تعداد زیاد به دنبال راههایی برای عرضه‌ی مناسبتر این محصولات به بازار هستند. یکی از بهترین روش ها برای فروش محصولات، عمده فروشی است، زیرا هم تولید کننده می‌تواند تعداد بیشتری از محصول خود را روانه ی بازار کند و هم خریدار می‌تواند محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کند. از طرفی هزینه های جانبی مثل انبار داری و حمل و نقل نیز برای دو طرف کاهش می ‌‌‌‌‌یابد.

مرکز توزیع تخت ساده پزشکی نیز با در نظر گرفتن نیاز مبرم بخش درمان کشور به این محصول، با فروش تخت پزشکی درجه یک به صورت‌ عمده، زمینه‌ی خرید این محصول را با کیفیت بسیار عالی و مطابق استانداردهای تجهیزات پزشکی برای تمامی بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز درمانی و فروشگاههای تجهیزات پزشکی فراهم نموده است. بدون شک خرید عمده این محصول، صرفه اقتصادی بالایی برای مشتریان آن خواهد داشت و این اقدام توزیع کننده در رفع کمبود تخت های پزشکی در مراکز درمانی اثر گذار خواهد بود.

شرکت پخش تخت ساده پزشکی درجه یک

شرکت پخش تخت ساده پزشکی درجه یک شرکت پخش تخت ساده پزشکی یکی از مراکز فعال در زمینه‌ی توزیع عمده و مستقیم این محصول است که تولیدات خود را با تضمین کیفیت و قیمت مناسب عرضه کرده است. و در سال های اخير با پشتوانه‌ی تجربه، نیروی متخصص، تجهیزات مدرن و آگاهی از نیاز بازار، موفقیت های زیادی در حوزه‌ی فعالیت خود به دست آورده است. تا جایی که ضمن جلب اعتماد و رضایت مشتریان داخلی موفق شده به بازار های خارجی راه پیدا کرده و محصولات خود را صادر کند.

مشتری مداری همواره از اولویت‌های اصلی این مجموعه بوده و در این راستا تمام تلاش خود را نموده است تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمت منصفانه روانه بازار نموده و تاحد ممکن جریان خرید و فروش را تسهیل نماید.

این شرکت برای عرضه تخت پزشکی هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت اینترنتی در خدمت متقاضیان محترم این محصول در سراسر کشور می‌باشد. چنانچه به خاطر بعد مسافت امکان مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش را ندارید می توانید با صرف کمترین زمان از طریق سایت ایترنتی، با مشاوران فروش شرکت به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید. کارشناسان فروش این مجموعه تمام اطلاعات مورد نیاز برای خرید این محصول را در اختیار شما قرار می‌دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما