قیمت فروش تخت 3 موتوره کاشت مو

با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار عرضه انواع و اقسام تخت های کاشت مو نمی توانیم قیمت تخت 3 موتوره کاشت مو را به صورت دقیق تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم جهت استعلام قیمت های تقریبی و بازدید از نمونه کارهای شرکت ما می توانید به سایت شرکت مراجعه کرده و اطلاعات مورد نظر را کسب نمایید.

قیمت فروش تخت 3 موتوره کاشت مو

توضیحاتی راجع به تخت 3 موتوره کاشت مو

توضیحاتی راجع به تخت 3 موتوره کاشت مو

تخت های جراحی مخصوص کاشت مو جزو یکی از اصلی ترین ملزومات عمل های کاشت مو و کارهای زیبایی می باشد که حتما باید از نظر کیفیت و ایمنی از نوع استاندارد و درجه یک باشند، زیرا فرد باید برای مدت زمان طولانی برای کاشت مو بر روی آن قرار بگیرد از اینرو باید باید در زمان عمل کاشت مو، آرامش و امنیت داشته باشد و البته باید این تخت ها به نحوی طراحی شوند که پزشک بتواند به راحتی کار خود را انجام دهد.

تخت های 3 موتوره کاشت مو دارای تنوع زیادی هستند و توسط شرکت های مختلف تولید می گردند. یکی از به روزترین و بهترین نوع دستگاه های مذکور، دستگاه های آلمانی است این دستگاه بر اساس تکنولوژی روز تولید شده اند و در امورات جراحی زیبایی و پزشکی مصارف بالایی دارد.

قابل ذکر است که این تخت 3 موتوره کاشت مو دارای سه بخش حرکتی برقی هستند که در بازار به تخت سه شکن هم معروف است، جنس این تخت ها از فلز سنگین است که دارای سطح پوششی با رنگ الکترواستاتیک که از نوع رنگ های کوره ای درجه 1 است که سبب افزایش مقاومت تخت در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی می شوند و همچنین قابل ذکر است این پوشش سبب می گردد که تخت قابل شستشو و ضد خش بودن شود و این امر جزو یکی از فاکتورهای مهم برای تشخیص کیفیت تخت است.

اطلاعاتی درمورد تخت 3 موتوره کاشت مو

اطلاعاتی درمورد تخت 3 موتوره کاشت مو

قابل ذکر است که تخت های 3 موتوره کاشت مو که از نوع برقی هم هستند جزو تخت های پر کاربرد برای انجام کاشت مو، ابرو، مژه و … هستند، حتی در برخی از مراکز آرایشگاهی هم قابل استفاده هستند، از این تخت ها برای کارهای دیگری نظیر تزریق ژل و بوتاکس، کار پاکسازی پوست و صورت، جراحی های مخصوص مو و پوست هم استفاده می شود و تکنولوژی برقی بودن این دستگاه ها سبب سهولت فرآیند جراحی می شود.

تخت های 3 موتوره کاشت مو برقی، امکان تبدیل شدن از حالت صندلی به تخت و بالعکس را دارد، برای این کار پزشک فقط با فشار دادن یک دکمه می تواند تخت را در هر زاویه ای که نیاز داشته باشد تنظیم کند و به کار خود مشغول شود.

در این نوع از تخت های 3 موتوره، یک موتور برای تنظیم کردن ارتفاع تخت، موتور دوم برای تنظیم کردن بخش زیر پا و در نهایت موتور سوم هم برای تنظیم زاویه قسمت پشتی یا تکیه گاه کمر قابل استفاده می باشد، بنابراین استفاده از این نوع تخت ها باعث می شود که اگر کار کاشت مو طولانی هم شود، فرد خسته نشود و احساس آرامش کند.

معمولا برای تشک تخت های کاشت مو از فوم سرد قالبی استفاده می شود، این فوم ها جزو بهترین و با کیفیت ترین جنس هایی است که برای این کار می توان استفاده کرد. قابلیت اصلی این نوع فوم ها به این صورت است که فرد مراجعه کننده زمان قرار گرفتن بر روی این فوم ها احساس راحتی می کنند. همینطور در اثر استفاده های مکرر و طولانی افراد مختلف با هر وزنی، بر روی سطح تخت گودی یا فرورفتگی ایجاد نمی شود و کیفیت تخت حفظ می شود.

توزیع انواع تخت 3 موتوره کاشت مو در بازار

توزیع انواع تخت 3 موتوره کاشت مو در بازار

تولید کنندگان و مراکز توزیع و فروش انواع تخت 3 موتوره کاشت مو در بازار باید سعی کنند روز به روز طرح های متنوع تر و با توجه به سلایق افراد را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه به مشتریان خود عرضه کنند تا بتوانند رضایت خریداران را جلب کرده و فروش خود را افزایش دهند و به خوبی بتوانند با سایر رقبا و شرکت های خارجی به رقابت بپردازند، قابل ذکر است که بازار خرید تخت 3 کاره برقی کاشت مو در ایران پر رونق است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما