فروش ویژه تخت ارایشگاهی عمده

امروز زیبایی بسیار مورد توجه همگان است و سالن های زیبایی هم همچنان در حال گسترش است، فروشنده انواع تخت زیبایی مرغوب بهترین نوع تخت ها را ارائه می دهد. طوری که بسیار محکم است و تحمل وزن بالا را دارد. تخت آرایشگاهی انواع متفاوتی دارد که هر کدام کارایی خاص خود را دارد. تخت ارایشگاهی، هم برای سالن های زنانه و هم برای سان های مردانه یا همان پیرایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش ویژه تخت ارایشگاهی عمده

تخت ارایشگاهی مرغوب چه ابعادی دارد؟

تخت ارایشگاهی مرغوب چه ابعادی دارد؟

آشنایی با انواع تخت آرایشگاهی به شما کمک می کند تا کارایی آن ها را بدانید. تخت آرایشگاهی مرغوب متفاوت است از جمله :

  • تخت میکاپ
  • تخت مخصوص اپیلاسیون
  • تخت مخصوص مراقبت از پوست و زیبایی پوست
  • تخت رنگ مو تخت ماساژ
  • تخت مخصوص خدمات تاتوی ابرو

تخت میکاپ برای آرایش معمولی صورت تولید شده است که قابلیت تنظیم پشتی را دارد و ارتفاع آن را می شود درست کرد. تا آرایشگر بتواند راحت به صورت مشتری خود احاطه داشته باشد. تخت مخصوص اپیلاسیون برای انجام کار اپیلاسیون از تخت های برقی استفاده می کنند تا علاوه بر کنترل بر مشتری و راحتی دو طرف، از بهداشت و پاکیزگی برخوردار باشد. برای انجام این مراحل های آرایش نمی توان از تخت معمولی استفاده کرد باید از تخت آرایشگری مرغوب استفاده کرد. تا راحتی را به ارمغان بیاورد و آرایشگر و مراجعه کننده ها را خسته نکند‌.

تخت های مراقبت از پوست، برای انجام مراحل پاکسازی صورت، انجام لیزر های درمانی، برای موی زائد، انجام ماسک های مختلف صورت انجام می پذیرد، چون برای مدت طولانی ای باشد بر روی این تخت ها بود جوری تنظیم شده است که بدن درد و گردن درد به مشتری نمی دهد و قابلیت تنظیم پشتی را دارا می باشد. تخت های ماساژ هم دارای استاندارد خاص خود می باشد، زیرا ماساژ و ریلکسیشن امروز در بسیاری از مراکز های زیبایی بزرگ و پیشرفته دیده می شوند‌.

تخت مخصوص رنگ مو باید جوری باشد تا هنگام شستشوی سر به گردن مشتری فشار نیاورد و لباس های آن را خیس ک کثیف نکند و همینطور باید تسلط متخصص بر روی مشتری زیاد باشد تا بتواند مطابق سلیقه ی مشتری کار را انجام دهد.

بررسی کیفیت تخت ارایشگاهی درجه یک

بررسی کیفیت  تخت ارایشگاهی درجه یک

سوال بسیار مهمی که میش می آید این است که بهترین نوع تخت آرایشگاهی کدام است؟ آن را می توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم سپس توضیح مختصری دهیم:

  • قابل تنظیم باشد و ایستایی داشته باشد
  • پایه های آن قوی باشد، تا مشتری با هر وزنی بتواند از آن استفاده کند
  • برقی باشد
  • ضد عفونی باشد
  • نرم باشد
  • زیبا باشد تا جلوه زیبایی به سالن آرایشی بدهد

بهترین نوع تخت آرایشگاهی تختی است که قابلیت تنظیم داشته باشد، پشتی آن نرم باشد، لیز نباشد و بدن درد نیاورد، زیرا خانم ها و آقایانی که به این مراکز مراجعه می کنند برای حداقل کمترین زمان ممکن که بیست دقیقه یا نیم ساعت است باید روی این تخت ها بنشینند، بنابراین باید از استاندارد کامل برخوردار باشد تا مشتری را فراری ندهد و درد را برایش به وجود نیاورد. همچنین از بهداشتی باشد. این تخت ها باید برقی باشند تا بتوانند آن را کنترل و مطابق با زاویه مناسب برای بدنشان تنظیم کنند. قیمت تخت ارایشگاهی مناسب است و کسانی که مراکز زیبایی دارند می توانند بدون دغدغه آن را تهیه کنند‌.

بازار پخش تخت ارایشگاهی عمده

بازار پخش تخت ارایشگاهی عمده عرضه مستقیم تخت ارایشگاهی مرغوب به آرایشگران امکان راحت خرید کردن را می دهد تا بدون واسطه خرید کنند و در زمان طلایی خود صرفه جویی کنند. انواع تخت ارایشگاهی به صورت مستقیم عرضه می شود و از کیفیت زیادی برخوردار است. این تخت ها برقی هستند و راحت می شود آن را جابجا کرد. امروزه آرایشگاه ها در سراسر ایران، بهترین خدمات را ارائه می دهند و سعی دارند خدمات مختلف دیگری را برای آرامش و راحتی مشتری ها ارائه دهند و کار خود را گسترش دهند،

هر خدماتی که ارائه می دهند به یک تخت مخصوص احتیاج دارد تا مطابق با آن خدمات تخت تولید شده بتواند راحتی و آسایش خاطر را به مشتری اهدا کنه نه کمردرد و گردن درد را! تخت ها می توانند در جذب و حذف مشتری نقش اساسی داشته باشد. از جمله اینکه تختی که مرغوب نباشد و مشتری را آزار دهد، باعث می شود دیگر مشتری خاطره ی بدی از آن مرکز آرایشی داشته باشد و دیگر به آنجا مراجعه نکند. اما تخت مرغوب علاوه بر اینکه می تواند مطابق با زاویه ی دشت آرایشگر تنظیم شود تا بتواند بهترین خدمات را به مشتری دهد، می تواند باعث راحتی مشتری شود و رضایت آن را در پی داشته باشد‌.

قیمت کلی تخت ارایشگاهی عمده

قیمت کلی تخت ارایشگاهی عمده قیمت کلی تخت ارایشگاهی عمده مرغوب متناسب با کارایی آن متفاوت است، زیرا هر کدام از یک قیمت خاصی برخوردار هستند، قیمت کلی این محصولات نسبت به جزئی آن بسیار مناسب است. فروش تخت ارایشگاهی بسیار زیاد است زیرا همه ی آرایشگران به سلامتی و رضایت مشتری های خود اهمیت می دهند و وجدان کاری دارند. زیرا تخت های مرغوب می توانند علاوه بر رضایت شیرین مشتری و محبوب شدن مراکز زیبایی درآمد بسیار مناسبی را برای کارکنان به ارمغان بیاورد.

تخت ارایشگاهی باکیفیت می تواند سال های متمادی زیادی کار کند و خراب نشود. با استفاده ی صحیح از آن می توان عمر این محصول را بیشتر کرد. این تخت ها برقی تاشو و سه تکه هستند که می توان هم پشتی آن را تنظیم کرد و هم پدال آن را مطابق با راحتی خود کنترل کرد، به طور کلی می توان هر سه تکه را متناسب با راحتی مشتری تنظیم کرد تا به بدنش فشار وارد نشود.

با استفاده از این محصول می توان موارد زیر را دریافت کرد از جمله : تسریع کار ها تا زمان کمتری هدر داد، راحت تر انجام دادن خدمات به خصوص خدمات میکاپ که زمان زیادی طول می کشد و هم متخصص و هم مشتری را کلافه می کند‌ و کم شدن خستگی طرفین. صندلی برقی مخصوص کوتاهی مو هم‌جز این موارد است. این صندلی ها دارای روکش چرمی هستند تا بتوان لکه و کثیفی موجود روی آن را به راحتی ضدعفونی کرد به علاوه این که این صندلی ها جای کمتری را اشغال می کند و می توان آن را به آسانی جا بجا کرد. این صندلی های سه تیکه برقی هم راحتی و هم زیبایی را هدیه می دهد.

به منظور خرید این مدل تخت میتوانید از طریق سایت با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما