مراکز پخش تخت اکستنشن مژه

با پیشرفت روز افزون تولیدات و انواع تجهیزات آرایشی و بهداشتی و نیاز انسان به زیبایی در بسیاری از مراکز زیبایی و سالن‌های آرایشی خدمات بسیار زیادی در زمینه پاکسازی پوست و زیباسازی پوست، انجام لیزر، همچنین اکستنشن مژه بنا به درخواست مشتریان انجام می شود. برای انجام این گونه خدمات نیاز به تخت می باشد که هنگام کار هم مسئول زیبای شما یا آرایشگر احساس راحتی کند و کار شما را به خوبی انجام دهد و همین که شما به مدت طولانی خسته نشوید. شما می‌توانید از مراکز پخش تخت اکستنشن مژه، این ابزار کاربردی سالن زیبایی را تهیه کنید.

مراکز پخش تخت اکستنشن مژه

مشخصات تخت اکستنشن مژه

مشخصات تخت اکستنشن مژه

در گذشته تخت های ویژه سالن آرایشی به صورت ساده ساخته می شد و هیچگونه قابلیت انعطاف پذیری در آن وجود نداشت و به صورت یک خط صاف تولید می‌شد چه کار را برای آرایشگر و مشتری بسیار سخت می کرد اما به دلیل پیشرفته کاربرد تکنولوژی و صنعت در این عرصه هم تولیدات بیشماری برای انواع خدمات برای سالن های آرایشی طراحی و تولید گردید یکی از این تجهیزات تخت استنشن مژه می باشد که مشتری برای مدتی که کار باید روی آن انجام شود روی آن دراز کشیده و احساس راحتی کند.

کار کاشت مژه از جمله کارهای مهم و حساس در سالن های زیبایی و آرایشی است که به دلیل نزدیکی به چشم از حساسیت بالایی برخوردار است برای این کار مهم وجود یک تخته ویژه برای این کار امری بسیار واجب و ضروری است که با تنظیم قسمت پشتی و تکیه گاه آن بهترین کارایی را برای مشتری و بیشترین میزان تسلط را برای آرایشگر به همراه داشته باشد، یکی از مهمترین مشخصات و ویژگی های تخت اکستنشن به شمار می رود.

جنس ساخته شده فلز به کار رفته در این طرح از ویژگی بسیار بالایی برخوردار است که مقاومت بالا و تحمل وزن بالا را داشته باشد در جدیدترین نوع این تخت ها که برای انجام خدمات پوستی لیزر پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد قسمت پشتی تکیه گاه قابل تنظیم می باشد بخش نشیمن و بخشی که باید پاهای مشتری روی آن قرار گیرد که همگی قابلیت تنظیم را دارد و دارای دسته در یک طرف آن می باشد. توزیع تخت اکستنشن توسط مراکز ابزار سالن های زیبایی به فروش می‌رسد و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

تولید کننده تخت اکستنشن مژه

تولید کننده تخت اکستنشن مژه

اگر می خواهید یک آرایشگاه و سالن زیبایی مجهز داشته باشید خرید تخت اکستنشن مژه یکی از ضروریات سالن شما به شمار می رود که تولید کنندگان این تخت آنها را در مدل های مختلف و انواع طراحی های متنوع با رنگ بندی های خاص و مورد سلیقه مشتری تولید می کند که همگی از مواد با کیفیت و بادوام ساخته شده اند که بیشترین کارایی را داشته باشند.

  • تبلیغات: 
    1. شرکت پخش کننده عمده لباس بیمارستانی نوزاد
    2. سایت انلاین فروش کیسه کلستومی یک تکه
    3. ویلچر برقی مبله بهزیستی با قابلیت تنظیم ارتفاع
    4. آخرین قیمت اسپکلوم ایده آل در کشور
1

  1. با سلام و وقت بخیر
    قیمت این تخت ها چنده؟ در زنگ سبز تولید می کنید؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما